Τη ριζική ανανέωση του design του Netflix εξετάζει η υπηρεσία, όπως αναφέρεται σε σημερινά δημοσιεύματα. Ειδικότερα, ο CEO του Netflix, Reed Hastings θέλει να αντικαταστήσει το grid UI με ένα magazine-style layout. Ο επικεφαλής της υπηρεσίας θεωρεί ότι το ήδη υπάρχον layout που δείχνει μικρές εικόνας από την σειρά ή την ταινία, του θυμίζει, … αγγελίες.

Από την άλλη πλευρά βέβαια δεν συμμερίζονται όλη την άποψή του αυτή. Ο  Steve Johnson, vice president of product and studio design του Netfllix, επισημαίνει ότι αυτός ο σχεδιασμός του Netflix έχει γίνει εικονικός και έχει γραφεί στη μνήμη πολλών ανθρώπων, κάνοντας ευκολότερη για τους χρήστες την πλοήγηση στην υπηρεσία.

Η αλήθεια είναι ότι το Netflix ακόμη και αν δεν το καταλαβαίνουμε πάντα, προχωρά σε πλήθος δοκιμών. Για παράδειγμα, το βράδυ της Παρασκευής αυξάνει το μέγεθος των τίτλων των ταινιών, όταν χρησιμοποιούν πολλοί την υπηρεσία. Επιπλέον πράγματα που εξετάζει να προσθέσει, είναι και η παρακολούθηση των συνηθειών θέασης περιεχομένου, έτσι ώστε όταν είστε στο μέσο μιας σεζόν μιας σειράς, να ξεκινά αυτόματα το επόμενο επεισόδιο, όταν ανοίξετε την εφαρμογή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.