Η Google περιγράφει την επερχόμενη ενημέρωση περιεχομένου που θα κάνει τα αποτελέσματα αναζήτησής πιο χρήσιμα και πιο πιθανό να έχουν γραφτεί από πραγματικό άνθρωπο.

Όσο καιρό υπάρχουν μηχανές αναζήτησης, άλλο τόσο υπάρχει και το SEO, το οποίο αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να βοηθήσει τους μικρότερους δημιουργούς να γίνουν ορατοί στις μηχανές αναζήτησης.

Φυσικά, η άλλη πλευρά είναι ότι συχνά γίνεται κατάχρηση των τεχνικών SEO, οδηγώντας στη δημιουργία ιστοσελίδων που είναι γραμμένες προς όφελος των αλγορίθμων της Google και όχι για να της διαβάζουν πραγματικοί άνθρωποι. Με λίγα λόγια, οι ιστοσελίδες “ζόμπι” που έχουν στόχο μόνο το χρήμα.

Η ίδια η Google αναγνωρίζει αυτό το πρόβλημα, σημειώνοντας ότι ορισμένες σελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης μπορεί να μην φαίνεται καν ότι έχουν δημιουργηθεί για, ή ακόμη και από, έναν άνθρωπο.

Ως το πιο δραστικό μέτρο μέχρι σήμερα, η Google αποκάλυψε μία χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου που θα αρχίσει να κυκλοφορεί την επόμενη εβδομάδα για τα αποτελέσματα αναζήτησης στα αγγλικά, με περισσότερες γλώσσες να υποστηρίζονται σύντομα.

Οι αλλαγές επικεντρώνονται στον διαχωρισμό ιστότοπων σε κατηγορίες “χρήσιμος” ή “μη χρήσιμος”. Αυτή η κατηγοριοποίηση χρησιμοποιείται ως νέα μέθοδος κατάταξης ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Δεδομένης της πολυπλοκότητας των αλγορίθμων της Αναζήτησης Google, η εταιρεία δεν ξεκαθαρίζει τι είναι ή όχι χρήσιμο. Ωστόσο, για να δώσει μια ιδέα για το τι αναζητά, έχει παράσχει μερικές ερωτήσεις που θα λειτουργήσουν ως κατευθυντήρια γραμμή.

Όπου είναι δυνατόν, οι δημιουργοί θα πρέπει να επιδιώκουν να είναι σε θέση να απαντούν «ναι» σε αυτές τις ερωτήσεις. Οι οποίες είναι οι ακόλουθες:

  • Έχετε ένα υπάρχον ή επιδιωκόμενο κοινό για την επιχείρηση ή τον ιστότοπό σας που θα έβρισκε χρήσιμο το περιεχόμενο εάν ερχόταν απευθείας σε εσάς;
  • Αποδεικνύει ξεκάθαρα το περιεχόμενό σας εμπειρία από πρώτο χέρι και βάθος γνώσης (για παράδειγμα, τεχνογνωσία που προέρχεται από την πραγματική χρήση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας ή από την επίσκεψη σε ένα μέρος);
  • Ο ιστότοπός σας έχει πρωταρχικό σκοπό ή επίκεντρο;
  • Αφού διαβάσει το περιεχόμενό σας, κάποιος να νιώθει ότι έχει μάθει αρκετά για ένα θέμα για να βοηθήσει στην επίτευξη του στόχου του;
  • Κάποιος που διαβάζει το περιεχόμενό σας θα αισθανθεί ότι είχε μια ικανοποιητική εμπειρία;
  • Έχετε υπόψη σας τις οδηγίες μας για βασικές ενημερώσεις και για κριτικές προϊόντων;

Αξίζει να σημειώσουμε ότι αυτές οι μετρήσεις θα επηρεάσουν περισσότερα από μεμονωμένες σελίδες. Εάν η Αναζήτηση Google καθορίσει ότι ένας ιστότοπος περιέχει περισσότερο μη χρήσιμο περιεχόμενο από άλλους ιστότοπους, όλο το περιεχόμενο αυτού του ιστότοπου θα επηρεαστεί αρνητικά. Και αυτή είναι μόνο η αρχή, με την Google να υπόσχεται πιο χρήσιμες ενημερώσεις στη μηχανή αναζήτησης με επίκεντρο τον άνθρωπο.

Κατά τα άλλα, η Google συνεχίζει τις πρόσφατες προσπάθειές της να βελτιώσει την ποιότητα των κριτικών προϊόντων που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το επόμενο σετ τροποποιήσεων θα βοηθήσει στην εμφάνιση υψηλής ποιότητας και πρωτότυπων κριτικών.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.