Αν και από το χθεσινό event της Xiaomi ξεχώρισε το Xiaomi Mi 11, η εταιρεία δεν έχασε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει την παρουσίαση για να μιλήσει και για τη σημαντική πρόοδο που έχει διαγράψει μέχρι στιγμής. Το προηγούμενο χρόνο η Xiaomi έγινε ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο, βέβαια σε κάτι τέτοιο βοήθησε και η κατάσταση με τη Huawei.
Η Xiaomi είναι πλέον το #1 brand σε 10 αγορές και ανάμεσα στους τρεις πρώτους σε 36 αγορές. Η Xiaomi είναι επίσης και το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο brand στην high end κατηγορία με ένα εκπληκτικό ποσοστό ανάπτυξης 3,639% χρόνο με το χρόνο το Q3 του 2020, βάσει των δεδομένων της Canalys. (κατηγορία 500 δολαρίων και άνω).
Μεταξύ του Q4 του 2019 και του Q3 του 2020, η Xiaomi επένδυσε 1.3 δις στην έρευνα και στην ανάπτυξη και όπως φαίνεται κάτι τέτοιο αποδίδει. 2,143 camera tests που χρειάζονταν 3-4 ημέρες για να πραγματοποιηθούν, πλέον είναι πλήρως αυτοματοποιημένα και γίνονται σε μόλις μια ημέρα.
Το Xiaomi Mi 10 Pro βρισκόταν στην κορυφή του DxOMark για 48 ημέρες, το Mi 10 Ultra για σχεδόν δυόμιση μήνες. Το Mi 10 Pro ήταν το καλύτερο τηλέφωνο στα DxO Audio tests.
Αλλά και το Redmi sub brand κάνει και αυτό εξαιρετική δουλειά από τη μεριά του. Η σειρά Redmi Note έχει διαθέσει περισσότερες από 200 εκατομμύρια συσκευές.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.