Κατά την αναβάθμιση, η συσκευή ελέγχει το hardware της και αν βρει αλλαγμένα μέρη που δεν είναι αυθεντικά, τότε δεν μπορεί να συνεχίζει, με αποτέλεσμα να brickάρει την συσκευή.
Η ανάρτηση της Apple σχετικά με το θέμα είναι ή εξής:
Αν η συσκευή σας iOS διαθέτει Touch ID, το iOS ελέγχει ότι ο αισθητήρας Touch ID αντιστοιχεί στα άλλα στοιχεία της συσκευής σας κατά τη διάρκεια μιας ενημέρωσης ή επαναφοράς. Αυτός ο έλεγχος διατηρεί τη συσκευή σας και τις λειτουργίες του iOS που σχετίζονται με το Touch ID ασφαλείς.
Ακολουθήστε τα εξής βήματα
- Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε την πιο πρόσφατη έκδοση του iTunes.
- Κάντε υποχρεωτική επανεκκίνηση της συσκευής σας.
- Δοκιμάστε ξανά να επαναφέρετε τη συσκευή σας.
- Αν συνεχίζει να εμφανίζεται το σφάλμα 53, όταν προσπαθείτε να επαναφέρετε τη συσκευή σας, επικοινωνήστε με τηνυποστήριξη της Apple. Αν η επαναφορά δεν ολοκληρώνεται και εμφανίζεται διαφορετικός κωδικός σφάλματος, μάθετε τι μπορείτε να κάνετε.
Αν αντικαταστήσατε την οθόνη ή κάποιο άλλο εξάρτημα της συσκευής σας
Αν η οθόνη του iPhone ή του iPad αντικαταστάθηκε σε ένα κέντρο σέρβις της Apple, σε ένα Apple Store ή σε έναν εξουσιοδοτημένο πάροχο σέρβις της Apple, επικοινωνήστε με την υποστήριξη της Apple. Αν η οθόνη ή οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα του iPhone ή του iPad αντικαταστάθηκε κάπου αλλού, επικοινωνήστε με την υποστήριξη της Apple για πληροφορίες τιμολόγησης για επισκευές εκτός εγγύησης.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.