Σύμφωνα με στοιχεία της S&P Global σημαντικη επιδείνωση παρουσιάζεται στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία της ΕΕ λόγω των μεταβαλλόμενων οικονομικών συνθηκών. Πιο συγκεκριμένα, τα στοιχεία της S&P Global αποκαλύπτουν μια ουσιαστική αναθεώρηση προς τα κάτω στις προβλέψεις για το μερίδιο αγοράς αυτού του είδους των ηλεκτρικών οχημάτων για το 2025, από 27% το πρώτο εξάμητο του έτους σε 21%..
Απίστευτη προσφορά Black Friday: Οπτική ίνα 1Gbps μέχρι το σπίτι με 10 ευρώ το μήνα
Αυτή η σημαντική επαναβαθμονόμηση σηματοδοτεί μια σημαντική οπισθοδρόμηνη στη συμμόρφωση για τους στόχους εκπομπών CO2 της ΕΕ για το 2025, αποτέλεσμα της μειωμένης διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων.
Μια στάσιμη αγορά στα ηλεκτρικά οχήματα αυξάνει σημαντικά το κόστος συμμόρφωσης για τους κατασκευαστές, σύμφωνα με την έκθεση της S&P Global. Για παράδειγμα, για να επιτύχουν τους στόχους εκπομπών, μπορεί να χρειαστεί να συγκεντρώσουν πιστώσεις με Κινέζους και Αμερικανούς κατασκευαστές, κατευθύνοντας τις πληρωμές σε κατασκευαστές εκτός ΕΕ σε βάρος της ευρωπαϊκής βιομηχανίας.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Τα ηλίθια λαχανάκια των Βρυξελλών και οι τρισηλίθιοι καλλιεργητές τους – βουτυροηγέτες των χωρών της ΕΕ βγάζουν με τα χέρια τους τα μάτια τους με το ιδεοληπτικό αφήγημα της δήθεν προστασίας του περιβάλλοντος που εξυπηρετεί τη νέα φάμπρικα του χρεοκοπημένου καπιταλισμού, την οικολογία.
Για την παραγωγή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ειδικότερα της μπαταρίας του γίνεται τέτοιος βιασμός και ρύπανση του περιβάλλοντος που το χωρίς ρύπους κατανάλωσης ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα αρχίσει να ισοσκελίζει τα οφέλη της προστασίας του περιβάλλοντος ύστερα από 10-12 χρόνια, όταν θα χρειαστεί, δηλαδή, η αντικατάσταση της μπαταρίας του για να αρχίσει, πάλι, από την αρχή το προκρούστειο μαρτύριο του βιασμού του περιβάλλοντος για την παραγωγή της, κλπ, κλπ.
Σε όλα αυτά θα πρέπει να συνυπολογιστεί και η ρύπανση του περιβάλλοντος από την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας που απαιτείται για τον κίνηση αυτού του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και η οποία ηλεκτρική ενέργεια δεν είναι δυνατόν να καλυφθεί από τις ανανεώσιμες μορφές της για να μην καταλόγισε σε αυτές τον αισθητικό και όχι μόνο βιασμό της με τα αιολικά πάρκα και την αντικατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος με τα τζάμια των ηλιακών panels…
Φαύλος κύκλος μιας ιδεοληπτικής ανοησίας αναημόνων πολιτικών.
ευστοχος
Όχι άλλο κάρβουνο φίλε
Δεν έγραφες και κάτι για την σπατάλη και τον ΝΕΟΠΛΟΥΤΙΣΜΟ
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ !!!! Ναι για την αποτυχία του καπιταλισμού
Αλλά και ποιος θα καθαρίσει την βρωμιά
Πάρα πολύ σωστός!!!
Βασικα υπηρχε ενα white paper της γερμανικης κυβέρνησης που δυστυχώς δεν το βρίσκω πια. Ελεγε στα 150κ χλμ μαζι με διαδικασιες παραγωγής οχήματος και παρασκευη καυσίμου τα diesel EUR 6 έβγαζαν 15% παραπάνω ρύπους και τα βενζίνης 35% παραπάνω ρύπους απ τα ηλεκτρικά. Όντως δεν είναι τοση η διαφορά γιατί πολλά αυτοκίνητα δεν φτάνουν αυτά τα χλμ. Στο θετικό κομμάτι είναι ότι δεν εισπνέεις τα καυσαέρια, απ την άλλη όπως λες υπάρχει και πρόβλημα περιβαλλοντικο και κοινωνικοοικονομικο.
Καθίστε να σας κλέβουν οι βενζινάδες τότε με τις πειραγμένες αντλίες, η να σας βάζουν νοθευμένα καύσιμα που σας προκαλούν μεγάλη οικονομική ζημιά στον κινητήρα καθώς του μειώνουν πολύ τον χρόνο ζωής του. Να αγοράζεις δηλαδή ένα ολοκαίνουργιο άστρωτο αυτοκίνητο και σου βάζουν τα νοθευμένα τους καύσιμα που αλλιώνουν τα περισσότερα μέρη του ολοκαίνουργιου κινητήρα σου. Καθίστε εκεί στην κοροιδία.
οχι θα κατσω σαν τον μαλακα να ψαχνω σε πανικο fast charger να μου κλεψουν 50 ευρο για 200 χιλιομετρα μπαταρια που σε 4 χρονια δεν θα μου βγαζει ουτε τα μισα απο τα ιδι μισα χιλιομετρα που μου εχουν ταξει…ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΔΙΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ αστο μεγαλε δεν πειθεις
Με φωτοβολταϊκά και ουσιαστικά δωρεάν χρήση του ηλεκτρικού οχήματος….I just don’t care
Η αλήθεια είναι ως κάτοχος ηλεκτρικού, δεν είναι και τόσο φθηνό το γεμισμα με ηλεκτρισμό σε δημόσιο φορτιστή. Αν όμως έχεις πάνελ και φορτίζεις μόνος σου τότε έχεις ένα κέρδος. Δηλαδή δεν είναι για ταξίδια μεγάλα το ηλεκτρικό