Από τότε που ξεκίνησε η πανδημία, το καθιστικό έχει αποτελέσει το cinema για πολλούς από εμάς. Η πανδημία μας έχει αφήσει με ελάχιστα εκτός από τη μικρή οθόνη στο σαλόνι που συμβάλλει στην ψυχαγωγία μας. Η Disney Plus έφθασε τους 90 εκατομμύρια συνδρομητές εντός τεσσάρων χρόνων από την έναρξη της λειτουργίας της, τον Νοέμβριο του 2019. Το Amazon Prime έχει καταφέρει να συγκεντρώσει εκατομμύρια νέους χρήστες, όχι μόνο μέσω της streaming πλατφόρμας της αλλά και χάρη στη παγκόσμια άνοδο των διαδικτυακών αγορών. Και κάπου εδώ έχουμε τον βετεράνο του streaming παιχνιδιού, το Netflix.

Τον Ιανουάριο το Netflix ανέφερε ότι κατάφερε να ξεπεράσει τους 200 εκατομμύρια συνδρομητές σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με τον chief product officer, Greg Peters, η ζήτηση μπορεί να βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, αλλά η στρατηγική παραμένει η ίδια. Ο Covid δεν έχει αλλάξει τι κάναμε, εξηγεί ο Peters.

Το modus operandi του Netflix μπορεί να μην έχει αλλάξει, αλλά συνεχίζει να καινοτομεί. Προσφάτως, δοκίμαζε ένα playback εργαλείο που αναμενόταν να αποκαλείται Play something, το οποίο θα βρίσκεται στις home screens και αυτόματα θα επιλέγει σειρές για αναπαραγωγή βάσει των προσωποποιημένων προτάσεων. Το Netflix ελπίζει να λύσει το ατέλειωτο browsing των χρηστών που ψάχνουν τι να δουν.

Με λίγα λόγια το εν λόγω playback feature θέλει να βοηθήσει τους χρήστες να βρουν το επόμενο αγαπημένο τους show. Έρχεσαι σπίτι κουρασμένος και αντί να ψάχνεις για 15 λεπτά τι να δεις, η υπηρεσία θέλει αυτά τα λεπτά να τα ξοδέψεις στην κατανάλωση περιεχομένου.

Το Netflix όντας ο κυρίαρχος παίκτης αυτή τη στιγμή, έχει την ελευθερία του πειραματισμού. Μεταξύ των περιοχών που θέλει να επεκταθεί είναι και το σύντομο περιεχόμενο. Όταν δηλαδή κάποιος δεν έχει πολύ χρόνο, θέλει να δει κάτι μέσα σε ένα διάλλειμα 5-10 λεπτών. Και αυτός είναι ο λόγος, λέει ο Peters, που ορισμένοι χρήστες βλέπουν ένα “Fast Laughs” test feed στο mobile app, αποτελούμενο από comedy clips 15-45 δευτερολέπτων από  Rebel Wilson μέχρι BoJack Horseman.

Μπορεί η streaming υπηρεσία να πρόσθεσε 37 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές το 2020, αλλά η πρόκληση για το 2021 δεν είναι τόσο η προσθήκη νέων χρηστών, όσο η διατήρησή τους. Και αυτό ακριβώς καθιστά επιτακτική την ανάγκη πειραματισμού σε νέες κατηγορίες περιεχομένου, ώστε μετά από την TV να κατακτήσει και τις συσκευές μας.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.