Η Xiaomi, η κινεζική τεχνολογική δύναμη που είναι γνωστή για τα smartphones και τα gadgets της, αφήνει γρήγορα το στίγμα της στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το πρώτο εγχείρημα της εταιρείας στα ηλεκτρικά οχήματα, το Xiaomi SU7, όχι μόνο προσελκύει την προσοχή αλλά και συγκεντρώνει παραγγελίες με αξιοσημείωτο ρυθμό. Σε μόλις 32 ημέρες μετά το λανσάρισμά του, η εταιρεία κατάφερε να βγάλει από τη γραμμή παραγωγής 10.000 οχήματα, ένα κατόρθωμα που μιλάει από μόνο του για τη μεγάλη προετοιμασία της Xiaomi.

Αυτή η ταχεία παραγωγή είναι σπουδαία είδηση, καθώς η αυξανόμενη ζήτηση για το κομψό ηλεκτρικό σεντάν της Xiaomi θα καθιστούσε διαφορετικά την απόκτησή του σχεδόν αδύνατη. Η εταιρεία έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο 100.000 παραδόσεων για το 2024 και αν οι πρώτες πωλήσεις αποτελούν ένδειξη, είναι σε καλό δρόμο για την επίτευξη αυτού του στόχου, ίσως πολύ πριν το τέλος του έτους.

Το Xiaomi SU7, ένας νέος διεκδικητής στην ανταγωνιστική αγορά EV, προσφέρει τρεις καλά εξοπλισμένες εκδόσεις: Standard, Pro και Max. Τα μοντέλα αυτά έχουν ανταγωνιστικές τιμές, ξεκινώντας από περίπου 28.000 ευρώ και φτάνοντας μέχρι 38.700 ευρώ για την κορυφαία έκδοση Max. Η Xiaomi ξεκίνησε τις πωλήσεις με πάταγο, προσφέροντας μια περιορισμένη έκδοση Founders Edition του SU7.

Οι αρχικές παραδόσεις ξεκίνησαν στις αρχές Απριλίου και οι πρόθυμοι αγοραστές έχουν ήδη αρπάξει πάνω από 75.000 μονάδες. Στην πραγματικότητα, την πρώτη ημέρα της έκθεσης αυτοκινήτου στο Πεκίνο, ο διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi Lei Jun αποκάλυψε ότι η εταιρεία στοχεύει σε μηνιαίες παραδόσεις που θα ξεπερνούν τις 10.000 SU7 μέχρι τον Ιούνιο.

Δεν πρόκειται μόνο για εντυπωσιακούς αριθμούς, αλλά και για την έξυπνη κατανόηση του κοινού της Xiaomi. Η εταιρεία αξιοποιεί την τεράστια υπάρχουσα πελατειακή βάση των χρηστών smartphone για να τους δελεάσει με ένα αυτοκίνητο που ενσωματώνεται απρόσκοπτα με τις άλλες συσκευές Xiaomi. Αυτή η στρατηγική, μαζί με τον ελκυστικό σχεδιασμό και τις ισχυρές προδιαγραφές του SU7, έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας επιτυχημένος συνδυασμός.

Οι φιλοδοξίες της Xiaomi για το EV δεν σταματούν εκεί. Οι φήμες λένε ότι η εταιρεία έχει ήδη σχέδια για επτά νέα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων SUV, για να ανταγωνιστεί το Model Y της Tesla. Αν και η Xiaomi έχει διαψεύσει τις αναφορές σχετικά με την είσοδο στην αγορά EREV, είναι σαφές ότι σκοπεύει να γίνει ένας κυρίαρχος παίκτης στο χώρο των EV.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.