Η στοχευμένες διαφημίσεις που απευθύνονται σε παιδιά είναι ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα, εδώ και χρόνια. Σε αυτό το πλαίσιο, η Google είχε εισάγει το 2021 κανόνες που απαγόρευαν τη στόχευση ατόμων κάτω των 18 ετών. Ωστόσο, μια νέα αναφορά αποκαλύπτει ότι μια ομάδα υπαλλήλων της Google συνεργάστηκε με υπαλλήλους της Meta για να παρακάμψουν τους κανόνες της εταιρείας.

Σύμφωνα με την Financial Times, κάποιοι υπάλληλοι της Google και της Meta εκμεταλλεύτηκαν μια κατηγορία χρηστών με την ετικέτα «άγνωστοι», η οποία περιλαμβάνει άτομα των οποίων η ηλικία, το φύλο ή άλλες δημογραφικές πληροφορίες δεν είναι διαθέσιμες. Αυτή η ομάδα χρησιμοποιήθηκε για την προβολή διαφημίσεων από το Instagram στο YouTube, που έτειναν να προσελκύουν νεαρούς χρήστες.

Με τη χρήση πληροφοριών από κατεβασμένα apps και διαδικτυακή δραστηριότητα, οι υπάλληλοι κατάφεραν να αναγνωρίσουν με αρκετή ακρίβεια ότι αυτά τα άτομα ήταν έφηβοι, παρακάμπτοντας έτσι τους κανόνες της Google. Αυτή η τακτική επέτρεπε στους διαφημιστές να αυξήσουν σημαντικά το κοινό τους, σε μια περίοδο που η Google αντιμετώπιζε μείωση των διαφημιστικών εσόδων και οι νέοι χρήστες μετακινούνταν από τις πλατφόρμες της Meta στο TikTok.

Η καμπάνια, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Spark Foundary του ομίλου Publicis, ξεκίνησε στον Καναδά τον Φεβρουάριο και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο. Στη συνέχεια δοκιμάστηκε και στις ΗΠΑ τον Μάιο, με σχέδια για επέκταση στο εξωτερικό. Ωστόσο, η καμπάνια έχει πλέον διακοπεί και η Google διεξάγει έρευνα για το περιστατικό.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.