Το Netflix έσπασε τα κοντέρ, αποκτώντας πάνω από 8 εκατομμύρια νέους συνδρομητές από τον Απρίλιο, φτάνοντας συνολικά τους 277.65 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Αυτό σημαίνει αύξηση 16.5% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι. Το μυστικό; Η συνδρομή με διαφημίσεις!

Μετά την κατάργηση του φθηνότερου “Basic” πλάνου χωρίς διαφημίσεις, και τις τρελές αυξήσεις τιμών, το ενδιαφέρον για την επιλογή με διαφημίσεις αυξήθηκε κατακόρυφα, σημειώνοντας αύξηση 34% από το πρώτο στο δεύτερο τρίμηνο του 2024. Στις ΗΠΑ, η πιο φθηνή ad-free επιλογή κοστίζει τώρα 15.49 δολάρια τον μήνα, ενώ το πλάνο με διαφημίσεις είναι μόλις 6.99 δολάρια.

Το Netflix με διαφημίσεις περιλαμβάνει 4-5 λεπτά διαφημίσεων ανά ώρα, με διάρκειες από 15 έως 30 δευτερόλεπτα, και προβάλλονται πριν και κατά τη διάρκεια των προγραμμάτων. Η εταιρεία σχεδιάζει να δοκιμάσει μια νέα πλατφόρμα διαφημίσεων στον Καναδά το 2025, προσδοκώντας περαιτέρω αύξηση των συνδρομών και των εσόδων από διαφημίσεις.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι όλες αυτές οι αλλαγές έρχονται και στην Ελλάδα, άγνωστο το πότε. Θα μπορούσε η κατάργηση του Basic χωρίς διαφημίσεις να οδηγήσει τους Έλληνες συνδρομητές στο φθηνό με τις διαφημίσεις, αν και τα 5 λεπτά ανά ώρα είναι πολλά… Όπως και να έχει, με αύξηση εσόδων κατά 17% σε ετήσια βάση, η Netflix προβλέπει συνολική αύξηση 14-15% για το 2024, και μάλλον θα πέσει μέσα.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.