Η Meta λάνσαρε το Quest 3, λίγες ημέρες πριν η Apple αποκαλύψει το Vision Pro. Ο Mark Zuckerberg, CEO της Meta, αποφάσισε να μοιραστεί τις απόψεις του σχετικά με το XR headset του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού.

Σύμφωνα με τον Zuckerberg, η Apple δεν βρίσκει μαγικές λύσεις σε τομείς όπου η εταιρεία του δεν έχει εξερευνήσει. Τόνισε ότι μπορεί το Vision Pro να έχει υψηλότερης ανάλυσης οθόνες, αλλά αυτές απαιτούν περισσότερη ενέργεια, την οποία παίρνουν από μία εξωτερική μπαταρία που συνδέεται στο headset με καλώδιο. Αυτοί είναι μερικοί από τους λόγους που κοστίζει εφτά φορές περισσότερο από το Quest 3.

Όλα αυτά δεν είναι και τόσο ενδιαφέροντα. Ωστόσο, ο Zuckerberg προχώρησε παρακάτω και αναφέρθηκε στο όραμα των δύο εταιρειών, πώς αυτό διαφέρει, και τι προσδοκίες δημιουργεί στον καταναλωτή. Η Meta είναι μία εταιρεία που πάντα θα στοχεύει στην κοινωνικοποίηση και στο πώς να προσφέρει στους χρήστες περισσότερους τρόπους αλληλεπίδρασης, ώστε να νιώθουν πάντα κοντά ο ένας στον άλλο.

Σε αντίθεση με αυτό το όραμα και το Quest 3, η Apple με το Vision Pro παρουσίασε έναν άνθρωπο που κάθεται μόνος του σε έναν καναπέ, χωρίς ανθρώπινη επαφή. Ο Zuckerberg λέει ότι μπορεί αυτό να είναι το όραμα του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού για το μέλλον των υπολογιστών και των δυνατοτήτων που παρέχουν, αλλά δεν είναι κάτι που ο ίδιος θα ήθελε να δει να συμβαίνει.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.