Η Apple θέλει πάσει θυσία οι developers να εισάγουν τα παιχνίδια τους στο Mac και προς αυτή την κατεύθυνση βοηθά η ανακοίνωση του Game Porting Toolkit που ανακοινώθηκε πριν από λίγες ημέρες. Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια της παρουσίασης, η εταιρεία έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τους developers που θέλουν να κάνουν port τα παιχνίδια τους. Η διαδικασία χωρίζεται σε τρεις φάσεις:

  • Evaluation: να αξιολογήσουν πως το παιχνίδι τρέχει σε αρχιτεκτονική Apple
  • Μετατροπή shaders: να κάνουν compile τους shaders για Mac
  • Μετατροπή κώδικα: να μεταφράσουν τον κώδικα για Macs και να βελτιστοποιήσουν τις επιδόσεις.

Εν ολίγοις η Apple το κάνει να ακούγεται ότι αποτελεί ένα emulation layer που μπορεί να κάνει οποιοδήποτε Windows παιχνίδι λειτουργικό στα Macs εντός λίγων λεπτών (μεταφορικά πάντα). Πρόκειται για μια άκρως ενδιαφέρουσα εξέλιξη, καθώς όπως όλοι γνωρίζουμε τα παιχνίδια DirectX12 δεν μπορούν να τρέξουν στα Mac.

H Apple εν ολίγοις μόλις άνοιξε την προοπτική για εκατοντάδες τίτλους Windows στα Mac, με πλήθος native ports και καλύτερες επιδόσεις στο μέλλον. Η εταιρεία είναι αλήθεια ότι δίνει μεγάλη έμφαση στο gaming στα Macs με το Game Porting Toolkit να είναι το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.

 

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.