Η Apple κυκλοφόρησε τη νέα της διαφημιση για το νέο iPad Pro, και έχει προκαλέσει την οργή κοινού και δημιουργών. Το βίντεο παρουσιάζει μια τεράστια πρέσα να συνθλίβει κυριολεκτικά, όλα τα μέσα δημιουργίας του ανθρώπινου νου, όπως όργανα, τηλεοράσεις, βιβλία και άλλα. Η εταιρία προκάλεσε την αντίδραση όλων των δημιουργικών βιομηχανιών και του Hollywood.

Το βίντεο έχει τίτλο “Crush” και δείχνει μια σειρά από διάφορα αντικείμενα, όπως ένα πικάπ, ένα πιάνο, μια κιθάρα, μια παλιά τηλεόραση, κάμερες, μια γραφομηχανή, βιβλία, κουτιά και σωλήνες μπογιάς και μια κλασική μηχανή παιχνιδιών arcade . Όλα αυτά συνθλίβονται για να δημιουργηθεί το νέο iPad Pro.

Η διαφήμιση έχει ερμηνευτεί από πολλούς σαν μια οπτική απεικόνιση της καταστροφής της πολιτισμικής δημιουργίας, από την τεχνολογία. Μάλιστα ο Hugh Grand σχολίασε: «Η καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας. Ευγενική προσφορά της Silicon Valley»

Η κινηματογραφίστρια και ηθοποιός Justine Bateman, η οποία έχει υπηρετήσει ως σύμβουλος της SAG-AFTRA για θέματα τεχνητής νοημοσύνης, είχε μια παρόμοια απίστευτη αντίδραση: «Αλήθεια, τι συμβαίνει με σένα;» είπε αναφέροντας την ανάρτηση του Κουκ.

O παραγωγός, σκηνοθέτης και συγγραφέας Asif Kapadia, έγραψε:

«Μου αρέσουν τα iPad, αλλά δεν ξέρω γιατί κάποιος θεώρησε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα. Είναι η πιο ειλικρινής μεταφορά για το τι κάνουν οι εταιρείες τεχνολογίας στις τέχνες, στους καλλιτέχνες μουσικούς, δημιουργούς, συγγραφείς, κινηματογραφιστές: σφίξτε τους, χρησιμοποιήστε τους, μην πληρώνετε καλά, πάρτε τα πάντα και πείτε ότι έχουν δημιουργηθεί από αυτούς».

«Αν νομίζατε ότι ΑΥΤΗ η διαφήμιση iPad ήταν περίεργη, θα έπρεπε να είχατε δει το πρώτο κομμάτι όπου παρατάχθηκαν όλοι οι αγαπημένοι σας χαρακτήρες και τους πυροβόλησαν», σχολίασε ο ηθοποιός, συγγραφέας και παραγωγός Luke Barnett στο X.

H Apple δεν έχει απαντήσει ακόμα στην κατακραυγή.

Αυτός είναι ο νέος αριθμός έκτακτης ανάγκης – Τα νέα χαρακτηριστικά

Η αλήθεια είναι πως οι δημιουργεί έχουν δίκιο για αυτή την διαφήμιση. Η ανθρώπινη δημιουργία προφανώς και δεν πρέπει να αντικατασταθεί από την τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη. Η τέχνη θέλει και συναίσθημα, που καμία τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να παρέχει.

Μπορείτε να δείτε το διαφημιστικό spot παρακάτω.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.