Ορισμένες streaming υπηρεσίες προσφέρουν ήδη οικονομικές συνδρομές με διαφημίσεις και παρόλο που το Netflix αρνούνταν να ακολουθήσει την τάση, τα τελευταία γεγονότα του άλλαξαν γνώμη. Στο μεταξύ, το Disney+ έχει σχεδιάσει ήδη το δικό του οικονομικό πλάνο με διαφημίσεις, που θα το κυκλοφορήσει μέσα στο έτος.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η Disney θα προβάλει λιγότερες διαφημίσεις ανά ώρα σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της. Συγκεκριμένα, το Peacock του NBC προβάλει συνολικά 5 λεπτά διαφημίσεων σε προβολή περιεχομένου μιας ώρας. Αντίστοιχα, το HBO Max προβάλει 4 λεπτά διαφημίσεων σε περιεχόμενο χρονικής διάρκειας μιας ώρας.

Η Disney+ θέλει να χτυπήσει τους παραπάνω και να ξεπεράσει κατά πολύ τη Hulu – που κατέχει η μητρική της – και προβάλει 9 με 12 διαφημίσεις μέσα σε μία ώρα περιεχομένου. Οπότε, περιμένουμε να δούμε διαφημίσεις που διαρκούν συνολικά κάτω από 4 λεπτά και θα είναι λιγότερες από 9 – πιθανό σενάριο οι 6-8 διαφημίσεις με συνολική διάρκεια 3-3.5 λεπτά.

Όσον αφορά το περιεχόμενο, η Disney σχεδιάζει να προβάλει φιλικές προς την οικογένεια διαφημίσεις και να διακόπτει την προβολή διαφημίσεων με ενήλικο περιεχόμενο και θέματα όπως η πολιτική ή το αλκοόλ. Επιπλέον, η πλατφόρμα δεν θα χρησιμοποιεί διαφημίσεις σε κανένα παιδικό προφίλ. Σύμφωνα πάντα με τις πηγές και όσα αυτές αναφέρουν.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.