Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά για μία ακόμη φορά την προσοχή των πελατών του, καθώς το τελευταίο διάστημα έχουν καταγραφεί αυξημένα περιστατικά εξαπάτησης από πρόσωπα που παρουσιάζονται ψευδώς ως υπάλληλοι ή εκπρόσωποι της Εταιρίας.
Οι επιτήδειοι επικοινωνούν τηλεφωνικά από άγνωστους αριθμούς κινητών και προσπαθούν να παραπλανήσουν τους πολίτες, υποστηρίζοντας ότι ενεργούν εκ μέρους του ΔΕΔΔΗΕ ή άλλου φορέα. Ενδεικτικά, αναφέρουν ότι υπάρχουν «υψηλοί λογαριασμοί», ζητούν πληροφορίες για ηλεκτρικές συσκευές (όπως κλιματιστικά) και στη συνέχεια προσπαθούν να αποσπάσουν στοιχεία σχετικά με τιμολόγια ή μετρητά, προτείνοντας μάλιστα ραντεβού για δήθεν «έλεγχο».
Κυκλοφορεί ψεύτικη σελίδα της Τράπεζας Πειραιώς (screenshots)
Ο ΔΕΔΔΗΕ υπενθυμίζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι:
Δεν ζητά ποτέ πληροφορίες που αφορούν χρήματα, τιμολόγια ή προσωπικά στοιχεία.
Δεν πραγματοποιεί ραντεβού για έλεγχο κατ’ οίκον.
Σε περίπτωση που δεχθείτε παρόμοια κλήση:
- Μην δίνετε καμία πληροφορία
- Μην προχωρήσετε σε καμία συνάντηση
Για οποιαδήποτε αμφιβολία, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν απευθείας στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ στο 800 400 4000.
Παράλληλα στην επίσημη ιστοσελίδα του αναφέρει ότι οι εργαζόμενοι του ΔΕΔΔΗΕ δεν θα ζητήσουν ποτέ να εισέλθουν στο χώρα σας για εργασίες.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.