Με τον καιρό, οι χρήστες του YouTube άρχισαν να βασίζονται περισσότερο σε ad blocker λόγω συνεχών διακοπών και ανησυχιών για την ασφάλεια σχετικά με παραπλανητικές διαφημίσεις – και γιατί τους αρέσει το τζάμπα. Η Google αποφάσισε να κάνει κάτι για αυτό και έχει λάβει διάφορα μέτρα για την καταπολέμηση αυτού του φαινομένου.

Πρόσφατα, εμφανίστηκε ένα ζήτημα σχετικά με τα βίντεο του YouTube. Πολλοί ανέφεραν ότι τα βίντεο πηγαίνουν απευθείας στο τέλος, ή είναι σε σίγαση. Αυτό καθιστά σχεδόν αδύνατο για τους χρήστες που επηρεάζονται να έχουν μια απρόσκοπτη εμπειρία θέασης. Μάλιστα, το ζήτημα δεν περιορίζεται μόνο σε συγκεκριμένα βίντεο, αλλά επεκτείνεται συνολικά στο περιεχόμενο της πλατφόρμας.

Η άμεση σκέψη των περισσότερων ήταν ότι το YouTube λαμβάνει πιο αυστηρά μέτρα για να αποθαρρύνει τους χρήστες από τη χρήση ad blocker, καθώς η ειδοποιήσεις ότι αυτά τα εργαλεία παραβιάζουν τους όρους παροχής υπηρεσιών της πλατφόρμας δεν φάνηκε να λειτουργούν, ούτε βέβαια και τα υπόλοιπα μέτρα που έχει πάρει η Google.

Ο κολοσσός της αναζήτησης μοιράστηκε τη δική του πλευρά της ιστορίας:

Οι ad blocker παραβιάζουν τους Όρους χρήσης του YouTube και προτρέπουμε τους χρήστες εδώ και αρκετό καιρό να υποστηρίξουν τους αγαπημένους τους δημιουργούς και να επιτρέψουν τις διαφημίσεις ή να δοκιμάσουν το Premium για μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις. Μια άσχετη ώθηση για τη βελτίωση των επιδόσεων και της αξιοπιστίας του YouTube μπορεί να οδηγήσει σε μη βέλτιστες εμπειρίες προβολής για τους χρήστες με ad blocker.

Άρα, λίγο πολύ η Google είπε ότι ο τζάμπας πέθανε – για μία ακόμα φορά, θύμισε σε όλους ότι υπάρχει το Premium. Μετά σημείωσε ότι η ίδια δεν έκανε κάτι αυτή τη φορά εναντίον των χρηστών ad blocker, απλά κάτι που δοκιμάζει και αφορά τη βελτίωση των επιδόσεων και της αξιοπιστίας του YouTube έχει δημιουργήσει θέμα και επηρεάζει ειδικά χρήστες με ad blocker.

Με πιο απλά λόγια; Ο κολοσσός της αναζήτησης μασκάρεψε το νέο του κόλπο για να εμποδίσει το μπλοκάρισμα διαφημίσεων. Αυτό πάντα βασίζεται στο ότι έως τώρα δεν υπήρξαν χρήστες που δεν χρησιμοποιούν ad blocker οι οποίοι αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα και στο γεγονός πως η Google σημειώνει από μόνη της ότι μόνοι οι χρήστες των “διαβολικών” προγραμμάτων μπορεί να έχουν θέματα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.