Mια έρευνα της εφημερίδας Financial Times αποκαλύπτει ότι το Snapchat, το Facebook, το Twitter και το Youtube έχασαν κοντά στα 9 δις δολάρια, λίγο μετά τις αλλαγές της Apple στις πρακτικές που ακολουθεί όσον αφορά την ιδιωτικότητα.

Να υπενθυμίσουμε σε αυτό το σημείο, ότι μόλις πριν από ένα χρόνο, η Apple ανακοίνωσε το App Tracking Transparency (ATT) policy, που στην ουσία απαιτεί την έγκριση του χρήστη για την παρακολούθηση των δεδομένων που τους αφορούν. Άρχισε να εφαρμόζεται από τον Απρίλιο και αποτρέπει τις εφαρμογές από τη συλλογή δεδομένων αν δεν δοθεί η ρητή συγκατάθεση του χρήστη.

Ορισμένες πλατφόρμες έχουν επηρεαστεί, αλλά ειδικά το Facebook θα πρέπει να δημιουργήσει την τεχνολογία διαφημίσεών του από την αρχή, αναφέρουν ειδικοί της βιομηχανίας. Η νέα πολιτική της Apple θα εξαναγκάσει τα social media και άλλες παρόμοιες πλατφόρμες να εφεύρουν πιο δημιουργικούς τρόπους διαφημίσεων σε μια προσπάθεια να ανταπεξέλθουν στη νέα πραγματικότητα που ορίζει η Apple.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΠΗΓΗtheverge
Προηγούμενο άρθροΠου κατασκευάζεται το Samsung smartphone σου! Δεν είναι εκεί που νομίζεις!
Επόμενο άρθρο5 iPhone apps που υπόσχονται βελτίωση των θολομένων φωτογραφιών σου με AI
valadis.k
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.