Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύντομα ο κωδικός extraPIN , μίας χρήσης, που λαμβάνετε από την Τράπεζα για την ασφαλή ολοκλήρωση των συναλλαγών σας στη winbank, θα αποστέλλεται στην εφαρμογή Viber, στην περίπτωση που δεν έχετε ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις (push notifications) στην εφαρμογή winbank mobile ή winbank business mobile.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε λογαριασμό στο Viber με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα για τη λήψη extraPIN. Το extraPIN θα αποστέλλεται στο Viber από τον λογαριασμό της winbank.

Στην περίπτωση που δεν διαθέτετε λογαριασμό Viber ή για οποιοδήποτε λόγο η αποστολή δεν είναι δυνατή μέσω Viber, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN στο κινητό σας, μέσω Push Notification ή SMS, όπως ακριβώς τον λαμβάνετε και σήμερα. Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN μέσω Viber, μπορείτε να αποκλείσετε τη winbank από τη λίστα των αποδεκτών στην εφαρμογή Viber αλλά και να αναιρέσετε τη συγκεκριμένη επιλογή όποια στιγμή θέλετε.

Πόσα βγάζουν από το Youtube τελικά;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.