Και όμως το νέο iPhone SE 2020 έχει πετύχει τον στόχο του αναφέρει η Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) σύμφωνα με την τελευταία της μελέτη. Η Apple ήθελε το iPhone SE να τραβήξει το ενδιαφέρον κατόχων συσκευών παλαιότερων iPhone για να αναβαθμίσουν τη συσκευή τους, χωρίς να επηρεάζονται οι πωλήσεις των πιο ακριβών μοντέλων. Και φυσικά, η Apple έχει κάθε λόγο να χαίρεται.
Το iPhone SE ευθυνόταν για το 19% όλων των πωλήσεων iPhone συσκευών, παρά το γεγονός ότι ήταν διαθέσιμο για μια μικρή χρονική περίοδο του τριμήνου. Στα 399 δολάρια για το βασικό μοντέλο στην Αμερική, το SE κυκλοφορούσε πιο χαμηλά από το XR ενός χρόνου και με μεγάλη επιτυχία αντικαθιστά το τριών ετών iPhone 8. Με το iPhone SE, η CIRP τονίζει ότι οι πελάτες της Apple ήταν πιο πιθανό να αναβαθμίσουν από κάποιο άλλο iPhone.
Ειδικότερα, τα δεδομένα έδειξαν ότι το 73% αυτών που αγόραζαν το iPhone SE αναβάθμιζαν από ένα μοντέλο ηλικία τουλάχιστον 4 ετών. Ταυτόχρονα απείλησε ελάχιστα το iPhone 11, το οποίο ευθύνεται για την πλειοψηφία των πωλήσεων Απριλίου – Ιουνίου.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.