Η Federal Trade Commission (FTC) κινείται εναντίον της Amazon για την προσπάθειά της να κάνει τους χρήστες να γίνουν συνδρομητές Prime, την ίδια στιγμή που έκανε επίτηδες τη διαδικασία ακύρωσης της συνδρομής πιο δύσκολη.

Στη μήνυση που κατατέθηκε, η FTC ισχυρίζεται ότι η Amazon χρησιμοποιούσε τακτικές εξαπάτησης ως προς το UI για να εγγράψει τους χρήστες στην αυτόματη ανανέωση των συνδρομών Prime.

Η Amazon γνώριζε τις εντάσεις των χρηστών τουλάχιστον από 2017, χωρίς να κάνει τίποτα για αυτές. Ένα απλό κλικ κατά τη διάρκεια του checkout σήμαινε και την ταυτόχρονη ενεργοποίηση δοκιμαστικής συνδρομής 30 ημερών, με την ακύρωση να είναι θαμμένη σε πλήθος σελίδων.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.