Ο Joseph Fay είναι ένας κάτοχος Tesla Cybertruck και ακολούθησε το trend πως όταν βάζουμε μέρη του σώματός μας σε σημεία που κλείνει το όχημα, είναι ασφαλές. Όμως τα πράγματα δεν πήγαν όπως ακριβώς περίμενε.

Η Tesla στην θεωρία έχει βελτιώσει τον αισθητήρα των πορτών και του καπό, ώστε άμα κάποιο μέρος του σώματος βρίσκεται εκεί όταν κλείνουν, να σταματάει το κλείσιμο και να ανοίγει ξανά. Όμως ότανο Fay δοκίμασε το ίδιο, το δάχτυλό του κατέληξε σε νάρθηκα. Ο Fay αρχικά έβαλε ολόκληρο το χέρι τους, με τον αισθητήρα να λειτουργεί σωστά. Το ίδιο έκανε και με την παλάμη του, με το καπό του αυτοκινήτου να ανοίγει. Όμως όταν έβαλε το δάχτυλό του μόνο, το καπό δεν άνοιξε και τον τραυμάτισε.

Αρκετοί χρήστες τον κατηγόρησαν πως το έκανε επίτηδες, στρέφοντας το δάχτυλό του προς τα κάτω, οπότε ο χρήστης έβγαλε ενημέρωση για το θέμα.

Ο Fay ακούγεται στο βίντεο να φωνάζει όταν το καπό του Cybertruck κλείνει το δάχτυλό του. Η επόμενη λήψη τον δείχνει με το δάχτυλο σε νάρθηκα. Τότε, ανέφερε πως η τάση που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο με άκρα οδηγών να κλείνονται στο καπό του οχήματος, πρέπει να σταματήσει.

@jf.okay

Replying to @kcow like this so i can pay for my medical bills please. #tesla #cybertruck

♬ original sound – Joe Fay

«Μπορούμε να το ακυρώσουμε κάπως τώρα», είπε η Fay στο βίντεο. “Νομίζω ότι μπορούμε να το τελειώσουμε. Μεγάλα μπράβο.”

O Fay δήλωσε πως δεν πήγε στον γιατρό, αφού έβαλε νάρθηκα μόνος του, αν και θα έπρεπε να πάει. Είχε μάλιστα ανεβάσει βίντεο με την πληγή, το οποίο αφαιρέθηκε από το TikTok. Στο βίντεο έδειχνε το τραυματισμένο του χέρι, καθώς και ένα ανοιχτό τραύμα, με τον τραυματισμό να εκτείνεται μέχρι τον τένοντά του. Στην τρέχουσα έκδοση δεν φαίνεται κάτι τέτοιο.

 

«Τις πρώτες δύο μέρες, δεν μπορούσα να κουνήσω καθόλου το δάχτυλό μου και το είχα σε αυτόν τον νάρθηκα», είπε η Fay. «Τις τελευταίες δύο μέρες, το έβγαλα και μπορούσα να το μετακινήσω, αλλά είναι πολύ τρυφερό».

Μετά το βίντεο, ανέφερε πως ένας μηχανικός της Tesla του είπε πως ο νέος αλγόριθμος που ήρθε με ενημέρωση, καθιστά πολύ δύσκολο να κλείσει το καπό όταν αυτό αντιληφθεί κάποιο εμπόδιο.

Ο Fay είπε πως δεν είχε συνειδητοποιήσει πως υπήρχε αλγόριθμο που έκανε το καπό να κλείνει πιο δύσκολα όταν αισθάνεται αντίσταση, ενώ είχε δοκιμάσει πολλά αντικείμενα πριν κάνει το βίντεο.

(Βίντεο) To Xiaomi SU7 τα έπαιξε μετά από 39 χιλιόμετρα πορεία, η Xiaomi προσφέρει αποζημίωση

«Δυστυχώς όταν δοκίμασα το δάχτυλό μου, ήταν στη μέγιστη δυνατή δύναμη», είπε ο Fay.

Βέβαια η Tesla στο εγχειρίδιο δηλώνει πως ο χρήστης πρέπει να είναι προσεκτικός με τις πόρτες και το καπό. Μπορεί να έχει την δικλείδα ασφαλείας αν ανιχνεύσει εμπόδιο, όμως η αναγνώριση είναι σχετική και να δεν γίνει σωστά μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.