Το YouTube αποκάλυψε μια νέα στρατηγική για την εισαγωγή διαφημίσεων σε βίντεο η οποία θα αξιοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη.
Πιο συγκεκριμένα το Youtube αποκάλυψε κατά τη διάρκεια του πρόσφατου “Brandcast” ότι θα αξιοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να τοποθετήσει αυτές τις διαφημίσεις στα πιο σημαντικά μέρη ενός βίντεο. Κάθε βίντεο έχει σημεία που απαιτούν την περισσότερη προσοχή και αυτά τα σημεία θα ήταν το ιδανικό μέρος για να εμφανιστεί μια διαφήμιση και να επιτευχθεί η μέγιστη απήχηση. Για το λόγο αυτό το YouTube εισάγει τα “Peak Points”.
Σε μια σχετική ανάρτηση το YouTube εξηγεί ότι αυτό το νέο διαφημιστικό προϊόν θα εισάγει διαφημίσεις σε ένα βίντεο στο σημείο αμέσως μετά το σημείο όπου το κοινό είναι “περισσότερο αφοσιωμένο”. Αυτό γίνεται με τη βοήθεια του Gemini που χρησιμοποιείται για να καθορίσει τα αντίστοιχα peak τμήματα του βίντεο και εισάγει τη διαφήμιση αμέσως μετά από αυτά.
To OnePlus 15 ετοιμάζεται με αυτή τη πιθανή διαμόρφωση στις κάμερες του
Οι διαφημίσεις αυτές δεν θα εμφανίζονται κατά τη διάρκεια αυτών των τμημάτων του βίντεο, αλλά μάλλον αμέσως μετά από αυτά. Παρ όλα αυτά δεν υπάρχει ακόμη καμία επίσημη πληροφορία για το πότε θα κυκλοφορήσει στους χρήστες αυτό το νέο διαφημιστικό προϊόν στο Youtube.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.