Η vivo παρουσίασε το εμπορικό σήμα “BlueImage”, το οποίο θα περιλαμβάνει την τεχνολογία καμερών που αναπτύσσει η ίδια και είναι πιθανό να κάνει το ντεμπούτο της με το επερχόμενο X100 Ultra. Το “Blue” χρησιμοποιείται σε πολλά branding της vivo, για αυτό και της έχει δοθεί το παρατσούκλι “Blue Factory” που χρησιμοποιούν ορισμένοι.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα ακολουθήσουν σύντομα – πιθανότατα καθώς πλησιάζει το λανσάρισμα του Ultra, αλλά το BlueImage θα περιλαμβάνει τεχνολογίες όπως η σειρά V των chip εικόνας. Το πρώτο παρουσιάστηκε στα τέλη του 2021 και το πιο πρόσφατο, το vivo V3 χρησιμοποιείται στη σειρά τηλεφώνων X100. Δεν είναι μόνο το chip, καθώς η vivo αναπτύσσει και τους δικούς της αλγορίθμους επεξεργασίας εικόνας.

Το BlueImage θα αντιμετωπίσει κοινά προβλήματα της φωτογραφίας, όπως η λήψη φωτογραφιών με το φως πίσω από το θέμα, η απεικόνιση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης τηλεφακού, οι ομαδικές λήψεις, και πολλά άλλα.

Η εταιρεία επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Zeiss και θα συνεχίσει να αναπτύσσει από κοινού φακούς για τα τηλέφωνά της. Η συνεργασία vivo-Zeiss “θα εισέλθει σε ένα νέο κεφάλαιο”, υπόσχεται ο Jia Jingdong, αντιπρόεδρος της vivo, υπεύθυνος για το branding και το μάρκετινγκ.

Το vivo X100 Ultra περιγράφηκε από στέλεχος της εταιρείας ως μια “επαγγελματική κάμερα που μπορεί να κάνει κλήσεις”. Φημολογείται ότι θα χρησιμοποιεί έναν 1/0.98″ Sony Lytia LYT-900 (50MP) και μια περισκοπική 100mm (4.3x) με αισθητήρα 200MP.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.