Το peristore το τελευταίο διάστημα έχει αντιληφθεί το χαμό που έχει γίνει και έχει αρχίσει να παίρνει τηλέφωνα δίνοντας υποσχέσεις ότι θα στείλει τα κινητά ή κάποιο άλλο προϊόν που έχεις αγοράσει αλλά θα χρειαστούν 30 ημέρες για την αποστολή. Η άποψή μας είναι να μην περιμένεις καθόλου.

Ορατές οι κάμερες ταχύτητας στο Google Maps στην Ελλάδα

Αν δεν το έχεις κάνει ακόμη και έχεις πεισθεί με τηλέφωνο που πιθανόν να σε έχουν πάρει ότι θα σου στείλουν το προϊόν, η γνώμη μας να προβείς άμεσα σε αμφισβήτηση συναλλαγής, καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.

Αμφισβήτηση στη τράπεζα

Αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται επικοινωνώντας με την τράπεζα που εξέδωσε τη κάρτα που χρησιμοποίησες. Επίσης θα πρέπει να έχεις στη διάθεσή σου screenshot της παραγγελίας με το ακριβές ποσό αυτής και το ποσό που χρεώθηκε στη κάρτα και γενικώς οποιαδήποτε επικοινωνία γραπτή είχες με το κατάστημα και να φαίνονται και οι ημερομηνίες.

Επίσης σε περιπτώσεις μεταφοράς σε λογαριασμό χωρίς χρήση κάρτας επικοινώνησε άμεσα με την τράπεζα.

Στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος: Όπως εξηγεί η επίσημη ιστοσελίδα της Δίωξης:

Για οποιοδήποτε θέμα αφορά παραβατική συμπεριφορά μέσω Διαδικτύου, επικοινωνήστε με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με τους ακόλουθους τρόπους:

– Τηλέφωνο : 11188
– Fax: 213-1527471
– Email: [email protected]
– μέσω του portal στη διεύθυνση: https://goo.gl/vOHdVb
– Ταχυδρομική διεύθυνση: Λ. Αλεξάνδρας 173, Τ.Κ. 11522, Αθήνα

Στο συνήγορο του καταναλωτή

Πως κάνεις αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή

  • Υποβολή με αυτοπρόσωπη παρουσία στα γραφεία της Αρχής.
  • Αποστολή μέσω συμβατικού ταχυδρομείου (Λεωφ.Αλεξάνδρας 144, 11471 Αθήνα)
  • Ηλεκτρονική υποβολή αναφοράς μέσω web φόρμας στην ιστοσελίδα της Αρχής.
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στη διεύθυνση [email protected] .

Αξίζει να σημειώσουμε ότι καλό είναι να έχεις κρατήσει όλη την επικοινωνία για την καταγγελία σου με  τις αποδείξεις που μπορεί να στάλθηκαν, emails κ.α.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

28 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τώρα είναι αργά αγάπη μου γλυκιά…899 εύρω ένα iPhone οι αλητες μου χρωστάνε…!!!

  2. Από ότι κατάλαβα πολύ μεγάλο θέμα αυτό το site και θέλω να αγοράσω λάπτοπ και μου βγάζει πρώτο πρώτο τις προσφορές. 750 για MacBook air pou einai poli kali timi. Αλλά μου έκανε εντύπωση ότι δεν το έβγαζε ούτε το skroutz ούτε το best price. Ώρα καταλαβαίνω γτ. Καλά κάνετε και βγάζετε τέτοια άρθρα. Βοηθάτε πολύ αυτούς που μπορεί να φάνε scam. Απλά όλοι να προσέχουν γτ οι κριτικές στην Google είναι fake πρώτον και δεύτερον η google πάλι τους βγάζει πρώτους πρώτους στην αναζήτηση. Αν δεν συνεργάζονται με skroutz η με beat price πιθανόν είναι scam. Πρόσεχε πολύ εκεί έξω. Ψάξτε πριν αγοράσετε

  3. ΑΠΑΤΕΏΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΟΥ ΕΦΑΓΕ 1000Ε ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΣΤΑ ΤΗΛΈΦΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΈΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 23 . ΚΛΈΦΤΕΣ ΤΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΑΓΓΕΊΛΕΙ.ΜΕΙΝΕΤΕ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ

  4. Μια χαρά συνεργαζόταν με το best price τώρα τελευταία το εβγαλαν. Οπότε ούτε σε σκρουτζ και best price απόλυτη εμπιστοσύνη. Έτσι την πάτησα και εγώ

  5. Εύθυμη τι εκανες ακριβώς νομικά γιατί το ίδιο έχουμε πάθει κι εμείς.
    Παρακαλώ οποίος γνωρίζει πως μπορούμε να κινηθούμε νομικά ας μου πει.
    Ευχαριστώ.

  6. Το καθίκι του κερατά εξαπάτησε πολύ κόσμο και έχει το θράσος να εξακολουθεί να διαφημίζει το κατάστημα του με προσφορές που δεν τις πραγματοποιεί
    Το κράτος ανύπαρκτο
    Έριξε λέει πρόστιμο 120000
    Το κράτος κράτος μπορεί να πάρει τα χρήματα του
    Εμάς που την πατήσαμε ποιός θα να αποζημιώσει;

  7. Καλησπέρα σε όλους, και εγώ παρήγγειλα ένα Xiaomi 13T Pro γιατί ήταν πολύ φθηνότερο από οπουδήποτε αλλού και ενώ έλεγε διαθέσιμο σε 3 μέρες έκανε πάνω από 1 μήνα να έρθει. Πάντως, το πήρα και δεν έχει κάποιο θέμα. Απο ότι είχα καταλάβει από τα σχόλια που διάβασα στο Best Price απλά καθυστερούσαν πάρα πολύ οι παραδώσεις και κάποιοι τις ακύρωσαν. Δεν είχα καταλάβει ότι είχαμε περιπτώσεις που δεν παρέλαβαν ούτε την παραγγελία ούτε τα χρήματα.

  8. Την πάτησα και εγώ απο αυτούς! Δεν απαντάνε πουθενά! Ντροπή τους. Απο τον Φεβρουάριο του 24. Έκανα ακύρωση παραγγελίας και εννοείται ακόμα δεν έχω πάει χρήματα πίσω.

  9. Τους βρήκα μέσω του best price αλλιώς δεν θα έκανα παραγγελία. Κάνενα νεο απο τότε! Οσο προσεκτικός και να είσαι καμία φορά, δεν μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη!! Να δούμε αν θα πάρουμε τα λεφτά μας πίσω !…
    Έκανα καταγγελία, ακόμα κανένα νεο.

  10. Έπαθα ακριβώς το ίδιο,μάλλον την πάτησα μαζί με τους υπόλοιπους.Δεν υπάρχουν πουθενά,καμμια εποικινωνια.

  11. αν κατεβω λαρισα θα τους κανω καλοκαιρινους…………….ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ
    Η αλητεια βασιλευει σ αυτη την χωρα………
    επιστροφη σε ολους μεχρι και το τελευταιο ευρω αλλιως και το υπουργειο ειναι………

  12. Μια απ τα ίδια…απο perishop, έγινε peristore και τωρα peristores..έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή…απο δω και πέρα δεν ξερω τι θα γινει…

  13. Παιδια εκανα συναλλαγη με καταθεση σε IBAN απο εθνικη ξερει κανεις αν μπορω μα κανω αμφισβητηση συναλλαγης;

  14. Πήγα από το μαγαζί στην Λάρισα κ είναι κλειστό γράφουν ανοίγουμε σε 10 μέρες αλλά δεν ξέρουμε ποτέ θα ναι αυτές οι δέκα μέρες μου έφαγαν 2 κινητά 1600€

  15. Και εγώ παιδιά από το Δεκέμβριο του 23 περιμένω και έκανα 3 Απρίλιο αίτημα για επιστροφή χρημάτων..Θα κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή,ας μαζευτούμε να είμαστε πολλοί να διεκδικήσουμε τα χρήματα μας πίσω!
    Έστω και με ιδιώτη δικηγόρο, βάζοντας εξτρα και τα δικαστικά έξοδα ,αλλά και αποζημίωση για την ψυχική μας υγεία..Δεν είναι κατάσταση αυτή

  16. Χρήστο και εγώ με μεταφορά τα είχα κάνει ,αλλά δεν νομίζω τώρα να μπορώ να κάνω κάτι..

  17. Επειδή με τον συνήγορο του καταναλωτή δεν βλέπω να βγάζουμε άκρη ,θέλεις κάνεις να μαζευτούμε και να πάμε ιδιωτικά να διεκδικήσουμε τα χρήματα μας ;

  18. Δεν πρόκειται να βγει άκρη.. εγώ έστειλα ένα φιλαράκι 2 μέρες πριν τους κλείσουν από το κατάστημα και του είπαν όλα καλά πέρνα μετά από 2 μέρες και θα στο έχουμε το κινητό εδώ.. Εγώ παίρνω και τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή 5 διαφορετικά τηλέφωνα έχουν και κανένα δεν σηκώνουν.

  19. Πιαδες την πατησα και εγω .ξερει κανεις τη διαδικασια μηνυσης?φυσικο καταστημα υπαρχει?ας μας πει καποιο φιλαρακι απο λαρισα αν υπαρχει ακι αν ειναι ανοιχτο.

  20. Καλησπέρα. Είμαι κι εγώ θύμα αυτού του απατεώνα. Από τις 8/3/2023 η παραγγελία δυο κινητών που σαφώς δεν παραδόθηκαν αλλά και δεν επιστράφηκαν τα χρήματα μου. Καλό θα ήταν να συγκεντρωθούμε όλοι μαζί και κάνουμε αγωγή για να διεκδικήσουμε τα χρήματα μας πίσω. Οποίος ενδιαφέρετε καλό θα ήταν να βρεθεί ένας τρόπος επικοινωνίας.

  21. Λάθος ημερομηνία παραγγελίας αναφέρεται στο προηγούμενο σχόλιο. Η ορθή είναι 8/3/2024.

  22. Πηγαίνετε σε ένα κατάστημα και κάντε αμφισβήτηση της συναλλαγής, δίνοντάς τους την ημερομηνία και το ποσό συναλλαγής.

  23. Σύνοψη αξιολόγησης Google
    Οι αξιολογήσεις δεν επαληθεύονται
    5
    4
    3
    2
    1
    3,7
    (3.058)
    ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
    3 κριτικές
    Δεν έχει δημοσιευτεί
    Αυτό ενδέχεται να μην συμμορφώνεται με τις πολιτικές μας Ανατρέξτε στις λεπτομέρειες για πληροφορίες σχετικά με το τι μπορείτε να κάνετε.
    Λεπτομέρειες
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ
    Καλημέρα !!!
    Θα σας πω κ την δικιά μου εμπειρία,η οποία είχε ευτυχώς αίσιο τέλος!!!!
    • 25/12/23 κάνω παραγγελία ενός κινητού με κατάθεση χρημάτων. …Περισσότερα
    Fotis Karavitis
    Τοπικός οδηγός·25 κριτικές·17 φωτογραφίες
    πριν από 2 μήνες
    UPDATE: 2 ωρες μετα την δημοσιευση του review μου τηλεφώνησε υπεύθυνη της εξυπηρετησης πελατών και με ενημέρωσε πως αποστείλλανε την παραγγελία. Μου εξήγησαν πως υπήρχε καθυστέρηση στην παραγγελία, ζητήσαν συγνώμμη και μου αποστείλλανε …Περισσότερα
    Φωτογραφία 1 σε αξιολόγηση από τον χρήστη Fotis Karavitis Φωτογραφία 2 σε αξιολόγηση από τον χρήστη Fotis Karavitis
    Φωτογραφία 3 σε αξιολόγηση από τον χρήστη Fotis Karavitis Φωτογραφία 4 σε αξιολόγηση από τον χρήστη Fotis Karavitis
    47
    Perishop (Κάτοχος)
    πριν από 2 μήνες
    Γεια σας!
    Η παραγγελία σας στην καλύτερη τιμή στην Ελλάδα έχει ήδη ολοκληρωθεί!
    Ευχόμαστε να τη χαρείτε και να ακούτε μόνο όμορφες ειδήσεις
    Lela Trela
    Τοπικός οδηγός·235 κριτικές·26 φωτογραφίες
    πριν από 3 μήνες
    Η παραγγελία έγινε 27.12.23, με απόθεμα, χωρίς αποφορολόγηση και παράδοση 3-5 εργάσιμες μέρες. Η χαμηλότερη τιμή με διαφορά που βρήκα στην Ελλάδα και άμεση παράδοση (3-5 μέρες το θεωρώ άμεση). …Περισσότερα
    Φωτογραφία 1 σε αξιολόγηση από τον χρήστη Lela Trela
    Φωτογραφία 2 σε αξιολόγηση από τον χρήστη Lela Trela Φωτογραφία 3 σε αξιολόγηση από τον χρήστη Lela Trela
    13
    Perishop (Κάτοχος)
    πριν από έναν μήνα
    Σας ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια!
    Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε ξανά
    Despina Chalkidoy
    Τοπικός οδηγός·18 κριτικές·10 φωτογραφίες
    πριν από 3 μήνες
    έλαβα την παραγγελία μου 2 μήνες μετά την καταχώρηση της. Ωστόσο, έλαβα αναβαθμισμένο μοντέλο χωρίς επιπλέον χρέωση, συνοδευόμενο από μια δωροεπιταγή μεγάλης αξίας για επόμενη αγορά, μαζί με προσωπική απολογία του υπευθύνου για την …Περισσότερα
    Φωτογραφία 1 σε αξιολόγηση από τον χρήστη Despina Chalkidoy Φωτογραφία 2 σε αξιολόγηση από τον χρήστη Despina Chalkidoy
    17
    ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
    3 κριτικές
    Δεν έχει δημοσιευτεί
    Αυτό ενδέχεται να μην συμμορφώνεται με τις πολιτικές μας Ανατρέξτε στις λεπτομέρειες για πληροφορίες σχετικά με το τι μπορείτε να κάνετε.
    Λεπτομέρειες
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ
    Καλημέρα !!!
    Θα σας πω κ την δικιά μου εμπειρία,η οποία είχε ευτυχώς αίσιο τέλος!!!!
    • 25/12/23 κάνω παραγγελία ενός κινητού με κατάθεση χρημάτων.

    •29/12/23 λόγω αργιών μου έρχεται e-mail ότι έχουν λάβει την παραγγελία.
    •4/1/24 η παραγγελία αλλάζει “προς διαλογή”
    •17/1/24 η παραγγελία αλλάζει “προς αποστολή”
    Μετά από τα παραπάνω αρχίζει ο Γολγοθάς αναμονής της συσκευής και προσπάθειας επικοινωνίας με το κατάστημα μέσω τηλεφώνου ή e-mail.
    •19/2/24 ακυρώνω την παραγγελία και κάνω αίτηση επιστροφής χρημάτων.

    •17/3/24 αφού περνάνε 17 εργάσιμες και ύστερα από πολύ προσπάθεια επικοινωνίας μαζί τους τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail και λέγοντας τους ότι μεταβαινω στον συνήγορο του καταναλωτή για παράπον(όντως ήμουν καθοδόν για τον συνήγορο),μου επέστρεψαν τα χρήματα.
    ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ …ΔΙΚΑ ΣΑΣ !!

  24. ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!!
    ΑΦΑΝΤΟΙ!!!
    ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΣΕ-emal”S. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!
    ΜΑΚΡΙΑ!!!!
    ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ:62230 ΣΤΙΣ 14/ΜΑΡΤΙΟΥ/2024 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΟΜΒΙΑ!!!!!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.