Η BYD έχει βάλει στόχο να σπάσει το ρεκόρ του Nurburgring με το Yangwang U9. Το σημερινό ρεκόρ κατέχει ο Κροάτης Martin Kodrić με 7:05:298, οδηγώντας ένα ηλεκτρικό Rimac Nevera. Όμως τα πράγματα δε θα είναι εύκολα για την BYD, καθώς το YangWang U9 δεν είναι τόσο δυνατό στα χαρτιά, όσο το Nevera.

BYD Yangwang U9

Όμως η επιτυχία δεν είναι ακατόρθωτη. Το U9 έρχεται με 1.300 ίππους, 1.239 lb-ft ροπής και κάνει το 0-100km/h se 2.3 δευτερόλεπτα. Η τελική του είναι στα 308 χλμ/ώρα. Από την άλλη το Nevera διαθέτει 1.877 ίππους, κάνει το 0-100km/h σε 1.74 και έχει τελική 415χλμ/ώρα.

Τα νούμερα δείχνουν πως το Yangwang U9 είναι χαμένο, όμως έχει ένα κρυφό όπλο. Αυτό είναι τα κρατήματά του, καθώς το ηλεκτρικό supercar διαθέτει ένα ευφυές σύστημα ελέγχου αμαξώματος DiSus-X, το οποίο μπορεί να ρυθμίσει ηλεκτρονικά τη διαδρομή της ανάρτησης έως και 2,95 ίντσες. Αν το νέο σύστημα της BYD κάνει όλα όσα λέει, θα του επιτρέψει να μπαίνει με περισσότερα στις στροφές του Nurburgring, κάνοντας λιγότερο χρόνο στο σύνολο.

Το Nurburgring είναι η θρυλική πίστα, που έχει γίνει benchmarks των επιδόσεων στα αυτοκίνητα. Η πίστα προσφέρει πολλές προκλήσεις στους οδηγούς. Ακόμα και αν η BYD δεν καταφέρει να εκθρονίσει το Rimac Nevera, θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως θα τα πάει.

Cosmote TV χωρίς συμβόλαιο! Τιμές και χαρακτηριστικά

Το μόνο σίγουρο είναι πως το U9 είναι πανέμορφο και σίγουρα έχει επιδόσεις που κανείς δε θα φτάσει στον δρόμο.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.