Μόλις το Netflix αποκάλυψε ότι για πρώτη φορά εδώ και πάνω από δέκα χρόνια παρουσίασε απώλεια συνδρομητών, ο CEO της εταιρείας, Reed Hastings, αποκάλυψε ότι εξετάζουν τον ενδεχόμενο προσθήκης ενός συνδρομητικού πλάνου με διαφημίσεις.
Ο Hastings είχε αναφέρει στο παρελθόν ότι δεν έχουν κάτι εναντίον ενός τέτοιου πλάνου, αλλά δεν είναι στα άμεσα πλάνα τους. Τώρα, κάνει ξεκάθαρο ότι αυτό το πλάνο είναι ένα πολύ πιθανό σενάριο, καθώς οι καταναλωτές θα μπορούσαν να το επιλέξουν.
Καλά τα λόγια, αλλά σίγουρα η απώλεια 200.000 συνδρομητών μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022 έπαιξε τεράστιο ρόλο στην αλλαγή πορείας του Netflix. Ο Hastings είπε ότι θα δούμε αυτό το πλάνο σε τουλάχιστον έναν χρόνο από τώρα. Οπότε, προς το παρόν οι συνδρομητές θα μείνουν με τα 8 ευρώ ελάχιστο κόστος.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.