Η Meta ανακοίνωσε ότι θα περιορίσει τις διαφημίσεις σε ευρωπαίους χρήστες σε μια προσπάθεια της να κατευνάσει τις ρυθμιστικές αρχές στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει στους χρήστες του Instagram και του Facebook στην Ευρώπη την επιλογή για λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις.
Αρχικά, σύμφωνα με το Reuters, η Meta θα προσφέρει την δυνατότητα στους χρήστες στην ΕΕ, οι οποίοι χρησιμοποιούν δωρεάν τις πλατφόρμες της εταιρείας με διαφημίσεις, να μπορούν να επιλέγουν να βλέπουν διαφημίσεις με βάση το περιεχόμενο που βλέπει ένας χρήστης κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου σύνδεσης σε αυτές. Οι διαφημίσεις αυτές θα στοχεύουν επίσης σε χρήστες με βάση την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία, ενώ ορισμένες δεν θα μπορούν να παραβλεφθούν από τον χρήστη για λίγα δευτερόλεπτα.
Επίσης, η Meta σχεδιάζει να μειώσει την τιμή των συνδρομών χωρίς διαφημίσεις κατά περίπου 40% για τους Ευρωπαίους χρήστες, σε μια προσπάθεια να συμμορφωθεί με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές (DMA) που τέθηκε σε ισχύ νωρίτερα φέτος. Άλλωστε, η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης στοχεύει στο να διευκολύνει τη μετακίνηση μεταξύ ανταγωνιστικών διαδικτυακών υπηρεσιών.
Το χρονοδιάγραμμα ενημέρωσης για το HyperOS 2 Global – Η λίστα συσκευών
Η κίνηση αυτή της Meta ήρθε μετά την πρόσφατη απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Ευρώπης, το οποίο αποφάσισε ότι η Meta πρέπει να περιορίσει τη χρήση προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται από το Facebook για στοχευμένη διαφήμιση. Πέρα από τη Meta, παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζει και η Apple καθώς και αυτή έχει να αντιμετωπίσει το πρώτο πρόστιμο βάσει των νέων ψηφιακών αντιμονοπωλιακών κανόνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.