Skip to content

Η απλή καθημερινή συνήθεια που σου προσθέτει 2 χρόνια ζωής!

Baladis Koumpouras
Baladis Koumpouras
Κοινοποίηση:
καφές καφεΐνη διαβήτη

Ο καφές έχει γίνει συνώνυμο της καθημερινότητάς μας ωστόσο αποδεικνύεται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο ότι το δημοφιλές αυτό ρόφημα έχει πλήθος οφέλη μεταξύ των οποίων και την πιθανότητα να ζήσουμε για περισσότερο.

Μια ομάδα από το Πανεπιστήμιο Coimbra της Πορτογαλίας εξέτασε 85 προηγούμενες μελέτες με συμμετέχοντες από την Ευρώπη, την Αμερική, την Αυστραλία και την Ασία, αναλύοντας τη σχέση του καφέ με τα ποσοστά θνησιμότητας και τους δείκτες υγείας.

Σύνδρομο Kessler: Αφήνει τον πλανήτη μας χωρίς internet, τηλεόραση και τηλέφωνα!

Η συνολική ανάλυση των 85 μελετών έδειξε ότι η κατανάλωση περίπου τριών φλιτζανιών την ημέρα συνδέεται με επιπλέον 1.84 έτη ζωής στο μέσο άτομο, ενώ η τακτική κατανάλωση συνδέεται με αυξημένο χρόνο ζωής χωρίς σοβαρές ασθένειες.

H αναλυτική έρευνα είναι διαθέσιμη στον εν λόγω σύνδεσμο εδώ

Πηγή: sciencealert

Ακολουθήστε μας

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα, ή προσθέστε μας στον RSS feed reader και στα social media σας.

Baladis Koumpouras

Baladis Koumpouras

Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για τα κινητά τηλέφωνα και την επιστήμη. Ξεκίνησε το 2018 να εργάζεται στο techmaniacs.gr μετά από ένα σύντομο πέρασμα από myphone.gr και digitallife.gr. Από τότε συνεχίζει μέχρι και σήμερα να κάνει αυτό που αγαπάει. Περισσότερα στο https://baladiskoumpouras.link/

Tags: Science
Loading comments...
Loading more stories...
Loading reviews...

Μείνε ενημερωμένος

Ακολούθησέ μας στα social media και πρόσθεσέ μας στις αγαπημένες σου πηγές για να μη χάνεις καμία είδηση.