Όσοι έχουν βρεθεί εν μέσω της γνωστής πλέον σε όλο το διαδίκτυο, και όχι μόνο, κατάστασης με τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στα δέματα που διαχειρίζεται η Speedex, ξέρουν τι παίζει με την όλη υπόθεση. Ωστόσο, ας κάνουμε μία γρήγορη ανακεφαλαίωση.

Η Speedex φαίνεται να βρίσκεται σε διαδικασία αναδιοργάνωσης, καθώς κλείνει καταστήματα και ανοίγει κάποια νέα, ενδεχομένως για να βελτιώσει το δίκτυο διανομής. Αυτό, όπως όλα δείχνουν, έχει επηρεάσει κατά πάρα πολύ τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας.

Δέματα βρίσκονται κολλημένα σε παλιά καταστήματα που έχουν κλείσει, ενώ άλλα έχουν μεταφερθεί σε νέα καταστήματα που θα ανοίξουν σε άγνωστο χρόνο. Όλα αυτά συμβαίνουν χωρίς καμία ενημέρωση από τη Speedex προς τον πελάτη.

Επιπλέον, η τηλεφωνική επικοινωνία είναι αδύνατη ή προβληματική. Συχνά, τα τηλέφωνα των καταστημάτων και των κεντρικών εγκαταστάσεων είναι “κατεβασμένα”, ενώ όταν τελικά χτυπά το τηλέφωνο απαντούν μετά από πάρα πολύ ώρα.

Μάλιστα, τις φορές που θα απαντήσουν δίνουν αόριστες, χωρίς κανένα νόημα δικαιολογίες, ή πληροφορίες που δεν προσφέρουν τίποτα στον πελάτη. Επίσης, έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο να μπαίνει ο πελάτης σε αναμονή και μετά από κάποια ώρα να του κλείνουν τη γραμμή.

Speedex Η χειρότερη Courier του 2023… Κοροϊδεύει πελάτες και εταιρείες

Όλο αυτό έχει δημιουργήσει ένα απίστευτα αρνητικό κλίμα, με το κοινό να αναφέρει ότι η Speedex έχει στα χέρια της δέματα έως και δύο μήνες, χωρίς να πληροφορεί τον κόσμο πότε θα παραλάβει. Επιπλέον, κάποιοι που έχουν αναζητήσει δέματα σε καταστήματα που τους εξυπηρετούν έχουν βρεθεί αντιμέτωποι με κλειστές πόρτες και κρεμασμένα καλώδια από το ταβάνι.

Οπότε, τι κάνεις σε αυτήν την περίπτωση; Πώς αντιμετωπίζεις μία τέτοια κατάσταση; Φυσικά, όχι αν είσαι η Speedex, αλλά αν είσαι ο πελάτης που περιμένει το δέμα. Ήδη έχουν γίνει καταγγελίες στην ΕΕΤΤ, από πολλούς ανθρώπους, αλλά όλο αυτό μπορεί να πάρει μήνες, ενώ ίσως οδηγήσει στο κενό.

Από την άλλη, αν έχεις χρόνο και μεταφορικό μέσο, μπορείς να δοκιμάσεις την τύχη σου αναζητώντας το δέμα στα καταστήματα που συνήθως σε εξυπηρετούν από τη Speedex. Μία άλλη λύση είναι να πας στα κεντρικά τους. Τι γίνεται όμως αν δεν μπορείς να ακολουθήσεις αυτήν την τακτική;

Σύμφωνα με το πλήθος των αναφορών, ένας μεγάλος όγκος δεμάτων αφορούν το Shein. Όχι, το πρόβλημα δεν είναι το Shein, αλλά η Speedex, μην μπερδευόμαστε. Η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει courier, ενδεχομένως γιατί της έγινε καλύτερη και πιο συμφέρουσα οικονομικά προσφορά.

Ενδεχομένως, η Speedex έκανε αυτήν την προσφορά για να εξασφαλίσει μία καλή και μεγάλη συνεργασία, εν μέσω της αναδιοργάνωσης που πραγματοποιεί, για να έχει κάποια κέρδη. Όμως, δεν υπολόγισε ότι δεν θα μπορέσει να εξυπηρετήσει όλο αυτόν τον όγκο των αποστολών της Shein.

Προφανώς δεν σε ενδιαφέρει τη κάνει η Speedex και εσύ θες απλά τα δέματα, ή τα λεφτά σου. Για τα δέματα δεν υπάρχει λύση, εκτός αν αποφασίσει η Speedex να κάνει τη δουλειά της. Ωστόσο, υπάρχει λύση για τα λεφτά σου, μιας που δεν ξέρεις πότε και αν θα πάρεις τα πράγματα σου.

Αναφορές χρηστών στο διαδίκτυο δείχνουν ότι η Shein επιστρέφει τα χρήματα των παραγγελιών που διαχειρίζεται η Speedex. Συγκεκριμένα, χρήστες αναφέρουν ότι επικοινώνησαν με την υποστήριξη της Shein με το πέρας ενός μήνα από την αποστολή του δέματος.

Speedex Shein

Η Shein αναγνώρισε το πρόβλημα και αποζημίωσε του χρήστες με το πλήρες ποσό της παραγγελίας, την οποία δεν έχουν λάβει μετά από έναν και πλέον μήνα. Είναι δεδομένο ότι θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω; Δεν βάζουμε και το χέρι μας στη φωτιά.

Όμως, δεν χάνεις τίποτα, αν έχει περάσει τουλάχιστον ένας μήνας από την αποστολή του δέματος, να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών της Shein, να αναφέρεις ότι το δέμα διαχειρίζεται η Speedex και πως έχει περάσει ένας μήνας από την αποστολή του.

Προφανώς δεν θα πεις τα λεφτά μου ή τίποτα. Δεν έχουν οι ίδιοι 100% ευθύνη για την ανικανότητα της Speedex. Θα ρωτήσεις τι μπορεί να γίνει με όλο αυτό. Εμείς έχουμε δύο δέματα από τα τέλη Νοεμβρίου και αρχές Δεκεμβρίου. Η Shein μας αποζημίωσε ήδη για το πρώτο, ενώ για το δεύτερο αναμένουμε απάντηση.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

17 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πληρώνει τίς αμαρτίες του παρελθόντος που καταχρεωσε τούς αντιπροσώπους καί τούς τραβούσε στα δικαστήρια απαιτοντας τούς νά κατασχέσει τό σπίτι τούς. Εδώ πληρώνονται όλα.

  2. Η speedex πριν από 15 χρόνια στη Σάμο με είχε αφήσει άναυδο.
    Είχα παραγγείλει ένα κινητό τηλέφωνο από την cosmote το οποίο προόριζα για δώρο.
    Σε 2-3 μέρες υποτίθεται θα παραλαμβανα.
    Περνάνε οι μέρες, περνάει η βδομάδα και παίρνω τηλέφωνο στη cosmote. Σας το έχουμε στείλει με speedex με κωδικό τάδε.
    Παίρνω τηλέφωνο στη speedex πολλές φορές. Απάντηση ποτέ.
    Αναγκάζομαι να πάω από το κατάστημα τους.
    Ρωτάω για το δέμα και μου λέει δεν είναι εδώ ακόμα.
    Τηλέφωνο στο τηλέφωνο και από περίμενε σε περίμενε μου γύρισε το μάτι κι έχοντας κλείσει μήνα και βάλε από την παραγγελία ξαναπηγαινω αυτή τη φορά για να μαλώσω.
    Με βλέπει η κοπέλα τρελαμένο και για ΠΡΏΤΗ φορά κάνει αναζήτηση του δέματος με τον αριθμό του κι όχι με το όνομα μου… και τσουπ. Ήταν εκεί.
    Βέβαια έφταιγα εγώ λέει γιατί το όνομα μου της το έλεγα λάθος ή έγραφε το όνομα μου διαφορετικά στο χαρτί από την Cosmote. (Φυσικά και σωστά γραμμένο ήταν και πως με λένε ξέρω αλλά αυτό είναι άλλο.)
    Στην ερώτηση γιατί 1 μήνα τώρα δεν το έφεραν σπίτι ή απάντηση ήταν πως το έφεραν πολλές φορές αλλά μάλλον έλειπα….
    Εκανα καταγγελία τότε στην ΕΕΤΤ αλλά άλλο πράγμα να καταγγείλεις κάτι κι άλλο να μπορείς να το αποδείξεις.

    Κωμικές καταστάσεις με coorier πολλές. Αυτή στη Σάμο όμως ήταν πολύ ουαου.

  3. Το black friday του 2023 ξεμπόστιασε όλες τις μεγαλοεταιρίες κουριερ της χωρας. ACS / Γενική / ΕΛΤΑ κούριερ / Speedex
    Ουρές στα καταστηματα τους, παραδόσεις μετά απο 10 ημέρες και αν, καταστηματα που δεν βρίσκουν τα δεματα μέσα στο γενικό χαμό.
    Εμείς αλλάξαμε και πέον συνεργαζόμαστε με άλλη του χώρου εκτός των παραπάνω. Δεν την ήξερα αλλά μας έκανε εντύπωση που παρέδωσε μέσα σε 2 ημέρες το TEMU δέμα μου παρόλο που το SMS που μας είχαν στείλει έλεγε ότι θα παραδώσουν εντός 5 ημερών. Επίσης μου παρέδωσε προιόντα SHOPFLIX σχεδόν άμεσα!!!
    Ετσ αποφασίσαμε να τους δώσουμε μια ευκαιρία – ευχομαι να μην γίνουν και αυτοί όπως οι μεγάλοι του κλάδου όσο μεγαλώνουν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Δεν είναι αποκλειστικά πρόβλημα της speedex.. Ψάχνοντας ένα δέμα από shein έμαθα στο τοπικο κατάστημα πως άλλη εταιρεία courier που συνεργαζόταν το site ξαφνικά τους παράτησε με αποτέλεσμα να συσσωρευτουν οι παραγγελίες. Το κατάστημα που πήγα ήταν γεμάτο κούτες μέχρι το ταβάνι κ μου είπαν πως είχα λάβει 120.000 παραγγελίες σε μια ημέρα

  5. Η χειρότερη η speedex.εφτασε το δέμα μου 19 Δεκεμβρίου και μετά από πολλά τηλ.στα οποία το σήκωσαν και στο έκλειναν στα μούτρα και ένα μεγάλο καυγά θυμήθηκαν ότι είχαν το δέμα μου και μου το παρέδωσαν 4 Ιανουαρίου.

  6. Εργαζομουν 3 χρόνια ως διανομέας στο υποκατάστημα franchise της Νίκαιας..
    Τι να πω..
    Το απόλυτο μπαχαλο..
    Όχι από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος..
    Αυτός κι η κόρη του που είχε το κατάστημα έκαναν οι άνθρωποι ότι μπορούσαν..
    Όμως το απόλυτο χάος από τα κεντρικά..
    Καμμιά βοήθεια..
    Καμμιά στήριξη..
    Λογισμικό απαρχαιωμένο..
    Το σύστημα έπεφτε συχνά..
    Και ειδικά στην περίοδο του λοκ ντάουν μας άφησαν εντελώς μόνους κι εκτεθειμένους..
    Πηγαίναμε κάθε μέρα 100 δέματα και δουλειά δεν γινόταν…
    Η χειρότερη εταιρεία κούριερ..
    Οι υπεύθυνοι της εταιρείας εντελώς ανίδεοι, άσχετοι και καθάρματα..

  7. Όσες φορές περίμενα δέμα από την συγκεκριμένη εταιρεία ήξερα ότι δεν θα έρθει ποτέ, γιατί ερχόντουσαν άφηναν χαρτί στην πόρτα και δεν χτυπούσαν ποτέ το κουδούνι, ενώ εγώ ήμουν πάντα μέσα στο σπίτι και περίμενα σαν την ηλίθια. Και μια φορά ήρθε ο οδηγός μου έσπασε το κουδούνι και έγραψε στο σύστημα ότι δεν είχα κουδούνι, και ενώ τον είδα και βγήκα έξω και του φώναζα αυτός μπήκε στο όχημα τρέχοντας και έφυγε, και αριθμό πινακίδας δεν μπόρεσα να δω διότι ήταν μακριά. Όταν πήγα λοιπόν στο υποκατάστημα της Νίκαιας και το είπα αυτός ο συμπαθεστατος ( κύριος) που βρίσκεται εκεί μόνο που δεν με έβρισε, και όταν του είπα ότι όσες φορές περιμένω δέμα δεν μου χτυπάνε καν το κουδούνι ενώ είμαι μέσα και περιμένω απλά αφήνουν χαρτάκι και φεύγουν, γύρισε και μου είπε με ειρωνία ότι λέω ψέματα και ότι απλά δεν ήμουν στο σπίτι, δηλαδή με έβγαλε και τρελή. Εμ πληρώνεις εμ σε δεν κάνουν την δουλειά τους εμ στα χώνουν και από πάνω

  8. Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το Shein για την καθυστέρηση της παραγγελίας μου???

    Ευχαριστώ πολύ

  9. Το shein μου έκανε επιστροφή χρημάτων και τα στέλνει πάλι μέσω dnd και acs. Το πρόβλημα είναι στην Ελλάδα. Bershka παραγγελία από 2/1 δε μου απαντάει κανείς για το τι μέλλει γενέσθαι κι οι αθεοφοβοι συνεχίζουν και στέλνουν με speedex. Public παραγγελία στο e-fantasy 8 μέρες, χθες έστειλα μέσω πλατφόρμας μήνυμα ούτε που ασχολήθηκαν. Είμαστε ξεφραγο αμπέλι. Έστειλα καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή, γιατί η Ε.Ε.Τ.Τ. δε γουστάρει, σου λέει στείλε εκεί κ αν δεν, τότε στείλε σ’ εμάς…. ΜΠΑΝΑΝΙΑ…. Αμφισβήτηση χρέωσης και τέλος. Κάθομαι και παρακαλαω τα σκουπίδια. Μόλις πάρουν τα φράγκα, δεν τους νοιάζει τπτ

  10. Επίσης, συγχαρητήρια. Είστε οι μόνοι που έχουν αναδείξει αυτό το πρόβλημα. Δεν έχει ανοίξει ρουθούνι κι απορώ γιατί τους καλύπτουν

  11. Πονηρεψε και η Shein τους στέλνω απανωτά μηνύματα καθημερινά για refund τους γράφω ότι ειναι δικό τους πρόβλημα καθώς έπρεπε να ερευνήσουν την φήμη της speedex και μετά να συνεργαστούν κι όλο με έχουν στο περίμενε γιατί το ερευνούν. Έκανα ήδη καταγγελία στην ΕΕΤΤ και οριακά είμαι έτοιμη να φτάσω ως εισαγγελέα. Αφού είναι σε τέτοια φάση τι ήθελαν την συνεργασία με την Shein; πρόκειται για απατεώνες πολύ απλα

  12. Δεν έχει σταματήσει την συνεργασία με την acs αν κανεις παραγγελια προιον που ειναι quick ship θα στο φερουν με acs αυτο προφανως σημαινει οτι γνωριζαν οτι ειναι καθυστερημενοι στην speedex και χρησιμοποιουν την acs για τα γρηγορα .Αρα εχει εθυνη κ η shein

  13. Να κάνετε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή μέσω της σελίδας τους. Είναι πολύ εύκολή διαδικασία και μόνο αν γίνουν μαζικές καταγγελίες μπορεί να υπάρξει κάποια κινητοποίηση. Περιμένω δέμα από 20/12 που το έχουν παραλάβει και ακόμα κολλημένο στις αποθήκες τους, ενας μήνας και….. δηλαδή όσο περνάνε οι μέρες και συσσωρεύονται κι αλλά πως θα βρουν τα παλιά?

  14. Παιδιά μόλις έκανα και εγώ πολύ εύκολα καταγγελία στον συνήγορο του Καταναλωτή, τι γίνεται; Περιμένω δέμα που είναι κολλημένο από 18/1 σε Δ/Κ. Μάλλον θα πάει χαμένο το δέμα.

  15. Παρήγγειλα shein μέσω paypal και έκανα dispute, αμέσως μου γύρισαν τα λεφτά. Δεν ασχολήθηκα καν με την εξυπηρέτηση πελατών της shein.

  16. Περιμένω κι εγώ έναν μήνα δέμα από Shein μέσω Speedex ,είχα πάει από το κατάστημα Ν.Ιωνίας και μου είπαν σε 2,3 μέρες θα ερχόταν μην.να πάω να το πάρω . Μετά από μιάμιση βδομάδα τίποτα. Σήμερα θα ξαναπάω αλλά ήδη έστειλα επικοινωνία στην Shein. Αν δεν μου το βρουν σήμερα θα κάνω και καταγγελία.

  17. αθλια εξυπηρετηση!!!!!!! στελνουν μνμ 3-4 φορες οτι ηρθαν και δεν μας βρηκαν,,(εδω ειμασταν παντα)χαθηκαν τα δεματα,,ψαχνουν και δεν τα βρισκουν!!! απο επικοινωνια ,,αχρηστοι χωρις συνενοηση,,δεν βρισκειςκανεναν,,,δεν σηκωνουν ποτε τηλεφωνα,,,,μαλλον θα αρχισουμε να ζηταμε αποζημιωσεις, και αναφορες στις εταιρειες που τους δινουν να μας τα στειλουν

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.