Μετά από χρόνια ανάπτυξης, το Netflix φαίνεται να έχει βρεθεί αντιμέτωπο με τη σκληρή πραγματικότητα, καθώς ο καταναλωτής εξετάζει περισσότερο από ποτέ το που ξοδεύει τα χρήματα του και φαίνεται ότι η γνωστή πλατφόρμα δεν είναι και τόσο δελεαστική επένδυση.
Ενώ ήταν γνωστή για τις πρωτότυπες εκπομπές και τις ταινίες της, η υπηρεσία βασίστηκε επίσης στην αδειοδότηση μιας μεγάλης συλλογής κερδοφόρων τίτλων για να τραβήξει τα βλέμματα, αλλά με τους ανταγωνιστές να διεκδικούν τα δικαιώματά τους για το επόμενο συμβόλαιο, το κόστος μπορεί να είναι μία σημαντική μεταβλητή.
Κάπως έτσι, το Netflix μπορεί να αποφασίσει να πραγματοποιήσει κάτι για το οποίο συζητείται εδώ και λίγο καιρό και δεν θα αρέσει καθόλου στους επίδοξους συνδρομητές του. Όχι, δεν μιλάμε για τα 3 ευρώ ανά επιπλέον νοικοκυριό, ούτε για το οικονομικό πλάνο με τις διαφημίσεις.
Προφανώς, η πλατφόρμα είναι έτοιμη να εισάγει μία συνδρομή με διαφημίσεις στις αρχές του επόμενου έτους και όντως η Microsoft θα της παρέχει παγκόσμια τεχνολογία πωλήσεων και διαφήμισης. Ενώ αυτό το πλάνο θα μπορούσε να τραβήξει νέους συνδρομητές, υπάρχουν ορισμένες μεταβλητές που θα δημιουργούσαν σοβαρά προβλήματα.
Το χαμηλού κόστους πλάνο με τις διαφημίσεις παρουσιάζει συγκεκριμένες προκλήσεις για το Netflix, καθώς θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει επιπλέον όρους στη διαπραγμάτευση συμβάσεων με τους δικαιοπάροχους, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε επιπλέον εκπτώσεις στην ποιότητα υπηρεσιών που θα παρέχει το συγκεκριμένο πλάνο.
Μέχρι τώρα, ξέρουμε ότι θα υποστηρίζει τη χαμηλότερη ανάλυση, θα επιτρέπει το streaming σε μία μόνο συσκευή, δεν θα επιτρέπει την προσθήκη επιπλέον νοικοκυριών, θα προβάλει διαφημίσεις μεταξύ των επεισοδίων και ίσως κατά την αναπαραγωγή τους, και ίσως έχει διαφημίσεις σε άλλα σημεία της πλατφόρμας.
Ωστόσο, ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, αποκάλυψε κάτι που κάνει ακόμα χειρότερο το πλάνο αυτό. Μιλώντας στους επενδυτές, ανέφερε ότι είναι σίγουρος για τα αποτελέσματα του οικονομικού πλάνου, ακόμη και αν αυτό δεν προσφέρει πρόσβαση στην πλήρη βιβλιοθήκη περιεχομένου της πλατφόρμας.
Η εταιρεία βρίσκεται ακόμη σε συζητήσεις με τα στούντιο για να επιτρέψει μέρος του περιεχομένου τους στο πλάνο το οποίο θα περιέχει διαφημίσεις και ελπίζει να υπογράψει συμφωνίες εν όψει της κυκλοφορίας της συνδρομής. Όμως, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν εγγυήσεις πως τα στούντιο θα προσφέρουν το περιεχόμενο τους.
Το Netflix εξακολουθεί να χάνει συνδρομητές, αναφέροντας ότι έχασε 1,28 εκατομμύρια στις εγχώριες αγορές του στις ΗΠΑ και στον Καναδά και επιπλέον 970.000 σε όλο τον κόσμο αυτήν την άνοιξη. Αυτά τα νούμερα βάζουν την εταιρεία σε δύσκολη θέση γιατί είναι χειρότερα από την πρόβλεψη της για καθαρή απώλεια 2 εκατομμυρίων.
Ο τρέχων αριθμός συνδρομητών της πλατφόρμας είναι 220,7 εκατομμύρια χρήστες οι οποίοι πληρώνουν οποιαδήποτε συνδρομή παγκοσμίως και 73,3 εκατομμύρια στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Ωστόσο, τα νούμερα αυτά φαίνεται ότι θα συνεχίσουν να μειώνονται, ακόμη και με το οικονομικό πλάνο, ειδικά αν βγει έτσι όπως περιγράφεται ως τώρα.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.