Η Google εχεί βρεθεί αντιμέτωπη με τη δικαιοσύνη πολλές φορές για θέματα ιδιωτικότητας, συλλογής και διαχείρισης δεδομένων, των πολιτικών που ακολουθεί, και πολλά άλλα. Ως εταιρεία παρουσιάζει ότι προσπαθεί να σεβαστεί τον χρήστη και να τον προστατεύσει από ακατάλληλο για αυτόν περιεχόμενο. Σύμφωνα με νεότερα στοιχεία, η εταιρεία θα μπλοκάρει τις στοχευμένες διαφημίσεις σε άτομα κάτω των 18 ετών.

Όπως αναφέρει το Business Insider, χωρίς να παρέχει πηγή, το μπλοκάρισμα αφορά τις πλατφόρμες της Google. Η ιστοσελίδα λέει ότι η εταιρεία δήλωσε πως το 2022 θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση της προστασίας για ευάλωτες ομάδες και στην παροχή νέων τρόπων για να δώσουν στους χρήστες στον έλεγχο των διαφημιστικών τους εμπειριών. Έχει γίνει ήδη πρόοδος για την προστασία παιδιών και εφήβων με την αποτροπή προβολής διαφημίσεων που δεν είναι κατάλληλες για την ηλικία τους.

Επόμενος σταθμός της Google είναι το μπλοκάρισμα των στοχευμένων διαφημίσεων που βασίζονται στην ηλικία, το φύλο, οι τα ενδιαφέροντα χρηστών που είναι κάτω από 18 ετών. Όλα αυτά έχουν αναφερθεί από την εταιρεία σε πρόσφατη ανακοίνωση της, προς την οποία το Business Insider δεν προσφέρει κάποιον σύνδεσμο ώστε να επιβεβαιώσουμε τα λεγόμενα της ιστοσελίδας.

Επιπλέον, η εταιρεία είπε ότι ο Chrome ηγείται μιας συλλογικής προσπάθειας για γίνει το διαδίκτυο ιδιωτικό από προεπιλογή με το Privacy Sandbox, το οποίο επιδιώκει να βοηθήσει στη μετατροπή του ψηφιακού μάρκετινγκ με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των χρηστών για το απόρρητο. Παράλληλα, θα συνεχίσει να παρουσιάζει νέους τρόπους ελέγχου της εμπειρίας των χρηστών με τα προϊόντα της.

Η Google τονίζει ότι έχει ξεκινήσει την διάθεση επαναστατικών χαρακτηριστικών, όπως το “About this ad” που βοηθάει τους χρήστες να καταλάβουν γιατί βλέπουν κάποια διαφήμιση και ποιος διαφημιστής την έχει εκδώσει. Όποιος νομίζει ότι κάποια διαφήμιση παραβιάζει μία από τις πολιτικές της μπορεί να την αναφέρει. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να βλέπουν τις διαφημίσεις που έχει βγάλει ένας συγκεκριμένος επαληθευμένος διαφημιστής τις τελευταίες ημέρες ή να κάνει σίγαση διαφημίσεων ή διαφημιζόμενων που δεν τους ενδιαφέρουν.

Προς το παρόν οι χρήστες μπορούν να απενεργοποιούν διαφημίσεις με ευαίσθητο περιεχόμενο, όπως αλκοόλ και τζόγος, στο YouTube. Η εταιρεία θα συνεχίσει να επεκτείνει τον κατάλογο των κατηγοριών ευαίσθητου περιεχομένου, ώστε οι χρήστες να μπορούν να απολαμβάνουν τη διαφημιστική εμπειρία που τους ταιριάζει.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.