Πολύ πριν το Gmail γίνει αρκετά έξυπνο για να σε βοηθάει με άκρως ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, όπως ολοκλήρωση των προτάσεων που γράφεις, η υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Google προετοίμαζε το κοινό για μια μοίρα που έμελλε να στιγματίσει το διαδίκτυο. Αν δεν πληρώνεις για το προϊόν, είσαι το προϊόν. Έτσι καθιερώθηκε η δωρεάν χρήση του Gmail.

Όταν το Gmail είχε ανακοινωθεί την 1η Απριλίου του 2004, οι υποσχέσεις που είχε δώσει έμοιαζαν σαν ψέμα όπως είδαμε σε προηγούμενο άρθρο μας. 1GB αποθηκευτικού χώρου, που ήταν πάνω από 100 φορές από αυτό που πρόσφερε ο ανταγωνισμός.

Δυστυχώς όμως, όπως έδειξε η εμπειρία στη πάροδο του χρόνου με ατέλειωτα τεχνολογικά παραδείγματα, τίποτα δεν είναι δωρεάν. Η δωρεάν χρήση του Gmail συνοδευόταν με τη μεγαλύτερη παραχώρηση ή εκβιασμό. Θα έχεις δωρεάν πρόσβαση, ωστόσο η Google θα έχει πρόσβαση στα δεδομένα σου. Συγκεκριμένα, η υπηρεσία ήθελε πρόσβαση στα μηνύματα για να μπορέσει να σου παρέχει προσωποποιημένες διαφημίσεις.

To Gmail στα πρώτα χρόνια του είχε μεγάλο hype. Ακολουθούσε σύστημα προσκλήσεων που μάλιστα είχαν κυκλοφορήσει και στη μαύρη αγορά, με τους χρήστες να πληρώνουν για να γίνουν μέλη. Η άνοδός του συνεχής μέχρι να φθάσει στα σημερινά νούμερα. Το 2017 τελικά άλλαξε στάση και οι λογαριασμοί των απλών χρηστών δεν θα περνούσαν από τακτικές σκαναρίσματος για διαφημίσεις.

Αυτές είναι οι εικονικές κάρτες καρτών στο Πορτοφόλι Google – Έτσι τις βλέπεις

Και πάλι όμως το σκανάρισμα των email σου συνεχίζει να υφίσταται για τα διάφορα έξυπνα features. Και αν κάτι απέδειξε, ήταν ότι ο κόσμος ήταν διατεθειμένος να υποκύψει στον εκβιασμό του Gmail για δωρεάν χρήση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.