Η Google δημιούργησε το Digital Wellbeing, που όμως είναι διαθέσιμο στις νεότερες εκδόσεις του Android και σε συγκεκριμένες μάρκες smartphones. Για να καλύψει το κενό, ο Chris Lacy δημιούργησε το ActionDash, μία ανεξάρτητη εφαρμογή που λειτουργεί σε περισσότερες εκδόσεις Android και έχει περισσότερα χαρακτηριστικά.
Το app τα πηγαίνει καλά και το έχουν κατεβάσει πάνω από 500.000 χρήστες. Βλέποντας αυτό το πλήθος χρηστών, η SensorTower, μία εταιρεία αναλύσεων και ελέγχου της αγοράς, αποφάσισε να εκμεταλλευτεί τα δεδομένα που καταγράφει το ActionDash.
Η SensorTower θα συνεχίσει να αναπτύσσει το ActionDash και έχει ως κύριο στόχο να συλλέγει ανώνυμα τα δεδομένα των χρηστών, για να τα αναλύει και να βελτιώνει τις υπηρεσίες που παρέχει, έχοντας καλύτερη γνώση για τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν οι χρήστες.
Όσοι χρησιμοποιούν το ActionDash, μόλις ενημερώσουν το app θα δουν τους νέους όρους χρήσης που έχει θεσπίσει η SensorTower, τους οποίους πρέπει να αποδεχτούν αν θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή. Στα θετικά όλου αυτού, οι χρήστες “πουλάνε” τα δεδομένα τους στην εταιρεία, για να έχουν μία ad free εμπειρία και πολλά από τα άλλοτε premium χαρακτηριστικά διαθέσιμα πλέον δωρεάν.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.