Σύμφωνα με την ιστοσελίδα energypress, τόσο ο ΔΕΔΔΗΕ όσο και η ΡΑΑΕΥ σε συνάντηση που θα έχουν μιλήσουμε για το θέμα των μηνιαίων καταμετρήσεων καθώς εμφανίζονται σημαντικά προβλήματα σε αυτές.

Πιο συγκεκριμένα, όπως αποτυπώνεται στα στοιχεία που δημοσιεύει η πλατφόρμα του  Ενεργειακό Διαμεσολαβητή υφίστανται σημαντικές καθυστερήσεις στη λήψη τελικών μετρητικών ενδείξεων και στην έκδοση τελικών εκκαθαριστικών λογαριασμών ρεύματος. ωστόσο δεν είναι τα μοναδικά προβλήμα. Σύμφωνα με σχετική διαφάνεια σε πρόσφατο απολογισμό της πλατφόρμας το τελευταίο τρίμηνο καταγράφονται σημαντικά αιτήματα καταναλωτών με παράπονα που αφορούν:

  • ΔΕΔΔΗΕ – Καθυστερήσεις στη λήψη ενδείξεων, έκδοση τελικών λογαριασμών
  • Συμβατικοί όροι και χρεώσεις συμβολαίων – Μη τήρη των όρων σχετικά με την τιμή χρέωσης προμήθειας, ενώ παράπονα υπάρχουν και ως προς τον υπολογισμό και την απόδοση της έκπτωσης ΚΟΤ
  • Εξυπηρέτηση από προμηθευτές – Καθυστερήσεις στην έκδοση λογαριασμών, μη ανταπόκριση σε ερωτήσεις / παράπονα.

Πάντως τονίζεται η μεγάλη συνεισφορά του Ενεργειακός Διαμεσολαβητής ο οποίος προτιμάται από τους καταναλωτές για την επίλυση διαφορών.

Το πιο ισχυρό χαρακτηριστικό του Android είναι κλειστό εκ προεπιλογής αλλά δωρεάν

Τι είναι ο Ελληνικός ενεργειακός διαμεσολαβητής:

Μπορείτε να δημιουργήσετε το προσωπικό σας προφίλ στον ιστότοπο της Ρυθμιστικής Αρχής Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) στην Πλατφόρμα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Καταναλωτών MyRAE (my.rae.gr) ώστε να υποβάλλετε αιτήματα για υπηρεσίες διαμεσολάβησης για θέματα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών στον τομέα της ενέργειας.

Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να υποβάλλετε αιτήματα που αφορούν ζητήματα:

  • εξωδικαστικής και συναινετικής επίλυσης διαφορών μεταξύ πολιτών-καταναλωτών και προμηθευτών ή διαχειριστών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου
  • επίλυσης διαφορών που αφορούν ζητήματα τιμολόγησης, λειτουργίας μετρητών και ακρίβειας μετρήσεων κατανάλωσης, ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και συμβατικές διαφωνίες μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών.

Θα χρειαστεί να:

  • έχει προηγηθεί υποβολή παραπόνου στην εφαρμογή my.rae.gr, η οποία δεν τελεσφόρησε
  • εμπίπτει το παράπονο στις αποδεκτές κατηγορίες διαμεσολάβησης
  • συμπληρώσετε τα διαπιστευτήρια του λογαριασμού σας (εφόσον έχετε ολοκληρώσει την αρχική σας εγγραφή)
  • επισυνάψετε τα απαραίτητα κατά περίπτωση στοιχεία και δικαιολογητικά
  • πληροί η διαφορά τα κριτήρια ώστε ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής να την εξετάσει

Θα  πρέπει πρώτα να καταθέσετε το παράπονο ή την καταγγελία σας έναντι του παρόχου ενέργειας ή του διαχειριστή δικτύου μέσα της εφαρμογής MyRAE. Εφόσον από τη διαδικασία δεν λάβετε ικανοποιητική απάντηση στο αίτημα ή την καταγγελία σας, μπορείτε να προχωρήσετε σε αίτηση για λήψη των υπηρεσιών ενεργειακής διαμεσολάβησης.

Η πλατφόρμα για είσοδο από το gov.gr είναι διαθέσιμη εδώ

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.