Σημαντικές αλλαγές φέρνει στις εταιρείες παροχής υπηρεσιών και στις χρεώσεις των συνδρομητών ο νέος κανονισμός της ΕΕΤΤ. Συνοπτικά αυτές είναι:

  • ο χρήστης με δέσμευση συμβολαίου, θα μπορεί να αλλάξει το πακέτο του αν κάποια υπηρεσία που παρέχεται στα πλαίσια του συμβολαίου είναι προβληματική ή και να το καταγγείλει χωρίς καμιά επιβάρυνση.
  • ο χρήστης αν καταγγείλει νωρίτερα το συμβόλαιο από τη λήξη του, η αποζημίωση για τον υπόλοιπο χρόνο δέσμευσης θα υπολογίζεται με βάση την πραγματική τιμή. Αν για παράδειγμα, είχες ένα συμβόλαιο στα 40 ευρώ το μήνα με προσφορά, ενώ η ονομαστική του τιμή είναι τα 60, τότε, η αποζημίωση για τον εναπομείναντα χρόνο θα υπολογιστεί βάσει της πραγματικής τιμής, δηλαδή αυτής των 40 ευρώ.
  • Η αυτόματη διακοπή του συμβολαίου λόγω οφειλών, αυξάνεται από τα 100 ευρώ στα 150 ευρώ.
  • Από τις αρχές Ιουνίου, οι πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να στέλνουν ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς στους πελάτες τους και προαιρετικά μέσω χαρτιού για όποιον τον ζητήσει.
  • Αυτόματη μετατροπή ενός συμβολαίου 12μηνης ή 24μηνης διάρκειας σε αορίστου, χωρίς κόστος. Με τον υφιστάμενο κανονισμό, ο πάροχος είχε το δικαίωμα μετά τη λήξη της σύμβασης να επαναφέρει τις αρχικές ονομαστικές χρεώσεις.

Ελάχιστη ταχύτητα 4Mbps θέλει η EETT

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.