Η ray tracing έχει κάνει το ντεμπούτο της στα PC και στις high-end κονσόλες, ενώ φαίνεται πως η υιοθέτηση της σε μικρότερες συσκευές αποτελεί πρόκληση. Παρ’ όλα αυτά, η Samsung είναι αποφασισμένη να κάνει αυτή την προηγμένη τεχνική απόδοσης γραφικών πραγματικότητα στα Galaxy smartphones. Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία είναι ανοιχτή σε συνεργασίες με προγραμματιστές παιχνιδιών και μηχανών γραφικών για κινητά.

Αφού έδειξαν πρόσφατα τι μπορεί να επιτύχει αυτή η τεχνολογία, οι υπεύθυνοι της εταιρείας για το ray tracing από το MX Business System Platform R&D Group, Jungwoo Kim και Joonyong Park, μοιράστηκαν μερικές βασικές λεπτομέρειες σχετικά με τη Samsung που θέλει να ξεπεράσει τις προκλήσεις της μεταφοράς του ray tracing στα κινητά.

Τι είναι όμως το ray tracing εκτός από μία φανταχτερή ορολογία; Λοιπόν, μπορεί να φαίνεται ότι το τελευταίο είναι αλήθεια, αλλά μόνο επειδή, προς το παρόν, κανένα παιχνίδι για κινητά δεν διαθέτει ray-traced γραφικά. Ωστόσο, η Samsung θέλει να το αλλάξει αυτό.

Με λίγα λόγια, το ray tracing είναι μια διαφορετική τεχνική απόδοσης που μπορεί να δημιουργήσει πιο ρεαλιστικά περιβάλλοντα από την τυπική τεχνική rasterization, η οποία έχει περιορισμούς.

Για παράδειγμα, το rasterization βασίζεται σε έναν χάρτη σκιών για τη δημιουργία σκιών. Αυτός ο χάρτης δημιουργείται πριν από τη σκηνή και προσαρμόζεται ανάλογα με τα εικονικά αντικείμενα.

Αντίθετα, η απόδοση με ray tracing προσομοιώνει στην πραγματικότητα τον τρόπο με τον οποίο οι ακτίνες φωτός αλληλεπιδρούν με τα αντικείμενα σε μια σκηνή σε πραγματικό χρόνο.

Πέρα από τις τεχνικές λεπτομέρειες, το ray tracing μπορεί να βοηθήσει τους προγραμματιστές παιχνιδιών να δημιουργήσουν πιο ρεαλιστικές και καθηλωτικές σκιές, εφέ φωτισμού και αντανακλάσεις.

Αυτή η τεχνολογία χρησιμοποιείται εδώ και πολύ καιρό από τη βιομηχανία τρισδιάστατων κινουμένων σχεδίων στις ταινίες. Ωστόσο, οι ταινίες δεν είναι διαδραστικές και τέτοιες ρεαλιστικές σκηνές θα μπορούσαν να δημιουργούν αργά και επίπονα καρέ-καρέ.

Η μεταφορά μιας τόσο προηγμένης τεχνικής απόδοσης σε παιχνίδια για κινητά, τα οποία είναι άκρως διαδραστικά, και σε smartphones και tablets αποτελεί πρόκληση. Η Samsung εργάζεται επιμελώς για να το πετύχει αυτό εδώ και αρκετό καιρό, για να προσφέρει αυτή τη δυνατότητα στους χρήστες Galaxy.

Η Samsung ετοιμάζεται να προσφέρει την τεχνολογία ray tracing σε κινητές μηχανές παιχνιδιών εδώ και δύο χρόνια. Όμως πρόκειται για μια ομαδική προσπάθεια και η Samsung συνεργάζεται με διάφορες εταιρείες, μεταξύ των οποίων ο προγραμματιστής της Unreal Engine, η Epic Games, και πολυάριθμοι προγραμματιστές παιχνιδιών, για να προετοιμάσει την άφιξη του ray tracing στα smartphones.

Δεδομένου ότι αυτή η τεχνική rendering απαιτεί πολύ ισχυρό hardware, ο στόχος ήταν να αναπτυχθεί αποτελεσματικό rendering και να ξεπεραστούν οι προκλήσεις μειώνοντας τον αριθμό των υπολογισμών και διατηρώντας το ίδιο επίπεδο ποιότητας. Με άλλα λόγια, η Samsung και οι προγραμματιστές εργάστηκαν για τη βελτιστοποίηση της τεχνολογίας ray tracing για κινητά.

Η προσέγγιση είναι παρόμοια με τον τρόπο με τον οποίο η Samsung και η Epic Games εργάστηκαν για να φέρουν το Vulkan API στα κινητά με την κυκλοφορία του Galaxy S7 πριν από χρόνια.

Η Samsung βοήθησε να γίνει αυτό πραγματικότητα για την αγορά Android. Τώρα, ο τεχνολογικός γίγαντας και η Epic Games καθιστούν δυνατό το ray tracing για τους προγραμματιστές παιχνιδιών και τους παίκτες στα smartphones.

Επιπλέον, η εταιρεία λέει ότι η σειρά Galaxy S23 είναι ένα σημαντικό σκαλοπάτι σε αυτό το ταξίδι. Ο Park αναφέρει ότι από εδώ και στο εξής ο αγωγός δημιουργίας και κατανάλωσης γραφικού περιεχομένου θα αλλάξει με τρόπο που να ευθυγραμμίζεται με το ray tracing.

Τα παιχνίδια για κινητά που χρησιμοποιούν ray tracing δεν είναι ακόμη διαθέσιμα για λήψη, αλλά οι προγραμματιστές λένε ότι σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν αυτή την τεχνολογία ευρέως, ξεκινώντας από τη σειρά Galaxy S23.

Παρόλο που δεν υπάρχουν συγκεκριμένες ημερομηνίες κυκλοφορίας, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι τα πρώτα παιχνίδια για κινητά με ray-tracing μπορεί να κυκλοφορήσουν αργότερα φέτος. Ωστόσο, ανεξάρτητα από το πότε θα κυκλοφορήσει αυτή η τεχνολογία, οι παίκτες ίσως χρειαστούν τουλάχιστον ένα Galaxy S23 για να απολαύσουν τα γραφικά ray tracing.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.