Αν ξεκινούσες μια επιχείρηση, σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά και εντός τριών χρόνων κέρδιζε περισσότερα από ότι η AMD, το Spotify, το Twitter ή το Shopify, θα ήσουν, και δικαιολογημένα άλλωστε, ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Το τμήμα των wearables, home and accessories της Apple, πέτυχε ακριβώς αυτό το πράγματα και φυσικά για κάτι τέτοιο ευθύνονται τα Airpods. Τα ασύρματα ακουστικά απέφεραν στην εταιρεία ένα ποσό της τάξεως των 7.3 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έσοδα το 2019, αυξημένα από τα 3.3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018 – μια αύξηση της τάξεως του 121% χρόνο με το χρόνο. Καθόλου άσχημα για ένα προϊόν το οποίο έκανε το ντεμπούτο του με μόλις 5 λεπτά παρουσίασης επί σκηνής, κατά τη διάρκεια του event Apple iPhone και Apple Watch.
Τα AirPods αρχικά είχαν προωθηθεί ως ένα αξεσουάρ για το iPhone 7 και iPhone 7 Plus, το οποίο έλυνε ένα σημαντικό πρόβλημα της εγκατάλειψης του headphone jack από το iPhone. Η πιο πρόσφατη έκδοση, τα Airpods Pro του 2019, τα οποία διαθέτουν ένα σημαντικά βελτιωμένο design και active noise canelling δεν ανακοινώθηκαν καθόλου επί σκηνής. Η επιτυχία τους ήταν μεγαλύτερη από αυτή που θα μπορούσαμε να φανταστούμε, τονίζει ο Greg Joswiak, αντιπρόεδρος product marketing της Apple.
Υπολογισμοί θέλουν την Apple το 2019 να πουλά 35 εκατομμύρια AirPods. Αν και η εταιρεία δεν μοιράζεται πλέον συγκεκριμένους αριθμούς πωλήσεων, κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το πρώτο τρίμηνο του 2020, ο CEO της Apple, Tim Cook τόνισε ότι η ζήτηση για τα Airpods συνεχίζει να αποτελεί φαινόμενο. Σε σύγκριση ας πούμε με το Apple Watch, το οποίο χρειάστηκε χρόνια για να αγκαλιαστεί από τον κόσμο, τα AirPods, είναι πιο εύκολα και πιο φθηνά στην εμπορική προώθηση. Ο καθένας χρησιμοποιεί ένα smartphone και επομένως headphones, τονίζει ο Neil Cybart, ιδρυτής της εταιρείας αναλύσεων Above Avalon.
Σύμφωνα με τον Joswiak, η Apple είχε ένα όραμα για το ασύρματο μέλλον πολλά χρόνια πριν τα πρώτα AirPods αποκαλυφθούν. Είχαμε, αυτό το εξαιρετικό ασύρματο προϊόν, το iPhone. Και αυτό που άρχιζε να φαίνεται παράξενο, ήταν όταν έβλεπες κάποιον να χρησιμοποιεί ενσύρματα ακουστικά. Και κάπου εκεί αναρωτιόσουν γιατί να συνδέσεις ένα καλώδιο;
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μυστικά της λαμπρής επιτυχίας των AirPods είναι και ένα από τα πιο παλαιότερα. Το 2009, η Apple 8 χρόνια μετά την αρχική είσοδο των χρηστών στα πρώτα earbuds, αποκάλυψε τελικά τα EarPods. Με σκοπό να διορθώσει το κακό fit στο αυτί και την απώλεια του ήχου, η εταιρεία συνεργάστηκε με το Stanford University στις ΗΠΑ για να λάβει δεδομένα διαστάσεων των αυτιών εκατοντάδων ανθρώπων. Μετά την κυκλοφορία των EarPods, η Apple συνέχισε να δημιουργεί ένα μεγάλο data set για να δημιουργήσει ένα πιο επακριβές μοντέλο που οδήγησε τελικά στη δημιουργία των AirPods Pro, αρχικά ως προσομοίωση και στη συνέχεια ως φυσικό prototype. Η Apple πλέον ελέγχει τις δυο μεγάλες αγορές wearable markets. Τα smartwatches και τα headphones και η επιτυχία της,
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.