Ύστερα από το εκτενές άρθρο, πάνω στα παιχνίδια που δοκιμάσαμε στη νέα κονσόλα της Microsoft, τη σκυτάλη παίρνει η νέα κονσόλα της Sony.
PS4
Η εμπειρία μας με την ίδια την κονσόλα της Sony ήταν κάπως πιο περιορισμένη, καθώς όλες οι κονσόλες βρίσκονταν μέσα σε ειδικές γυάλες είτε μέσα σε έπιπλα.
Παρ’ όλα αυτά, αυτό δεν μας σταμάτησε από το να επεξεργαστούμε περιμετρικά τη συσκευή, η οποία παρεμπιπτόντως κάνει αισθητή τη παρουσία της με το design της και τα εξαιρετικά κοψίματά της.
Για το controller του PS4 αναφερθήκαμε επίσης σε προηγούμενο άρθρο, όπου σχολιάσαμε αναλυτικά τα προτερήματα του νέου χειριστηρίου και το πώς έχει βελτιώσει όλα τα προβλήματα του παρελθόντος, ώστε να προσφέρει μία πιο άνετη και ξεκούραστη εμπειρία χρήσης στον καταναλωτή.
Το Hardware σαφώς είναι πολύ δυνατό. Τι γίνεται όμως με τους τίτλους ;
Έχουν ξεκινήσει να εκμεταλλεύονται κάποια από την ιπποδύναμη του PS4 και αν ναι, ικανοποιεί το αποτέλεσμα ;
Παρακάτω αναφερόμαστε αναλυτικά σε κάθε τίτλο που δοκιμάσαμε στη νέα κονσόλα.
Assassins Creed IV: Black Flag
Η πρώτη μας επαφή με το PS4 έγινε μέσω του νέου τίτλου της Ubisoft, η οποία ετοιμάζεται να διαθέσει το παιχνίδι τον Νοέμβριο στις τωρινές, αλλά και στις επόμενης γενιάς κονσόλες. Ο τίτλος που παίξαμε δείχνει πολύ όμορφος με ωραίο γραφικό τομέα και αναβαθμισμένα textures, όμως σίγουρα δεν αποτελεί κάτι το εξαιρετικό.
Στο παιχνίδι δεν φάνηκαν κάποια στοιχεία της νέας γενιάς, ούτε προσέφερε κάτι το οποίο δεν έχουμε ξαναδεί. Το Assassin’s Creed IV: Black Flag θα κυκλοφορήσει και στις τωρινής γενιάς κονσόλες και ίσως αυτός να είναι και ο λόγος, ο οποίος κράτησε το παιχνίδι λίγο πίσω ειδικά στον οπτικό τομέα.
Στο τομέα του Gameplay ακόμα δεν μπορoούμε να σχολιάσουμε πολλά, καθώς πρέπει να ασχοληθούμε εκτενώς με τον τίτλο για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Γενικά πάντως κυμαίνονταν στα ίδια επίπεδα με τους προκατόχους του και σίγουρα η ιστορία των πειρατών λίγους θα αφήσει ασυγκίνητους.
Στο single-player demo που παίξαμε αναλάβαμε πρώτα να κουμαντάρουμε το πειρατικό μας καράβι και να ανατρέψουμε όποιο πλοίο πέρναγε στο διάβα μας, ενώ στη συνέχεια κατεβήκαμε στη στεριά με αποστολή να σκοτώσουμε κάποιους ειδικούς φρουρούς.
Ευτυχώς μετά το single player μας δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσουμε και το multi-player του τίτλου. Εδώ τα πράγματα έγιναν πιο ενδιαφέρον.
Ο καθένας από τους αντιπάλους μας ανέλαβε έναν χαρακτήρα και σκοπός του παιχνιδιού ήταν να δολοφονήσουμε ο ένας τον άλλον. Όχι όμως τόσο απλά. Ο αντίπαλος που έπρεπε να δολοφονήσουμε ήταν συγκεκριμένος και εναλλάσσονταν μετά από κάποια λεπτά, ενώ η πίστα στην οποία βρισκόμασταν ήταν γεμάτο απλούς πολίτες, οι οποίοι δυστυχώς έπεφταν θύματα της προσπάθειάς μας να βρούμε ανάμεσά τους τον σωστό δολοφόνο μας.
Infamous: Second Son
Καθίστε λίγο να μαζέψουμε πρώτα τα σαγόνια από κάτω. Ύστερα από το καλό, αλλά όχι εξαιρετικό Assassins Creed, προχωρήσαμε με περισσότερη δυσπιστία για τη νέα κονσόλα της Sony.
Δυστυχώς όμως, το Infamous Second Son μας έπιασε απροετοίμαστους για το τι είναι ικανό να προσφέρει η νέα γενιά. Από το πρώτο λεπτό που ξεκίνησε το demo αισθανθήκαμε σαν να μας ρίχνουνε 10 συνεχόμενες γροθιές στο στομάχι και μόνο που τολμήσαμε να αμφισβητήσουμε τις δυνατότητες της νέας κονσόλας.
Από το πανέμορφο οπτικό τομέα, τα κάμποσα χιλιάδες εφέ που εμφανίζονταν ταυτόχρονα στην οθόνη μας και το απίστευτο draw distance συνειδητοποιήσαμε, γιατί η τωρινή γενιά οφείλει άμεσα να αποσυρθεί. Η εικόνα ήταν πεντακάθαρη και στα κτήρια διακρίνονταν ακόμα και η μικρότερη λεπτομέρεια.
Τα αναβαθμισμένα physics έδιναν και έπαιρναν κατά τη διάρκεια του demo, ενώ οι φωτοσκιάσεις και αντανακλάσεις του ήλιου έκαναν και τον πιο δύσπιστο να γουρλώσει τα μάτια του.
Ο νέος χαρακτήρας κινείτε πλέον σε λίγο πιο γρήγορο ρυθμό, ενώ οι τρόποι εναλλαγών ανάμεσα στα κτήρια έχουν αυξηθεί σημαντικά. Η δυνατότητα να περάσουμε ανάμεσα από κάγκελα και υπονόμους θα φανεί αρκετά χρήσιμη ειδικά, όταν μας την έχουν πέσει μία ντουζίνα από εχθρούς.
Το Infamous Second Son αναμένεται ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της Sony στη μάχη του ανταγωνισμού, καθώς πρόκειται για αποκλειστικό τίτλο του PS4 και είναι ένα από τα παιχνίδια που ξεχώρισαν μέσα στην έκθεση.
Knack
Εδώ τα πράγματα είναι πιο απλουστευμένα. Το Knack πρόκειται για ένα platform game, το οποίο, όσο αναφορά το gameplay, κινείται σε αρκετά γνώριμα πλαίσια. Στο demo, το οποίο ήταν ίδιο με αυτό που είδαμε στην Ε3, μας δόθηκε η ευκαιρία να χειριστούμε τον κεντρικό χαρακτήρα (τον Knack) σε διάφορες μορφές του. Από πολύ μικρός μέχρι σε γιγάντια μορφή.
Αυτό που μας ξάφνιασε ήταν το επίπεδο δυσκολίας του τίτλου. Παρόλο που βάλαμε το demo σε normal mode, από τις 3 γενικά επιλογές που μας έδινε, στη αρχή τα βρήκαμε αρκετά σκούρα. Νομίζαμε, ότι θα μπορούσαμε να κινηθούμε εύκολα μέσα στο επίπεδο, απλά σκοτώνοντας όποιον εχθρό βρίσκαμε μπροστά μας. Με αυτό το σκεπτικό πεθάναμε πάνω από 7, 8 φορές στα πρώτα μόλις λεπτά του επιπέδου. Στη συνέχεια συνειδητοποιήσαμε, ότι αν δεν αλλάζαμε τακτική, προσεγγίζοντας τους εχθρούς με πιο στρατηγικό τρόπο δεν θα είχαμε ευκαιρία να προχωρήσουμε παρακάτω.
Μπορούμε να πούμε, ότι η παρότρυνση του τίτλου σε πιο στρατηγικές μεθόδους μας εξέπληξε ευχάριστα. Δίνει μεγαλύτερο βάθος από ότι ένα απλό platform παιχνίδι.
Στον γραφικό τομέα, παρ’ όλο που πρόκειται για ένα καρτουνίστικo εικαστικά τίτλο, η δύναμη του PS4, έκανε ξεκάθαρη τη παρουσία του. Τα ρεαλιστικότατα physics του νερού και του χαρακτήρα σε σύνθεση με ένα πανέμορφο γραφικό περιβάλλον ανέδειξαν τις δυνατότητες της νέας κονσόλας και έκαναν το Knack, έναν από τους πιο αναμενόμενους τίτλους της νέας κονσόλας.
Στο δεύτερο άρθρο, το οποίο είναι αφιερωμένο στα παιχνίδια που δοκιμάσαμε στην νέα κονσόλα της Sony στην Gamescom θα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα Killzone: Shadow Fall και Drive Club.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.