Όσο απίστευτο και αν σου φαίνεται, τα ΕΛΤΑ courier έβγαλαν δελτίο τύπου, που στην ουσία πανηγυρίζουν ότι ο χρόνος παράδοσης ανήλθε στις 2 ημέρες κατά τη διάρκεια της φετινής Black Friday. Φανταστείτε να μην λεγόταν και courier. Τα συμπεράσματα δικά σας. Δημοσιεύεται το δελτίο τύπου.

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκλήρωσε η ΕΛΤΑ Courier το «τεστ» της φετινής γιορτής του ηλεκτρονικού εμπορίου, επιτυγχάνοντας εξαιρετικούς χρόνους στη διαχείριση των αντικειμένων που της παραδόθηκαν προς διανομή στο πλαίσιο της Black Friday και Cyber Monday.

Η αγορά της φετινής Black Friday και Cyber Monday ήταν αυξημένη κατά 9% σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων αντίστοιχων ημερών του Νοεμβρίου και περίπου 40% σε σχέση με αυτήν του 2019, κάτι που όμως, δεν εμπόδισε την ΕΛΤΑ Courier να αποστείλει τα πακέτα στους παραλήπτες τους, εντός του αναμενόμενου χρόνου και χωρίς να παρατηρηθούν φαινόμενα συμφόρησης ή καθυστερήσεων.

Ο μέσος όρος του χρόνου διαχείρισης των αντικειμένων κυμάνθηκε σε 1,3 ημέρες, ενώ ο μέσος όρος του χρόνου παράδοσης, κυμάνθηκε σε 1,8 ημέρες, γεγονός το οποίο σηματοδοτεί σημαντική αύξηση των αυθημερόν παραδόσεων.

Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των οροσήμων αυτών, που θέτουν νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά ταχυμεταφορών, διαδραμάτισε το νέο σύστημα ρομποτικής διαλογής του Ομίλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, το οποίο έχει τριπλασιάσει τη δυνατότητα διαχείριση αντικειμένων σε δεδομένο χρόνο. Το σύστημα, που άρχισε να λειτουργεί επιχειρησιακά στα τέλη Αυγούστου, εντάσσεται στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των ΕΛΤΑ, και είναι το πρώτο της κατηγορίας του στην Ευρώπη.

Ο Όμιλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων και η ΕΛΤΑ Courier συνεχίζουν με γοργά βήματα τον εκσυγχρονισμό και τη μετάβασή τους στην ψηφιακή εποχή, με στόχο την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών προς τους πελάτες τους.

Cosmote Mesh WiFi: 100αρα γραμμή και δώρο o εξοπλισμός για τέλειο WiFi σε όλο το σπίτι

Cosmote σταθερή! 1500 λεπτά προς κινητά εντελώς δωρεάν – πως το ενεργοποιείς

14 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυτό που λέτε για το δελτίο τύπου των ΕΛΤΑ είναι τεράστιο ψέμα. Έχω 3 παραγγελίες, εκ των οποίων η πρώτη είναι πριν 10 ημέρες, η δεύτερη πριν 6 ημέρες και μία πριν 2 ημέρες. Δεν έχω λάβει καμμιά. Ακόμη και μήνυμα έλαβα ότι θα παραλάβω την πρώτη συγκεκριμένη ημέρα αλλά δεν παρέλαβα ποτέ. Το μόνο θετικό είναι η ευγένεια των υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο της Θεσσαλονίκης που είναι και το μόνο που απαντάει.
    Δεν ξέρω εάν η είδηση είναι ψεύτικη ή το δελτίο τύπου λέει ψέματα…. Πάντως είναι απαράδεκτο να διαβάζω αυτό το άρθρο ενώ ακόμη περιμένω. Έλεος με τα ψέματα.

  2. Αποστολή έφυγε από τον αποστολεα στην Θεσσαλονίκη 1.12 και σήμερα 4.12 είναι ακόμα στην διαλογή στην Αθήνα. Μας δουλεύετε?

  3. ΑΥΤΌΣ ΗΤΑΝ ΛΟΙΠΌΝ Ο ΛΌΓΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΤΙΣ ΥΠΌΛΟΙΠΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ…..ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ- ΕΣΠΑΣΑΝ ΚΟΥΤΙΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ, ΕΣΠΑΣΑΝ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΑ ΑΠΌ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ 2-3 ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ. ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ!!!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!!!!!

  4. Χαχαχα.. μπορεί να λέτε ότι θέλετε για αυτούς αλλά εγώ από την acs ακόμα περιμένω δέμα από τις 16/11. Κανείς δεν ξέρει τιποτα

  5. 01.12 παραγγελία και ακόμα στο σταθμό διαλογής Αθηνών. Από Ιταλία με DHL και δωρεάν μεταφορικά σε τρεις ημέρες παράδοση. Απλά τραγικοί που βγάζουν και δελτία τύπου ή απλά μας τρολάρουν

  6. https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/279431/kyma-allileggyis-gia-ti-48ori-apergia-sta-elta-elta-courier

    Για την απεργια και για το τι τραβαν τοσα χρονια οι εργαζομενοι και υπαλλοιλοι στο ελεος των εταιρειων αυτων δε λεει κανενας τιποτα .!!! Και εχεις τον καθε Ελληναρα να κλεγετε που δε πηρε αμεσα ενα πακετο.

    • Αδερφέ μου καλημέρα .
      Εγώ προσωπικά δίνω συγχαρητήρια στους διανομείς και γενικά στους υπαλλήλους γιατί παλεύουν μονοί τους με τα αφεντικά να σφυρίζουν αδιάφορα .

  7. Φυσικά και “παραδίδεις” γρήγορα αν μετατρέψεις τους πελάτες σε διανομείς. Σχεδόν ποτέ δεν έχω παραλάβει από τους συγκεκριμένους. Πάντα “δεν με βρίσκουν” και με καλούν να παραλάβω ο ίδιος από το κατάστημα. Ραντεβού στις 14:00 με 16:00, ειδοποίηση διανομέα στις 11:00 ότι δε με βρήκε.
    Και το παίζουν και “τρελίτσα” αν διανοηθείς να παραπονεθείς.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  8. Είναι ένα τεράστιο ψέμα. Προσωπικά έχω στείλει email στην διεύθυνση εξυπηρέτησης πελατών επώνυμα με επισυναπτόμενα στοιχεία για τη καθυστέρηση παράδοσης παραλαβής ενώ ήταν στο γραφείο της περιοχής για πάνω από μία εβδομάδα. Είναι ντροπή να χρησιμοποιήσετε ο όρος “courier”. Η υπάλληλος μου είπε επιδεικτικά στο τηλέφωνο: ” πως κάνετε έτσι; Κι αύριο μέρα είναι”… Ντροπή να λέγονται ΕΛΤΑ.

  9. Αν εννοείται παραδώσεις να πηγαίνουμε εμείς να παίρνουμε την παραγγελία μας έχετε δίκαιο .
    Εδώ στο Αγρίνιο αν περιμένεις να σου το φέρουν βλέπεις πολλά όνειρα ..
    Η πιο απαράδεκτη courier στο Αγρίνιο. Δεν γίνετε να θες να έχεις courier μαζί με άλλες δουλειές ταυτόχρονα , να μην πληρώνεις τους υπαλλήλους σωστά και να το παίζεις και υπεράνω .
    Απορώ πως και του την έχουν πάρει ακόμη αλλά μάλλον λόγο ΕΛΤΑ τα ίδια σκατά είναι όλοι .
    ΝΤΡΟΠΗ …

  10. Καλησπέρα, είμαι πρώην υπάλληλος- διανομέας των ΕΛΤΑ ΚΟΎΡΙΕΡ.
    Αυτό που περάσαμε το 2019 στο πρώτο Black Friday ήταν απερίγραπτο.
    Δουλεύαμε δωδεκάωρα καθημερινά μέχρι και δεκατετράωρα κάποιες μέρες προκειμένου να μην μείνουν αδιαχείρηστα δέματα στο κατάστημα εξυπηρέτησης.
    Δεν μας έδωσαν ούτε ένα ευρώ παραπάνω για τις παραπάνω ώρες εργασίας αλλά μας την έλεγαν κι’όλας ότι χαζεύουμε στα δρομολόγια αντί να κάνουμε ποιο γρήγορα. “Δεν θα οδηγάτε, θα πετάτε” αυτή ήταν η κουβέντα της υπεύθυνης του καταστήματος.
    Λες και εμείς δεν έχουμε οικογένεια πίσω που μας περιμένει να γυρίσουμε ζωντανοί.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.