Σίγουρα, οι περισσότεροι από εσάς έχετε λάβει κάποια ενοχλητική ή διαφημιστική κλήση στα πλαίσια εμπορικής προώθησης. Γα παράδειγμα, κάποιος παίρνει τηλέφωνο και σου αναφέρει ότι μπορούν να βρουν μια καλύτερη προσφορά για το ρεύμα σου.
Χωρίς να γνωρίζουν το συμβόλαιο στο οποίο βρίσκεσαι και πολλά τέτοια τηλεφωνήματα ξεκινούν με το Τι κάνετε είστε καλά; Κάπως έτσι τις ξεχωρίζουμε εμείς τελευταία τις εν λόγω κλήσεις. Κάποιες φορές μάλιστα γίνονται ιδιαίτερα πιεστικοί, σε μια προσπάθεια να πουλήσουν συμβόλαιο και να πάρουν προμήθεια.
Πως βάζεις τέλος στις ενοχλητικές κλήσεις!
Το μητρώο 11 έχει δημιουργηθεί ακριβώς γι’ αυτό, για να βάλει τέλος στο φαινόμενο των ενοχλητικών κλήσεων στην Ελλάδα. Είναι μια λίστα την οποία υποχρεούται να τηρεί κάθε πάροχος στη χώρα μας, με αριθμό συνδρομητών οι οποίοι δεν δέχονται να λαμβάνουν ενοχλητικές κλήσεις.
Πότε προβλέπεται αποζημίωση!
Αν δεν το γνωρίζεις, προβλέπεται αποζημίωση αν, παρόλο που είσαι ενταγμένος στο μητρώο 11 συνεχίζεις να λαμβάνεις τέτοιου είδους κλήσεις. Μάλιστα, η απόφαση 564/2024 του Αρείου Πάγου για την συνταγματικότητα της χρηματικής ικανοποίησης λόγω ηθικής βλάβης των 10.000 ευρώ το επιβεβαιώνει.
Βέβαια, ανάλογα και με την εφαρμογή κλήσεων που χρησιμοποιούμε στο κινητό μας, μπορούμε να μπλοκάρουμε τέτοιου είδους ανεπιθύμητους αριθμούς.
Το Google Phone app, για παράδειγμα, επιτρέπει μπλοκάρισμα ανεπιθύμητων κλήσεων σε επίπεδο αριθμών.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.














































