Ο γολγοθάς συνεχίζεται με την προσπάθεια αξιολόγησης του καταστήματος.

“Η αξιολόγησή σου δεν εγκρίνεται προσωρινά διότι, πέραν της περιγραφής των γεγονότων τα οποία ορθώς έχουν αναφερθεί, περιέχει

εκφράσεις που δύνανται να χαρακτηρισθούν ως προσπάθειας χειραγώγησης του καταναλωτικού κοινού (Χρειάζεται προσοχή!)

εκφράσεις που δύνανται να χαρακτηρισθούν ως εικασίες (Το κατάστημα φαίνεται ότι στέλνει ελλαττωματικά προϊόντα που προέρχονται από επιστροφές, χωρίς καν να τα ελέγχει.)”

Το skroutz δηλαδή για άλλη μια φορά, του αρνείται να εγκρίνει την κριτική του με αστείες δικαιολογίες περί χειραγώγησης κοινού, τη στιγμή που έχουν περάσει άλλες κριτικές σαν το “Προτείνω σε όποιον ενδιαφέρεται να προχωρήσει σε αγορά με το συγκεκριμένο κατάστημα”.  Με λίγα λόγια το skroutz χαρακτηρίζει ως προσπάθεια χειραγώγησης τις αρνητικές κριτικές και προσπαθεί να βρει συνεχώς δικαιολογίες για να μην την εγκρίνει.

Εδώ να σημειώσουμε, ότι κάποιος άλλος χρήστης απλά θα τα παρατούσε, έχοντας χάσει την υπομονή, ή απλά μην έχοντας άλλο χρόνο να ασχοληθεί. Ο ίδιος αποφασίζει να γράψει εκ νέου:

και η απόρριψή της

“Η αξιολόγησή σου δεν εγκρίνεται προσωρινά διότι, πέραν της περιγραφής των γεγονότων τα οποία ορθώς έχουν αναφερθεί, περιέχει :
εκφράσεις που δύνανται να χαρακτηρισθούν ως εικασίες (έστειλε και μία ελλαττωματική επανασυσκευασμένη.)”

“Όχι Γιάννης, Γιαννάκης” όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο ίδιος, οπότε και προέβη στην επαναδιατύπωσή της

Όπως και ο ίδιος κλείνει το άρθρο του στο medium, είναι φανερά και πλήρως δικαιολογημένα απογοητευμένος από την συμπεριφορά αυτή του skroutz και τις αστείες δικαιολογίες περί χειραγώγησης του κοινού, εικασιών. Σε κάθε περίπτωση θα θέλαμε να μάθουμε και την άποψη του skroutz για το θέμα, αν μπει στο κόπο να απαντήσει βέβαια. Το email μας θα το βρει στο κάτω μέρος της κεντρικής σελίδας μας.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

21 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τραγικό το skroutz… Το μόνο που το ενδιαφέρει και εστιάζει είναι τα καταστήματα και όχι ο καταναλωτής.
    Γι αυτό κάνεις την έρευνα αγοράς σου και παραγγέλνεις εκτός από αυτή την καθόλου αντικειμενική από άποψη κριτικών πλατφόρμα.

  2. Οι αξιολογήσεις του Skroutz στο Google που κάποτε ήταν 5 αστέρια.
    https://tinyurl.com/y4lhekrt
    Πολύ απλά το Skroutz προστατεύει αυτούς που το πληρώνουν δηλαδή τα καταστήματα.
    Έχω ρίξει και εγώ 1 αστέρι, κρίμα που δεν έχει 0 ή αρνητικό.
    Δεν βάζει χέρι η Google βάζει το Skroutz.
    Εννοείτε με το να καλύπτει τα καταστήματα και να βάζει “χέρι” στις αξιολογήσεις οποιοδήποτε πρόβλημα δημιουργηθεί με κατάστημα είναι συνυπεύθυνοι.
    Αν κάποιος γράψει κάτι που δεν πρέπει υπάρχουν υπηρεσίες για αυτή τη δουλειά, δεν είναι δουλειά του Skroutz και του κάθε Skroutz να κάνει την αστυνομία.
    Αυτό που κάνει το Skroutz είναι ξεκάθαρα απάτη.

  3. Είχα μια παρόμοια άσχημη εμπειρία, απλώς κατέγραψα όλη την εμπειρία της αγοράς. Μου ζητήθηκε 5-6 φορές επαναδιατυπωση οσπου βαρέθηκα και κατάλαβα, τώρα έχω νέο πρόβλημα ότι αξιόλογο μετά από αγορά το ξαναέβαλα στο καλάθι για μελλοντικές ίσως αγορές και τώρα έρχεται κάθε μέρα κι ένα προϊόν χρεωμενο στην κάρτα, περιμένω την διαδικασία επιστροφής και προϊόντων και χρημάτων

  4. Ο skroutz είναι τελείως σιχασμένος μου έχει συμβεί και εμένα.
    Δεν δέχεται κακές κριτικές, μόνο καλές.
    Μακάρι να μην ξαναψωνιζα ποτέ από αυτόν όμως και το bestprice είναι εξίσου και περισσότερο σιχαμερό με μαγαζιά τελείως αναξιόπιστα.
    Συνήθως προσπαθώ να αγοράζω από banggood και μικροπράγματα από από Γερμανό Κωτσόβολο έστω λίγο πιο ακριβά.
    Μακριά και από το πλαίσιο

  5. Τα ιδια ειχα παθει με eνα ζευγάρι παπουτσια απο γνωστη εταιρεία του ιντερνετ.Δεν δεχόταν την κριτικη ο skrutz με προσχηματα διατύπωσης.Απαράδεκτοι!!

  6. Τα ιδια επαθα και εγω δεν με αφησε να κανω μια αρνητικη αλλα δικαιαη κριτικη για ενα καταστημα στις σερρες που δεν με αλλαξε τον μοχλο για ps4 για δευτερη φορα γιατι και ο 1ος οπως και ο 2οσ ειχανε το ιδιο προβλημα στα αναλογικα.Με τον αγορασε ο αδερφος μου οταν ηρθε απο κυπρο το καλοκαιρι και απο το σκρουτζ αφου μου ζητουσανε καμια 3 με 4 φορες μ3σω email τα ιδια πραγματα που τους τα εστελνα στο τελος μου ζητησανε λεει την παραγγελια στο email του αδελφου μου που εδω και σχδδον δυο μηνες παλευευ για την ζωη του απο κορονοιο. Στο τελος γους ειπα αφηστετο δεν πειραζει δεν θελω τιποτα ειστε ψευτες και δημιουργητε συνεχως εμποδια μεχρι να βαρεθει ο κοσμος και να τα παρατησει καιμοτι ειναι γτπ οπου το π ξερτε τι εννοω.Με απαντησε μια κυρια οτι λογω της καταστασης του αδελφου μου θα το κοιταξουνε αλλα τιποτα οχι οτι με νοιαζει βεβαια τωρα πια.Τωρα με νοιαζει να βγουνε ολα αυτα στο φως της δημοσιοτητας

  7. παρόμοια περίπτωση. Η skroutz.gr μπλοκάρει ότι δεν της ταιριάζει!

    ορίστε η κρητική που έγραψα και μποκαρίστικε λόγο του ότι δεν περιγράφω λέει το κατάστημα!


    Για ακόμη μία φορά στο καλάθι του skroutz.gr βρέθηκε προϊόν, το οποίο ενώ ήταν σε διαθεσιμότητα, ακυρώθηκε και ενεργοποιήθηκε αυτόματα η διαδικασία επιστροφής χρημάτων.
    Χάσιμο χρόνου! Δέσμευση των χρημάτων λόγο καθυστερήσεων τραπεζικών μεταφορών! Απελπισία να μην μπορεί η skroutz.gr να “εκπαιδεύσει” τα καταστήματα που ¨”στεγάζονται” υπό το σήμα του skroutz.gr να σέβονται τον καταναλωτή!

  8. Δεν είχα ανάλογη εμπειρία, απεναντίας έγραψα μια αρνητική κριτική για κάποιο προϊόν που δημοσιεύτηκε αμέσως.
    Βέβαια, ακολούθησε και δεύτερη αρνητική για άλλο προϊόν που δεν δημοσιεύτηκε ποτέ.
    Μέσα ανέφερα ότι τέτοια προϊόντα δεν θα έπρεπε να πωλούνται, τέλος πάντων, δεν έδωσα συνέχεια στο θέμα μιας και επρόκειτο για φτηνό προϊόν.
    Λίγο αργότερα όμως είχα πολύ θετική εμπειρία, μου αντικατέστησαν αμέσως άλλο πειραγμένο προϊόν μόνο με τη φωτογραφία που τους έστειλα, και καπάκι την άλλη μέρα και άλλο ένα, και στα δύο χωρίς την υποχρέωση μου να τα στείλω πίσω.
    Γενικά, και από παλιότερα η εμπειρία μου ήταν πολύ θετική, να συνυπολογίσω ότι είναι και πολύ γρήγοροι.
    Τι τα θέτε ρε παιδιά; είχα απογοητευτικές εμπειρίες από απατεώνες κινέζους που σε κοροϊδεύουν κατάμουτρα, από πλαίσιο που μόνο τα λεφτά σου θέλουν, από δεκάδες άλλα online μαγαζιά, το e-shop για παράδειγμα σε χρεώνει πολύ παραπάνω και αργεί αδικαιολόγητα παρά τα eshop points του…το Skroutz νομίζω σαν πλατφόρμα είναι από τα καλύτερα.
    Αν δεν είχε αυτή την εμμονή με την απόρριψη ορισμένων κριτικών, μόνο καλό δικό του θα έκανε, γιατί από ότι είδα και στο trustpilot οι περισσότερες αρνητικές κριτικές εστιάζονται σε αυτό το σημείο.

  9. Αν αναιβάζατε όλο το κείμενο με όσα περιγράφει ο πελάτης θα καταλαβαίναμε όλοι ότι όσα αναφέρει είναι ψέματα..
    Εσκεμμένα δεν ανέβηκαν όσα ανέφερε ο πελάτης μάλλον για δικούς σας λόγους και είναι ντροπή..
    Ο πελάτης ανέφερε ότι μετά από μια παλαιότερη αγορά που είχε ένα παρόμοιο πρόβλημα είχε γίνει πολύ απαιτητικός και με το παραμικρό που δεν θα του άρεσε, ζητούσε αντικατάσταση του προϊόντος.
    Να πιστέψουμε λοιπόν ότι με βάση όσα αναφέρει εντόπισε το πρόβλημα στο προϊόν και θεώρησε σωστό να βάλει κόλλα??Ένας τύπος που λέει ότι αν δει το παραμικρό το γύρισε πίσω??
    Ε μάλλον όχι…Μάλλον έσπασε το προϊόν έβαλε κόλλα και όταν η κόλλα σταμάτησε να το κρατάει αποφάσισες να το αλλάξει και να πουλήσει τρέλα ότι έτσι ήρθε..
    Αλλά επειδή δεν μπορούσε να το δικαιολογήσει αποφάσισε να πει ότι και καλά “αλλά δεν ήθελε να μπει στην διαδικασία.”..Ο περίεργος???Ο ψείρας??Είπα δεν πειράζει θα βάλω κόλλα?

    Αλλά και έτσι να μην ήταν..
    Από την στιγμή που δεν έδωσε την ευκαιρία στο κατάστημα να δείξει αν είναι ή όχι σωστοί από που και ως που το σχολιάζεις αρνητικά??
    Επειδή εσύ βαριόσουν να το αλλάξει (και καλά) αποφάσισες ότι το κατάστημα δεν είναι καλό??? Για αυτό αγοράζεις από κατάστημα της χώρας για να υπάρξει αλλαγή αν προκύψει κάποιο πρόβλημα και όχι για να κράζεις χωρίς να έχεις δει αν θα προσπαθήσουν να σε εξυπηρετήσουν ή όχι..
    Οπότε καλά απάντησε το Skroutz ότι είναι εικασίες όσα λες.. Αφού σου απάντησε ότι είσαι μαλ..κας-βαλτός τυχερός είσαι…
    Ας σοβαρευτούμε κάποια στιγμή και ας καταλάβουμε (βάζω και εμένα μέσα) ότι η αξιολογήσεις δεν είναι για να λέμε ο καθένας την μαλ…ια του γιατί έτσι γουστάρει, αλλά για να ενημερώνουμε το αγοραστικό κοινό πια είναι τα σωστά και πια όχι καταστήματα.
    Όσα για τα forum που τα ανεβάζουν???
    Καλά εντάξει απλά εμετικά…

  10. Απαράδεκτοι σε όλους τους τομείς. Απίστευτα αντιεπαγγελματίες. Απαράδεκτο μετά από τόσα χρόνια να μην μπορύν να επιλύσουν τα ζητήματα της πλατφόρμας τους. Και ακόμα πιο απαράδεκτο και γελοίο, που δεν εγκρίνουν αρνητικές αξιολογήσεις καταστημάτων που ‘’συνεργάζονται’’. ΝΤΡΟΠΗ τους και μόνο. Δεν κατάλαβα τι τους απασχολεί αν περιέχει εκτενείς αναφορές σε προφορικές συνομιλίες. Είναι κάτι που εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος πελάτης βίωσε, και πιστεύω πως πρέπει να το μάθει και το κατάστημα αλλά και ο κόσμος που ψωνίζει από skroutz λόγω καλών κριτικών. Δεν μπορεί στις κριτικές του google να έχει απαράδεκτες κριτικές και στο δικό τους site να έχει τις καλύτερες. Τι είναι; Το ΕΣΡ ππου κόβει και λογοκρίνει μόνο ταινίες και σειρές άλλων καναλιών; Και που κόβεις τις εκτενείς, όπως λένε, συνομιλίες…. πάλι δεν το ανεβάζουν….ισχυριζόμενοι τον ίδιο λόγο. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις συνομιλίες, είναι θέμα του καταστήματος και του πελάτη. Όχι του skroutz. Δεν τους αφορά. Να απαντάει το κατάστημα κάτω από την κριτική αν υπάρχει κάποια παρατυπία και να γίνεται η κατάλληλη συνομιλία. Να μην μιλήσω για τους εκπροσώπους τους…ότι να’ναι. Δεν έχουν τις γνώσεις ή δεν είναι καταρτισμένοι για να απαντήσουν. Με το να είναι απλώς ευγενικοί, δεν αλλάζουν τα γεγονότα της ανικανότητάς τους. Αίσχος

  11. Μια αναλογη εμπειρια ειχα κι εγω απο την πλατφορμα του skroutz. Αναζητησα θηκη για κινητο xiaomi mi mix2.Και βρηκα αυτη Book Case Stand Για Xiaomi mi MIX 2 Blister .Στην περιγραφη αναφερεται ως θηκη για το mi mix2.Αγορασα 2 θηκες απο το καταστημα mobilecity μεσω του καλαθιου του skroutz.Το αποτελεσμα ηταν να παραλαβω δυο θηκες που επανω τους ειχα ταμπελα mi max2.Εγραψα τοτε αξιολογηση προιοντος οτι η εν λογω θηκη δεν ειχε καμια σχεση με το κινητογιατι ηταν υπερβολικα μεγαλυτερη και εφιστουσα την προσοχη των μελλοντικων αγοραστων.Σε απαντηση το skroutz μου εστειλε ιμειλ για να επαναδιατυπωσω την αξιολογηση μου και σαν ανταμοιβη μου προσεφερε εκπτωτικο κουπονι 3 ευρω.Ξεκαθαρη αποπειρα εξαγορας συνειδησης.Εγω τους απηντησα οτι δεν προτιθεμαι να επαναδιατυπωσω καμια μου αξιολογηση.Εννοειται οτι μετα την απαντηση μου η αξιολογηση μου διαγραφτηκε. Ετσι κι εγω απενεργοποιησα τον λογαριασμο μου απο το skroutz. Μετα απο παρελευση τεσσαρων ημερων η περιγραφη του προιοντος παραμενει η ιδια χωρις κανεις να ενδιαφερθει για την αλλαγη της. Το 365shop.gr ειναι απλα η κορυφη του παγοβουνου.

  12. Έχω επίσης κάκιστη εμπειρία
    Και είμαι συνεργάτης
    Μπαχαλο με τη μεταφορική που συνεργάζονται
    Μπαχαλο με τη συνεννόηση με τους ίδιους και φυσικά ποτέ δε σε αποζημιώνουν για τη δική τους ανικανότητα .
    Ακυρώνουν παραγγελίες τις οποίες εσύ έχεις στείλει γιατί λέει δε φαίνεται να έχουν παραδοθεί σύμφωνα με τη μεταφορική η οποία στα ξαναφέρνει πίσω τα πακέτα (!)

  13. Παρόμοια εμπειρία είχα και εγώ. Μου ζητούσαν επαναδιατύπωση συνεχώς και στο τέλος με βγάλανε και ψευτη… Φυσικά δεν ανέβηκε η άποψη μου, που αφορούσε αρνητικά σχόλια για συνεργάτη τους. Επιπλέον έχουν και νέο κόλπο-απατη: παραγγελενεις ένα προϊόν γιατί αναφέρουν ότι θα παραδοθεί σε 3 μέρες, το προτιμάς από ανάλογα προϊόντα σε αλλά καταστήματα που έχουν παραδοση έως 10 μέρες. Έρχεται άλλο προιον άσχετο και στην τελική η παίρνεις τα χρήματα πίσω σε 10 μέρες η το πραγματικό προιον σε 10 μέρες. Έτσι βγάζουν εκτός τον ανταγωνισμό

  14. Ανάλογη εμπειρία και εγώ.
    Αρνητική κριτική για κατάστημα που το κούριερ με το οποίο συνεργάζονταν αρνούνταν να παραδώσει το δέμα στο σπίτι και το κατάστημα απάντησε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό (που ήταν δική τους επιλογή).

    Μου είπαν να αναδιατυπώσω ξανά και ξανά, διότι πχ έλεγα ότι δεν θα ξαναγοράσω από το ίδιο κατάστημα τίποτα κι ότι αυτό και καλά επηρεάζει το καταναλωτικό κοινό (ενώ σχόλια που λένε ότι θα ξαναπάνε στο ίδιο κατάστημα γιατί ήταν ικανοποιημένοι, περνάνε εννοείται).
    Τους είπα να διαγράψουν το λογαριασμό μου κι ότι αν ήξερα τί λογοκρισία επικρατεί, δεν θα έκανα καν λογαριασμό. Το διέγραψαν κι άντε γεια!

  15. Με λύπη διαπιστώνω ότι δεν είμαι ο μόνος που έχει δεχτεί λογοκρισία από το skroutz. 2 διαφορετικά προϊόντα των οποίων η περιγραφή και τα χαρακτηριστικά δεν ήταν τα ίδια με αυτά που τελικά έφτασαν στα χέρια μου. Το πρώτο το επέστρεψα και μου είπαν να επαναδιατυπώσω την αξιολόγησή μου αν προμηθευτώ το εικονιζόμενο προϊόν. Αφού το εικονιζόμενο προϊόν προς πώληση δεν είναι αυτό που τελικά φτάνει στον καταναλωτή, πώς θα το προμηθευτώ; Στη δεύτερη περίπτωση κράτησα το προϊόν, ανέφερα ότι και πάλι έπεσα σε περίπτωση που αναγραφόντουσαν άλλα χαρακτηριστικά και ποια ειναι αυτά. Με έκπληξη είδα ότι αφαίρεσαν από τη δημοσιευμένη κριτική μου το κομμάτι που έκανα λόγο για το ότι παρασύρθηκα διαβάζοντας τα χαρακτηριστικά!

    Συμπέρασμα: μην κάνετε έρευνα αγοράς βασιζόμενοι στα χαρακτηριστικά και στις περιγραφές του skroutz. Δεν ξέρω αν είναι θέμα αντιπροσωπειών ή οτιδήποτε αλλά οι τεχνικές πληροφορίες στο skroutz και στις σελίδες των καταστημάτων δεν είναι ακριβείς. Πολλές φορές θα δείτε ότι τα χαρακτηριστικά που αναγράφει κάποιο κατάστημα δεν συμφωνούν με άλλου καταστήματος και μιλάμε πάντα για το ίδιο προϊόν. Μάλιστα στο skroutz δεν κάνουν κάτι για να διορθώσουν την κατάσταση παρά τις επισημάνσεις. Σκέφτομαι σοβαρά να αφαιρέσω όλες μου τις κριτικές από το skroutz.

  16. Αυτό που έρχεται μήνυμα πως ‘η παραγγελια σας θα παραδοθει εντος τεσσάρων λεπτών’ και καπάκι ‘αδυναμία παράδοσης’ ενω ειμαι σπίτι ειναι το καλύτερο! Οι τύποι δεν παίζονται απλα!

  17. χτες έγραψα κριτική για ένα κράνος που ζήτησα επιστροφή και πότε δεν έγινε από το σκρουτζ συν ότι μου στείλανε ένα σπασμένο και το σκρουτζ σφυρίζει αδιάφορα .εννοείται ότι μου διέγραψαν την κριτική με τα γνωστά πρόσχηματα .τελικά είναι απατεώνες

  18. Εξυπηρέτηση skroutz δεν υπάρχει ακόμα και για τους πελάτες skroutz plus. Πέντε εργάσιμες και υποβολή αιτήματος μέσω chatbox δύο φορές, αφου είχε προηγηθεί υποβολή αιτήματος μέσω της φόρμας που έχουν και δεν απαντάνε. Ειδικά αν αγοράσετε είδη τα οποία δεν είναι ίδια με αυτά που βλέπετε στην περιγραφή και τα οποία δεν επιστρέφονται δηλαδή εσώρουχα, μαγιώ, κάλτσες κλπ, την πατήσατε όπως και εγώ. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν επιτρέπουν πληρωμή με paypal. Όποιος αγοράσει με paypal μπορεί να υποβάλλει αίτημα αμφισβήτησης και να ζορίσουν τα πράγματα για την skroutz.

  19. Εισθε απαραδεχτοι στις επιστροφες σε προιον χαλασμενο που εχει παραδεχθει και κατασκευαστρια .δεν ξανααγοραζω απο εσας ουτε οδοντογλυφιδες. Επιοικως απαραδεχτοι

  20. Το όλο σύστημα τους άθλιο
    Σε απλές καταστάσεις οπου διακινούν μικρό πράγματα όλα οκ
    Ο Γολγοθάς αρχίζει σε περίπτωση που παραλαβής ελαττωματικο προϊόν η ακόμα χειροτέρα
    δεν παραλάβεις γιατί η άθλια θυρίδα τους μπλοκάρει δεν ανοίγει και φαίνεται ότι παρέλαβες
    Καμία επικοινωνία δεν είναι εφικτή μαζί τους. Ενα ερασιτεχνικό σύστημα με άθλια Μποτάκια που επαναλαμβάνουν 10 ατάκες.
    Επικοινωνία μέσα από τηλεφωνικό αριθμό έστω call back ούτε κατά διάνοια
    Μετα 4 μερες συνεχίζω να μην βγάζω άκρη για δέμα που δεν παρέλαβα λόγο βλάβης στην θυρίδα τους
    Αθλιο after sale εξυπηρέτηση ,άθλιο support

    MAΚΡΙA !!!

  21. Επιεικώς απαράδεκτοι,

    για πολλοστή φόρα δεν σε αφήνει το σύστημα να αφήσεις κάποιο αρνητικό σχόλιο χωρίς κάποια συγκεκριμένη δικαιολογία. Κάνεις την ερευνά αγοράς, αρχίζεις να προσθέτεις προϊόντα, με τρόπο ώστε να μετριάσεις τα μεταφορικά (χρονοβόρα διαδικασία), πληρώνεις και μετά από μια εβδομάδα+ σου λένε ότι δεν μπορεί να προχωρήσει η παραγγελία χωρίς καμία εξήγηση και ότι κάποια στιγμή μελλοντικά θα πιστωθούν τα χρήματα.
    Κρίμα, γιατί ως κάποια χρονική στιγμή δούλευε σωστά το σύστημα.
    Διαπιστώνω, ότι με το Skroutz Plus άρχισε να χάνεται η μπάλα και απ’ ότι φαίνεται, αν δεν διορθωθεί κάτι άμεσα, θα χάσει μεγάλο μερίδιο αγοράς.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.