Εκτός από το θέμα που είχε ανοίξει στο insomnia.gr, το techmaniacs.gr ήταν ουσιαστικά το πρώτο ενημερωτικό site που αποφάσισε να δημοσιοποιήσει τις άθλιες πρακτικές της εταιρείας perishop.gr Ακολουθεί όλη η ανακοίνωση του Υπουργείου Ανάπτυξης:

Πρόστιμο συνολικού ύψους 120.000 ευρώ στην επιχείρηση e-shop «ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕΡΗΦΑΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.» που διατηρεί το ηλεκτρονικό http://perishop.gr επέβαλε το Υπουργείο Ανάπτυξης. Η λειτουργία του site διεκόπη αμέσως μετά από ενέργειες του Υπουργείου Ανάπτυξης με σκοπό την προστασία των καταναλωτών.

Συγκεκριμένα, μετά από εκτεταμένο έλεγχο που διεξήγαγε η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του ΥΠΑΝ, διαπιστώθηκαν σοβαρές παραβάσεις της καταναλωτικής νομοθεσίας και ειδικότερα:

Η μη παράδοση των παραγγελιών προϊόντων στον συμφωνημένο χρόνο παράδοσης και η μη ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τον οριστικό χρόνο εκτέλεσης της παραγγελίας μετά την παρέλευση της προθεσμίας.

Η μη επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλαinterν οι καταναλωτές για την αγορά των αγαθών τα οποία ουδέποτε παρέλαβαν μετά από καταγγελία της σύμβαση και την ακύρωση της παραγγελίας.

Η παραπλάνηση των καταναλωτών σχετικά με τη διαθεσιμότητα των αγαθών ενώ στην πραγματικότητα η επιχείρηση δεν ήταν σε θέση να εκτελέσει τις παραγγελίες.

Cosmote TV: Ο αριθμός των υποστηριζόμενων συσκευών

Η δυσχερής έως αδύνατη επικοινωνία με την επιχείρηση.

Εκτός από το διοικητικό πρόστιμο που επεβλήθη στη συγκεκριμένη επιχείρηση, οι υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης προχώρησαν και στην προσωρινή απαγόρευση της πρόσβασης στον ιστότοπο της επιχείρησης μετά από σχετική εντολή προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην άμεση διακοπή της πρόσβασης στον ιστότοπο της επιχείρησης ώστε να αποτραπεί πάραυτα η περαιτέρω βλάβη για τους καταναλωτές από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Όποιος παρανομεί θα αντιμετωπίζει τις συνέπειες του νόμου. Αυτή είναι μία από τις πάγιες αρχές μας για την ορθή λειτουργία της αγοράς και την προστασία των καταναλωτών. Οι ελεγκτικές υπηρεσίες τού Υπουργείου Ανάπτυξης παρακολουθούν με άγρυπνο μάτι την αγορά, τόσο τη συμβατική όσο και τη διαδικτυακή και επιβάλλουν όσα προβλέπει η ελληνική νομοθεσία. Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν με αμείωτο ρυθμό».

Το καταναλωτικό κοινό καλείται, σε περίπτωση που εντοπίζει φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, να υποβάλει καταγγελία στην Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή (https://kataggelies.mindev.gov.gr/).

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

14 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μέχρι εδώ καλά με τα λεφτά μας τι θα γίνει ;;;κλάφτα Χαράλαμπε ε;;εεε ρε μπορδελο που είμαστε !!!!

  2. Ωραια,προστιμο που θα εισπραξει το κρατος,που θα πληρωθει απ τα δικα μας χρηματα.Και το ερωτημα απλο….αν αυτο δεν λεγεται μπουρδελο,πως λεγεται???Ελλαδαρα…

  3. Εμάς μας τα έστειλε στην κάρτα λίγες μέρες πριν,τον απείλησαν μέσω κοινού γνωστού για αγωγή,μάλλον ήμουν από τους τυχερούς ξέρω ότι στην Κρήτη έφαγε από κάποιον 3000 ευρώ.Ο άνθρωπος είναι μεγάλος απατεώνας.Μαζευτειτε και κάντε του αγωγή,δεν μπορεί θα έχει περιουσιακά στο όνομα του

  4. Δηλαδή κανείς δεν ψηλιαστηκε οτι πχ το s24 Ultra εχει 300 ευρω κατω απο το Skroutz και οτι θα είναι απατεωνια??
    Πάντως 150.000 πρόστιμο ΑΝ το πληρώσει ποτέ θα ξέρετε τουλάχιστον ότι τα λεφτά σας έπιασαν τόπο στο κράτος

  5. και γω εστειλα 600 ευρω και τ ρα τι θα γινει?
    κυριε δημητρη το μειλ τι εγραφε που σαςχεστειλε σημερα?

  6. Ωραία μέχρι εδώ το κράτος και οι αρμόδιες αρχές έχουν κατεβάσει το Perishop υπάρχει όμως το Peristore Το σημαντικότερο όλων είναι ότι το κράτος πρέπει να ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ κατ αρχάς εμάς που έχουμε εξαπστηθει ΝΑ ΈΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥ και ότι άλλο προβλέπεται….
    Εγω προσωπικά εχω κάνει 1ο καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. 2ο Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην Εθνική Τράπεζα που κατέθεσα στο όνομα Αθ. Περηφάνη για το πόσο των 981€ που του κατέθεσα.
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΈΓΚΡΙΤΟ Κ ΓΝΩΣΤΟ ΔΙΚΗΓΌΡΟ ΦΥΣΙΚΑ.

  7. Τα αρνητικά σ,όλα τύπου χάσαμε τα λεφτά μας δείχνουν υποτονικό άνθρωπο, ΟΧΙ δεν χάσαμε τίποτα θα κάνουμε τον αγώνα μας και πιστεύω να δικαιωθούμε και αν δεν … δεν θα πάμε αμαχητή.
    Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία δεν κλαίμε την μοίρα μας αλλά αγωνιζόμαστε γι αυτήν.
    Τα εμπόδια ει αι να τα ξεπερνάμε και αν τα χάσουμε πάλι να το δούμε θετικά αλλιώς θα κάνουμε κακό στην υγεία μας.Κσι από δω και πέρα μακριά από πολύ χαμηλές τιμές κ από σελίδες που δεν δέχονται ΑΝΤΙΚΣΤΑΒΟΛΗ.
    Να έχουμε υγεία και θάρρος.

  8. To Καταστημα έκλεισε μέχρι 12.04.24 , έστειλα συνεργάτη 02.04 μίλησα με τον ίδιο μου είπε αν θέλω τα λεφτά πίσω τώρα η κινητο αύριο , επειδή και με τους όρους επιστροφής έλεγα πως μπορεί να γίνει καθυστέρηση άλλο ένα μήνα , του είπα φέρε ένα κινητο αύριο , αν και είχα την υποψία ότι θα το κλείσει το Καταστημα , την επόμενη μέρα 03.04 που πήγαμε απο το Καταστημα ήταν κλειστό , μάλλον έπρεπε να επίλεξω την επιλογή επιστροφής , σημαντικό είναι ότι η εταιρεια είναι ΟΕ και όχι ΙΚΕ , αν ο τύπος θέλει να επιστρέψει στην αγορά θα βρει τρόπο , διαφορετικά δεν είναι εύκολο για ομόρρυθμο να κάνει τόσο μεγάλη απάτη , αναμονή μέχρι 12.04 βάση ανακοίνωσης !!

  9. Guys please help me out tell me what I have to do to get my money back?? Is there any other way please share your thoughts. This is my Instagram @carameldulcee9 please text me if you have any information.
    Thank you

  10. Συγγνώμη και με τα λευτα που στείλαμε και τα πακέτα που ποτέ δεν παραλάβαμε τι θα γινει;;;
    Εγώ έστειλα 325€

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.