Οι Νοτιοκορεάτες κάτω των 30 ετών αλλάζουν σε σημαντικό βαθμό από το Android στο iOS και τα iPhone, σύμφωνα με νέα έκθεση. Η στροφή αυτή είναι σημαντική σε μια χώρα όπου η υποστήριξη της τοπικής μάρκας, της Samsung, είναι συνήθως εξαιρετικά ισχυρή.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 85% των Νοτιοκορεατών χρηστών smartphone ηλικίας κάτω των 30 ετών είχαν ως πρώτο τους smartphone κινητά τηλέφωνα Android, όπως αυτά της Samsung και της LG. Η υποστήριξη για τις τοπικές μάρκες είναι γενικά πολύ υψηλή και είναι επίσης σύνηθες οι νεότεροι ενήλικες να επηρεάζονται από τους γονείς τους.

Το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους, για παράδειγμα, το μερίδιο αγοράς της Samsung στη χώρα ήταν 63%. Όμως οι νεότεροι κάτοχοι smartphone αντικαθιστούν σε μεγάλο ποσοστό τα Android smartphone τους με iPhone. Μια νέα μελέτη της Counterpoint Research δείχνει ότι περίπου το 53% των ατόμων κάτω των 30 ετών κατέχουν πλέον iPhone. Αντίθετα, από το κοινό των iPhone μόνο το 8% έχει μεταπηδήσει σε Android.

Οι επιδόσεις του iPhone – ιδίως όσον αφορά την ποιότητα της κάμερας – ήταν ο σημαντικότερος παράγοντας, ακολουθούμενος στενά από την εικόνα της μάρκας. Σε αυτό βοήθησε η διαφημιστική εκστρατεία Shot on iPhone στη Νότια Κορέα. Όσον αφορά τον λόγο για την αλλαγή από ένα τηλέφωνο Android σε ένα iPhone, οι ερωτηθέντες ανέφεραν την “Απόδοση” (32%) και την “Εικόνα της μάρκας” (31%) ως πρώτη και δεύτερη προτεραιότητα.

Ειδικότερα, όσον αφορά τις επιδόσεις, η ικανοποίηση και οι προσδοκίες από την κάμερα είχαν τη μεγαλύτερη επίδραση στην απόφαση αγοράς. Η Apple διαθέτει αρκετά κέντρα Ε&Α που ειδικεύονται στην τεχνολογία απεικόνισης και εκτιμάται ότι έχει μεγιστοποιήσει την απόδοση της κάμερας των συσκευών της επιτυγχάνοντας καλή αρμονία μεταξύ υλικού και λογισμικού.

Επιπλέον, η Apple ξεκίνησε πρόσφατα μια εκστρατεία με τίτλο “Shot on iPhone” στην αγορά της Νότιας Κορέας. Η καμπάνια δίνει έμφαση στις επιδόσεις της κάμερας του iPhone μέσω της δημιουργίας ενός μουσικού βίντεο σε συνεργασία με το κορεατικό γυναικείο συγκρότημα NewJeans και μιας ταινίας μικρού μήκους του σκηνοθέτη Park Chan-wook.

Ο Chan-wook ήταν ένας από τους πρώτους διάσημους σκηνοθέτες που γύρισε μια ταινία εξ ολοκλήρου με iPhone, χρησιμοποιώντας ένα iPhone 4 το 2011. Αυτό ήταν μια πρωτοβουλία μάρκετινγκ, καθώς χρηματοδοτήθηκε εν μέρει από την εταιρεία παροχής iPhone KT Corp. Πιο πρόσφατα, ο Chan-wook γύρισε μια άλλη ταινία πέρυσι με το iPhone 13 Pro. Παρόμοιες δράσεις έχουν γίνει και με Android smartphone, ειδικά της Samsung.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Αυτό είναι αστείο έτσι; Γιατί αν είναι πραγματικότητα, δύσκολα μας βλέπω με την νέα γενιά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.