H Revolut επιμένει πως δεν αγνοεί τους χρήστες που αναφέρουν περιπτώσεις απάτης και βλέπουνε να εξαφανίζονται χρήματα από τους λογαριασμούς τους, επιμένοντας ότι τα συστήματά της δεν έχουν χακαριστεί. Ακριβώς σε αυτά τα σχόλια προέβη  η Revolut, λίγο μετά το δημοσίευμα της εφημερίδας Irish Independent με πλήθος περιπτώσεων πελατών να έχουν χάσει τα χρήματά τους.

Συγκεκριμένα, χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ενός ερευνητή ασφαλείας που αναφέρει ότι ποτέ δεν απαντά σε μηνύματα απάτης ή emails, ωστόσο έχασε περισσότερα από 5.000 ευρώ από το λογαριασμό του την ώρα που βρισκόταν στο κρεβάτι και δεν χρησιμοποιούσε το κινητό του. Επέμεινε, ότι δεν είχε δώσει έγκριση για τη πληρωμή.

Η Revolut αρνήθηκε να του επιστρέψει τα χρήματα, ωστόσο άλλαξε την απόφαση μετά τη δημοσίευση του άρθρου από την εφημερίδα Irish Independent. Παρόμοιο σκηνικό και με πλήθος άλλων πελατών που κατάφεραν να πάρουν τα χρήματα πίσω μόνο όταν το θέμα πήρε έκταση.

Όταν η Revolut ρωτήθηκε αν τα συστήματά της έχουν χακαριστεί επειδή πολλοί χρήστες αναφέρουν ότι τα χρήματα εξαφανίστηκαν όταν δεν χρησιμοποιούσαν το κινητό τους, η εταιρεία επιμένει πως πληκτρολογήθηκαν κωδικοί επιβεβαίωσης και ως εκ τούτου έχουν δοθεί οι σχετικές εγκρίσεις.

Έχουμε ισχυρά μέτρα ασφαλείας και αναλύουμε πάνω από μισό δισεκατομμύριο συναλλαγών κάθε μήνα, ενώ το 2023 εμποδίσαμε περισσότερα από 550 εκατομμύρια ευρώ σε κακόβουλες συναλλαγές απάτης, αναφέρει η Revolut.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

2 ΣΧΟΛΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.