Το Netflix σχεδιάζει ένα πιο προσιτό πλάνο με διαφημίσεις για να προσελκύσει πελάτες που δεν θέλουν να πληρώσουν την αρχική τιμή των 7,99€ για ένα πρόγραμμα χωρίς διαφημίσεις – πληροφορία που επιβεβαίωσε ο Co-CEO Ted Sarandos.

Το πλάνο απευθύνεται σε άτομα που πιστεύουν ότι η πλατφόρμα είναι πολύ ακριβή και που δεν τους πειράζουν οι διαφημίσεις, με την εταιρεία να μην έχει προγραμματίσει αλλαγές για τα υπάρχοντα επίπεδα Netflix.

Ο Ted Sarandos είπε ότι έχουν αφήσει εκτός πεδίου ένα μεγάλο τμήμα πελατών που λένε ότι το Netflix είναι πολύ ακριβό για αυτούς και δεν θα τους πείραζε να είχε διαφημίσεις.

Γι’ αυτό, δεν θα προσθέσουν διαφημίσεις στην πλατφόρμα, θα τη διατηρήσουν όπως είναι, αλλά θα φτιάξουν ένα πλάνο με χαμηλότερη τιμή, για όσους δεν τους ενοχλούν οι διαφημίσεις.

Το Netflix βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με οντότητες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των διαφημίσεων και ενώ ο Sarandos δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά την κυκλοφορία του νέου πλάνου, εσωτερικές πληροφορίες αποκαλύπτουν ότι θα πραγματοποιηθεί πριν από το τέλος του 2022.

Το Basic πλάνο του Netflix κοστίζει 7.99€ και προσφέρει streaming σε μία συσκευή με ανάλυση 480p, το πρόγραμμα Standard κοστίζει 10.99€ για ανάλυση 1080p σε δύο συσκευές, ενώ το πιο ακριβό Premium κοστίζει 13.99€ προσφέρει streaming σε τέσσερις συσκευή με ανάλυση 4K HDR (λέμε τώρα).

Η πλατφόρμα αυτή είναι η μόνη που χρεώνει επιπλέον για βελτιωμένη ποιότητα στο streaming και η βαθμίδα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα προσφέρει κατά πάσα πιθανότητα ποιότητα streaming παρόμοια με το Basic πλάνο.

Εκτός από την προσφορά ενός επιπέδου που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, το Netflix σχεδιάζει να καταπολεμήσει την κοινή χρήση λογαριασμών. Σε επιλεγμένες χώρες, το Netflix δοκιμάζει μια επιπλέον πληρωμή για όσους μοιράζονται τους λογαριασμούς τους στο Netflix με άτομα εκτός του νοικοκυριού τους.

Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η εταιρεία είπε ότι έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια. Η αύξηση των εσόδων επιβραδύνθηκε σημαντικά και η εταιρεία κατηγόρησε για αυτή την πτώση τον μεγάλο αριθμό νοικοκυριών που μοιράζονται λογαριασμούς και τον ανταγωνισμό.

Το Netflix υπολογίζει ότι 222 εκατομμύρια νοικοκυριά που πληρώνουν συνδρομή μοιράζονται τους λογαριασμούς με επιπλέον 100 εκατομμύρια νοικοκυριά που δεν δημιουργούν έσοδα. Επίσης, επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζει να εφαρμόσει πιο αποτελεσματική δημιουργία εσόδων από την κοινή χρήση πολλών νοικοκυριών, στο μέλλον.

Ο Ted Sarandos είπε ότι πιστεύει πως το Netflix θα μπορούσε να επιστρέψει στην ανάπτυξη με τις αλλαγές που σχεδιάζονται. Ανέφερε ότι έχουν αρκετή κερδοφορία και ελεύθερες ταμειακές ροές για να συνεχίσουν να αναπτύσσουν αυτή την επιχείρηση, ενώ τόνισε ότι υπάρχει ακόμη πολύς χώρος για ανάπτυξη.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.