Οι παλιοί πιθανότατα θα θυμούνται το LimeWire σαν το μέσω για πειρατικό κατέβασμα μουσικής στις αρχές του 2000, που μετά έγινε το μέσο για να κολλήσεις ιό, αφού όλη η πλατφόρμα είναι γεμίσει malware. Τώρα όμως, το LimeWire υπάρχει ακόμα για κάποιο λόγο και μάλιστα κέρδισε τα δικαιώματα για το εμπορικό σήμα Fyre Festival, ένα φεστιβάλ που δεν έγινε ποτέ. Το περίεργο είναι πως η εταιρεία δήλωσε πως δεν έχει σκοπό να χρησιμοποιήσει το εμπορικό σήμα για να διοργανώσει κάποιο φεστιβάλ, αλλά μάλλον το αγόρασε κυρίως για την ομοιότητά του με γνωστά memes.

Η LimeWire δήλωσε σε δελτίο τύπου ότι σχεδιάζει να «αποκαλύψει ένα επανασχεδιασμένο όραμα για το Fyre — ένα όραμα που επεκτείνεται πέρα ​​από την ψηφιακή σφαίρα και αξιοποιεί τις εμπειρίες του πραγματικού κόσμου, την κοινότητα και τις εκπλήξεις». Δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες, αν και δημιούργησε μια λίστα αναμονής για τους πρώτους που θα υιοθετήσουν… ακόμα και αν ακόμα δεν ξέρουμε τι θα είναι τελικά. Μέχρι στιγμής η εταιρεία ασχολείται κυρίως με την πώληση εμπορευμάτων Fyre.

Αυτό και μόνο το ποσό είναι πιθανώς αρκετό για να αποκομίσει η εταιρεία κέρδος από το ποσό που πλήρωσε για την επωνυμία Fyre Festival. Σύμφωνα με την καταχώριση δημοπρασίας στο eBay, η τελική τιμή πώλησης ήταν 245.300 δολάρια, την οποία η LimeWire επιβεβαίωσε στο Gizmodo. Για αυτό το ποσό η LimeWire αγόρασε το όνομα Fyre Festival, τα εμπορικά σήματα και την πνευματική ιδιοκτησία του φεστιβάλ, όπως επίσης και το domain και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας.

Η δημοπρασία οργανώθηκε από τον Billy McFarland, τον ιδρυτή του Fyre Festival, ο οποίος εξακολουθεί να χρωστάει 26 εκατομμύρια δολάρια σε αποζημιώσεις για όσους εξαπατήθηκαν από το πρώτο αποτυχημένο φεστιβάλ. Το αστείο είναι πως η δημοπρασία είναι το μόνο πράγμα που κατάφερε να διοργανώσει η Fyre και ο McFarland. Το φεστιβάλ ήταν τελικά μια αποτυχία και απάτη για αυτά που χρέωνε, ενώ η δεύτερη προσπάθεια ναυάγησε πριν καν γίνει. Παρά ταύτα, ο McFarland ήταν προφανώς αρκετά απογοητευμένος με το τελικό ποσό. Κατά τη διάρκεια μιας ζωντανής μετάδοσης που μετρούσε αντίστροφα μέχρι την τελική προσφορά, ο McFarland είπε: «Γαμώτο. Αυτό είναι χάλια, είναι τόσο χαμηλό». Εμείς βλέπουμε πως πήρε πάρα πολλά για ένα όνομα που έχει συνδεθεί με την απάτη και την αποτυχία.

Cosmote What’s UP: Σε ποιους δίνει 600GB

Η LimeWire δήλωσε ότι δεν θα σχολιάσει άμεσα τις προσδοκίες του McFarland. «Μπορώ όμως να πω ότι είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι με τη συμφωνία, η οποία περιλαμβάνει την τιμή αγοράς αλλά και τη διαδικασία—η οποία χειρίστηκε πολύ επαγγελματικά και από τις δύο πλευρές», δήλωσε ο Marcus Feistl, Διευθύνων Σύμβουλος της LimeWire.

Η ομάδα του LimeWire δεν έχει πλέον καμία σχέση με αυτή που έφερε την εφαρμογή ανταλλαγής αρχείων για πρώτη φορά. Το brand του LimeWire αγοράστηκε από τους αδελφούς Paul και Julian Zehetmayr, ώστε να ξεκινήσουμε μια νέα αγορά NFTs, ναι εκείνα ψηφιακά έργα τέχνης που ήταν πανάκριβα και τελικά πήγαν εντελώς άπατα. Τώρα, τα δύο αδέρφια έχουν επικεντρωθεί σε μια μουσική πλατφόρμα με τεχνητή νοημοσύνη. Μια ακόμα αποτυχημένη δραστηριότητα ίσως;

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.