Η είσοδος της Xiaomi στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν εκπληκτικά δημοφιλής μεταξύ των χρηστών της Apple. Παρά το γεγονός ότι είναι νεοεισερχόμενο στον χώρο, το Xiaomi SU7 κατάφερε να κάνει αίσθηση και το 51.9% των παραγγελιών έχουν γίνει από πελάτες της Apple. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου του Πεκίνου, ο διευθύνων σύμβουλος Lei Jun ανέφερε ότι οι χρήστες της Apple συγκαταλέγονται μεταξύ των πρωταρχικών αγοραστών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων Xiaomi.
Αν και η Apple φέρεται να είχε βάλει στο ράφι το δεκαετές πρόγραμμά της για τα αυτοκίνητα, η Xiaomi, μόλις τρία χρόνια στο ταξίδι της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχει ήδη κυκλοφορήσει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα. Η απήχηση του Xiaomi SU7 στους χρήστες της Apple μπορεί να οφείλεται στη συμβατότητά του με τις υπηρεσίες της εταιρείας, όπως το CarPlay. Επιπλέον, το SU7 υποστηρίζει την ενσωμάτωση iPad στο αυτοκίνητο, επιτρέποντας τον μερικό έλεγχο του οχήματος από το πίσω κάθισμα. Ο Lei Jun τόνισε σε ένα tweet: “Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε το SU7 το πιο φιλικό προς την Apple EV που υπάρχει – η τέλεια επιλογή για τους χρήστες iPhone και iPad”.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου του Πεκίνου, ο CEO μοιράστηκε επίσης κάποιες άλλες λεπτομέρειες σχετικά με το Xiaomi SU7. Από τις 24 Απριλίου 2024, το Xiaomi SU7 έχει λάβει πάνω από 75.000 παραγγελίες και η εταιρεία έχει παραδώσει με επιτυχία πάνω από 5.781 μονάδες μέσα σε 28 ημέρες από το λανσάρισμα, θέτοντας ένα νέο ρεκόρ για μια νέα μάρκα. Η Xiaomi αποδίδει αυτή την επιτυχία στη δύναμη του οχήματος και στην εκτεταμένη εμπειρία της εταιρείας στην κατασκευή.
Το SU7 έχει συγκεντρώσει επαίνους για την αυτονομία της μπαταρίας, τις επιδόσεις του, τις έξυπνες λειτουργίες, και τις δυνατότητες προστασίας από τον ήλιο. Ειδικότερα, η Xiaomi αναφέρει υψηλό αριθμό γυναικών αγοραστών (περίπου 40-50%) που προσελκύονται από τον σχεδιασμό, τον αποθηκευτικό χώρο και τη θερμομόνωση του αυτοκινήτου.
Είναι ενδιαφέρον ότι ένα σημαντικό ποσοστό των αγοραστών (29%) είναι πρώην χρήστες BBA (Mercedes-Benz, BMW, Audi) που εντυπωσιάστηκαν από την τεχνολογία της Xiaomi. Οι χρήστες της Apple αντιπροσωπεύουν πάνω από το ήμισυ των αγοραστών του SU7, ενδεχομένως λόγω της εστίασης της Xiaomi στη συμβατότητα με τις συσκευές της Apple.
Για να ανταποκριθεί στη ζήτηση, η Xiaomi επιταχύνει την παραγωγή και στοχεύει να παραδώσει 100.000 μονάδες μέχρι το τέλος του 2024. Σχεδιάζει να ανοίξει 219 καταστήματα σε όλη την Κίνα για να βελτιώσει την εξυπηρέτηση και την ταχύτητα παράδοσης. Επίσης, προγραμματίζονται ενημερώσεις λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής του end-to-end valet parking, και της λειτουργίας city NOA τον Μάιο και τον Αύγουστο, αντίστοιχα.
Η Xiaomi έχει αποδεδειγμένα επενδύσει στο SU7, με μια ομάδα άνω των 6.000 ατόμων, συμπεριλαμβανομένων 3.500 στην Ε&Α και πάνω από 1.000 τεχνικών εμπειρογνωμόνων. Ο μακροπρόθεσμος στόχος της είναι να γίνει μια από τις 5 κορυφαίες παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες μέσα σε 15-20 χρόνια και προσλαμβάνει ενεργά ταλέντα για να το επιτύχει αυτό.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.