Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι βαριά, λόγω των τεράστιων μπαταριών. Επίσης φορτίζουν αργά, καθώς στην καλύτερη των περιπτώσεων χρειάζονται 40 λεπτά για φόρτιση με ταχυφορτιστή. Όλα αυτά αφαιρούν από την εμπειρία του οδηγού. Όμως ένα πρωτότυπο όχημα της Nyobolt έρχεται να γελάσει με τα προβλήματα των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.

Το πρωτότυπο όχημα της εταιρίας έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές σε δημόσιους δρόμους και έχει έναν σχεδιασμό που θυμίζει Lotus Eluse. Το βάρος του είναι μόλις 1.246 κιλά, που είναι τρομερά ελαφρύ για ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.

Η πρώτη ανακοίνωση του οχήματος έγινε πέρσι, όμως τώρα έχουμε περισσότερες πληροφορίες για το όχημα, καθώς βρέθηκαν πρόθυμοι να επενδύσουν στις τεχνολογίες που φέρει το Nybolt. Οι δοκιμές ξεκίνησαν για να τελειοποιηθούν όλες οι δυνατότητες του αυτοκινήτου, με τις τεχνολογίες να πωλούνται αργότερα στις αυτοκινητοβιομηχανίες που θέλουν να τις εκμεταλλευθούν.

NyoBolt

Η εταιρία έχει σαν έδρα το Cambridge και είναι ιδιαίτερα περιφανή για το χαμηλό βάρος του οχήματος, αλλά και την κατασκευή μιας μικρής και ελαφριάς μπαταρίας. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 35kWh, που με φόρτιση στα 350W που υποστηρίζει, χρειάζεται 4 λεπτά και 37 δευτερόλεπτα για να φορτίσει από το 10% μέχρι το 80%, που είναι και ο προτεινόμενος κύκλος φόρτισης από τις εταιρίες ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Αν θέλεις να φορτίσεις από το 0% μέχρι το 100%, αν και δεν προτείνεται, χρειάζεται 6 λεπτά!

Η Nyobolt υποστηρίζει πως η μπαταρία αντέχει 4.000 κύκλους ταχυφόρτισης, που αντιστοιχούν σε 1.000.000 χιλιόμετρα στον δρόμο, με την μπαταρία να διατηρεί περισσότερο από το 80% της χωρητικότητάς της μετά από τόσες φορτίσεις.

NyoBolt

Η εταιρία δηλώνει έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή αυτών των μπαταριών, για τα πρώτα αυτοκίνητα, ενώ το 2025 θα μπορέσει να την κατά 1.000 μονάδες. Αν όμως βρεθούν οι κατάλληλες επενδύσεις, θα μπορέσει να φτάσει τα δύο εκατομμύρια μπαταρίες ετησίως.

Πατάς ένα κουμπί και είσαι incognito, πιο εύκολη από ποτέ η ανώνυμη περιήγηση με το Google app

Το Nyobolt είναι ελαφρύ, όμορφο, με πάνω από 460 άλογα και με πολύ γρήγορη φόρτιση. Δυστυχώς η εταιρία δε σκοπεύει να πουλήσει δικά της οχήματα, αλλά να γίνει ο βασικός πάροχος των τεχνολογιών που έχει αναπτύξει στο όχημά της, σε άλλες εταιρίες.

Βέβαια, αν δεν έχουμε δίκτυο ταχυφορτιστών παντού, όσο γρήγορα και αν μπορεί να φορτίσει η μπαταρία, δεν έχει κανένα νόημα. Αν λυθεί αυτό το πρόβλημα, τότε η ηλεκτροκίνηση ίσως γίνει μονόδρομος. Μέχρι τότε η καλύτερη λύση είναι ίσως τα υβριδικά ή το υγραέριο.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.