Το μερίδιο της αγοράς που χάνει συνεχώς η Huawei σε πολλές περιοχές και αγορές του κόσμου, αποτελεί σαφές πλεονέκτημα στην ραγδαία άνοδο που σημειώνει η Xiaomi. Και η επιτυχία της αυτή αντικατοπτρίζεται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο, στα τελευταία και πιο πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματά της.

Πιο συγκεκριμένα, η Xiaomi έχει σημειώσει μια ραγδαία άνοδο χρόνο με το χρόνο όσον αφορά τα κέρδη της, 36.7% για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι για το τρίμηνο που τελείωσε τον Δεκέμβριο του 2020. Ο αριθμός έφθασε τα 3.2 δισεκατομμύρια yuan ($490.7 εκατομμύρια). Οι πωλήσεις smartphones αντιπροσωπεύουν πάνω από το μισό των συνολικών πωλήσεων της Xiaomi.

Το brand σημείωσε 32% αύξηση στη διάθεση συσκευών κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ενώ οι πωλήσεις smartphone συσκευών ήταν αυξημένες κατά 38.4%, κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές προτίμησαν τα πιο ακριβά μοντέλα. Η επιτυχία της έχει αποδοθεί στην ικανότητά της να κερδίζει χρήστες των Huawei. Στη Kίνα, η εταιρεία διέθεσε 52% περισσότερα smartphones το Q4 του 2020 σε σχέση με το Q4 του 2019, κάτι που οδήγησε σε αύξηση του μεριδίου της κατά 15%.

Παρά τις επιτυχίες της αυτές, η Xiaomi έχει προειδοποιήσει για ορισμένα εμπόδια. Η παγκόσμια έλλειψη chips, που επηρεάζει διάφορα προϊόντα σε πλήθος κατηγοριών και όχι μόνο smartphones θα αποτελέσει μια σημαντική πρόκληση φέτος αλλά και την επόμενη χρονιά, σύμφωνα με τον πρόεδρο Wang Xiang.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.