Το Netflix ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την αναφορά του αριθμού των συνδρομητών σε τριμηνιαία βάση και πόσα χρήματα θα κερδίζει ανά συνδρομή, αρχής γενομένης από το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Εστιάζουμε περισσότερο στα έσοδα και στα λειτουργικά κέρδη όπως και στο engagement, δηλαδή πόση ώρα ξοδεύουν οι χρήστες να παρακολουθήσουν, σαν βασικά μετρικά στοιχεία για την ικανοποίηση των χρηστών μας.

Στις πρώτες μέρες μας, όταν είχαμε ελάχιστα έσοδα ή κέρδη, η αύξηση των μελών ήταν ένας ισχυρός δείκτης των μελλοντικών μας δυνατοτήτων. Αλλά τώρα παράγουμε πολύ σημαντικά κέρδη και ελεύθερες ταμειακές ροές. Αναπτύσσουμε επίσης νέες ροές εσόδων, όπως η διαφήμιση και η λειτουργία extra μελών, οπότε οι συνδρομές μελών είναι μόνο ένα στοιχείο της ανάπτυξής μας.

Έτσι φαίνεται ο ήλιος από κάθε πλανήτη – Δείτε video – φωτογραφίες

Το Netflix επεσήμανε επίσης την τρέχουσα κατάσταση των διαφόρων προγραμμάτων της ως έναν ακόμη λόγο που δεν εστιάζουν πλέον τόσο πολύ στον συνολικό αριθμό συνδρομητών και στο μέσο έσοδο ανά συνδρομή – επειδή ένα πακέτο της υπηρεσίας μπορεί να έχει πολύ υψηλότερα έσοδα από μια άλλη. Για παράδειγμα, το Netflix δήλωσε προηγουμένως ότι στην πραγματικότητα κερδίζει περισσότερα έσοδα από το φθηνότερο πακέτο υπηρεσιών του, το οποίο περιέχει και διαφημίσεις. Αυτή το πακέτο περιορίζεται σε χαμηλότερη ανάλυση και στη χρήση μίας μόνο συσκευής κάθε φορά (εξοικονομώντας χρήματα για τη μετάδοση δεδομένων), ενώ υπερκαλύπτει τη διαφορά μέσω των διαφημιστικών εσόδων.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Προηγούμενο άρθροΈχει ανάγκη τη Google η Huawei για να επιβιώσει;
Επόμενο άρθροOnline η προσθήκη συνδικαιούχων σε Eurobank και Πειραιώς – Η διαδικασία
Βαλάντης Κουμπούρας
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.