Ο Mr. Wen, χρήστης του Xiaomi SU7, δημοσίευσε βίντεο που δείχνει ότι το αυτοκίνητό του χάλασε μετά από μόλις 39 χιλιόμετρα πορείας. Ο ίδιος ρυμούλκησε το αυτοκίνητο πίσω στο κέντρο παράδοσης. Μετά τον αρχικό έλεγχο, δεν διαπιστώθηκαν προβλήματα. Το προσωπικό του είπε ότι ήταν πρόθυμοι να χειριστούν τη διαδικασία επιστροφής, ωστόσο, εκείνος επέμεινε σε ανταλλαγή. Όπως αναφέρει ο Mr. Wen, αγόρασε την κανονική έκδοση του ηλεκτρικού οχήματος στο κέντρο παράδοσης αυτοκινήτων Xiaomi.

Φυσικά, το περιστατικό πυροδότησε μια έντονη συζήτηση για το νέο αυτοκίνητο. Ο χρήστης μοιράστηκε στιγμιότυπα της συνομιλίας του με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. “Αυτό που θέλω είναι ένα αυτοκίνητο, όχι επιστροφή. Δεν μπορείτε να επαναπρογραμματίσετε την Youxian για να μου παράξει ένα;”, ρώτησε ο χρήστης το προσωπικό του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών.

Το προσωπικό ενημέρωσε τον χρήστη ότι το αυτοκίνητο έπρεπε να επιστραφεί στο εργοστάσιο για περαιτέρω ανάλυση, ώστε η εταιρεία να μπορέσει να βρει τον λόγο της βλάβης. Διευκρίνισε επίσης ότι δεν ήταν δυνατόν να επισκευάσει το αυτοκίνητο αμέσως. Επιπλέον, ανέφερε ότι το Xiaomi SU7 θα του επιστραφεί μετά από λεπτομερή έλεγχο. Σίγουρα θα χρειαστεί χρόνος, ωστόσο, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι για να διασφαλιστεί η ποιότητα των αυτοκινήτων της. Το προσωπικό ζήτησε επίσης συγγνώμη από τον χρήστη για την απογοητευτική εμπειρία αγοράς.

Ωστόσο, ο Mr. Wen επέμεινε στην αντικατάσταση του οχήματος και το προσωπικό της Xiaomi συμφώνησε να προσφέρει αντικατάσταση. “Εάν ο αρχικός αριθμός παραγγελίας δεν αλλάξει, θα υποβάλουμε αίτηση για τον προγραμματισμό της παραγωγής νέων οχημάτων σύμφωνα με τον αρχικό αριθμό παραγγελίας στο σύστημα”, είπε η υποστήριξη. Επίσης, το προσωπικό ενημέρωσε τον Mr. Wen ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλοί χρήστες που κάνουν παραγγελίες και η εταιρεία δεν μπορεί να υποσχεθεί ότι θα παραδώσει το νέο όχημα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία θέλει απλώς να μάθει τι προκάλεσε τη βλάβη του Xiaomi SU7 και να εργαστεί για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Καθώς το να προσφέρει στον χρήστη άμεση αντικατάσταση δεν είναι προσωρινά δυνατό λόγω της τρέχουσας υψηλής ζήτησης, δήλωσε ότι κατά τη διάρκεια της περιόδου αναμονής μέχρι την ημερομηνία παράδοσης του αυτοκινήτου αντικατάστασης θα παρέχει αποζημίωση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.