Το μερίδιο της αγοράς που χάνει συνεχώς η Huawei σε πολλές περιοχές και αγορές του κόσμου, αποτελεί σαφές πλεονέκτημα στην ραγδαία άνοδο που σημειώνει η Xiaomi. Και η επιτυχία της αυτή αντικατοπτρίζεται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο, στα τελευταία και πιο πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματά της.

Πιο συγκεκριμένα, η Xiaomi έχει σημειώσει μια ραγδαία άνοδο χρόνο με το χρόνο όσον αφορά τα κέρδη της, 36.7% για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι για το τρίμηνο που τελείωσε τον Δεκέμβριο του 2020. Ο αριθμός έφθασε τα 3.2 δισεκατομμύρια yuan ($490.7 εκατομμύρια). Οι πωλήσεις smartphones αντιπροσωπεύουν πάνω από το μισό των συνολικών πωλήσεων της Xiaomi.

Το brand σημείωσε 32% αύξηση στη διάθεση συσκευών κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ενώ οι πωλήσεις smartphone συσκευών ήταν αυξημένες κατά 38.4%, κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές προτίμησαν τα πιο ακριβά μοντέλα. Η επιτυχία της έχει αποδοθεί στην ικανότητά της να κερδίζει χρήστες των Huawei. Στη Kίνα, η εταιρεία διέθεσε 52% περισσότερα smartphones το Q4 του 2020 σε σχέση με το Q4 του 2019, κάτι που οδήγησε σε αύξηση του μεριδίου της κατά 15%.

Παρά τις επιτυχίες της αυτές, η Xiaomi έχει προειδοποιήσει για ορισμένα εμπόδια. Η παγκόσμια έλλειψη chips, που επηρεάζει διάφορα προϊόντα σε πλήθος κατηγοριών και όχι μόνο smartphones θα αποτελέσει μια σημαντική πρόκληση φέτος αλλά και την επόμενη χρονιά, σύμφωνα με τον πρόεδρο Wang Xiang.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΠΗΓΗphonearena.com
Προηγούμενο άρθροΤο Realme GT Neo έχει 64MP τριπλή κάμερα, 120Hz οθόνη, και 4.500mAh μπαταρία
Επόμενο άρθροΑναφορές θέλουν τη Samsung να παράγει τον Kirin 9000L για τη Huawei
Baladis Georgios K
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.